Gå til innhold

Vil jeg kunne smitte andre?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i dag vært litt småforkjølet.ikke sår i hals kun litt tett I nesa og tung i hodet.skal egentlig på familie påsketur i morgen,når jeg ikke hoster eller har feber, vil jeg da være i fare for å smitte andre?er d ikke sånn at det smitter mest før enn selv kjenner symptomer?

Hadde dere ville vært sammen på påsketur med noen som var som meg,?

Anonymkode: 9b846...3a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når man er feberfri 24 timer skal man visstnok ikke være smittsom mer. Kommer Ann på allmenntilstand:)

Anonymkode: 11a80...2b5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når man er feberfri 24 timer skal man visstnok ikke være smittsom mer. Kommer Ann på allmenntilstand:)

Har ikke hatt feber,kun tett nese.ikke corona😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men det ts snakker om er en evt begynnende forkjølelse/influensa/koronasykdom, ikke i etterkant av sykdom når en må ha være feberfri så og så lenge.

Ts, vanskelig dette, har vært i den tilstanden mange ganger de siste par årene, og grublet meg grønn på om jeg bør avlyse avtaler eller ikke. Jeg har alltid endt opp med å spørre de jeg skal møte/ være sammen med, om de syns det er ok. Så får de velge selv. Kanskje en idé for deg også? Umulig å vite om symptomene dine er uskyldige og går over, enn om det er noe som bryter ut. Siden du skal dra med familien, kan du ikke bare spørre hva de syns er ok?

God bedring😊

Anonymkode: fc5e2...d1b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men det ts snakker om er en evt begynnende forkjølelse/influensa/koronasykdom, ikke i etterkant av sykdom når en må ha være feberfri så og så lenge.

Ts, vanskelig dette, har vært i den tilstanden mange ganger de siste par årene, og grublet meg grønn på om jeg bør avlyse avtaler eller ikke. Jeg har alltid endt opp med å spørre de jeg skal møte/ være sammen med, om de syns det er ok. Så får de velge selv. Kanskje en idé for deg også? Umulig å vite om symptomene dine er uskyldige og går over, enn om det er noe som bryter ut. Siden du skal dra med familien, kan du ikke bare spørre hva de syns er ok?

God bedring😊

Anonymkode: fc5e2...d1b

Jo jeg skal spørre dem😊har hatt det slik før at en føler seg litt tufs den ene dagen,så helt fin neste dag😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...