AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1 Del Skrevet 14. april 2022 Ser for meg at jeg hadde vært mye lykkeligere uten alle kiloene for mye. Ble det slik for deg? Anonymkode: 5696b...ef3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MullahDadullah Skrevet 14. april 2022 #2 Del Skrevet 14. april 2022 Man får i alle fall bedre helse om man ikke er overvektig. Og bedre fysisk helse bidrar som oftest til bedre psykisk helse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #3 Del Skrevet 15. april 2022 Ja og nei. Det er veldig mye som er vanvittig deilig med å være normalvektig! Jeg nyter å ikke skamme meg over kroppen hele tiden (strekkmerker og noe løs hud er det, men det bryr jeg meg ikke om!), og å gå i klesbutikker uten å være flau. Kunne bevege meg på en helt annen måte. Men jeg er fortsatt meg selv, på godt og vondt. I tillegg til at det med vektnedgang har blitt en usunn mestringsstrategi 🙄 så..lykkeligere? Ja. Og nei. Anonymkode: c6822...a73 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #4 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja og nei. Det er veldig mye som er vanvittig deilig med å være normalvektig! Jeg nyter å ikke skamme meg over kroppen hele tiden (strekkmerker og noe løs hud er det, men det bryr jeg meg ikke om!), og å gå i klesbutikker uten å være flau. Kunne bevege meg på en helt annen måte. Men jeg er fortsatt meg selv, på godt og vondt. I tillegg til at det med vektnedgang har blitt en usunn mestringsstrategi 🙄 så..lykkeligere? Ja. Og nei. Anonymkode: c6822...a73 Som jeg skulle sagt det selv! Anonymkode: 897f0...669 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #5 Del Skrevet 15. april 2022 ja! gikk ned 30 kilo, livet var mye bedre etterpå. En helt annen selvtilitt, ser utrolig mye bedre ut, følte meg bedre! Anonymkode: 63ff8...f62 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarzani Skrevet 15. april 2022 #6 Del Skrevet 15. april 2022 Jeg har aldri vært sykelig overvektig, men har vel alltid hatt 10 kg for mye på kroppen. For mitt vedkommende så vil jeg si at jeg ble lykkeligere da jeg fikk av meg de kiloene. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #7 Del Skrevet 15. april 2022 Ja. Var dypt deprimert pga vekta. 35-40kg ned og har ikke vært deprimert på snart 3 år. Livet er bedre, mindre angst, bedre selvtillit. Går med hodet hevet ute blant folk, gjemmer meg ikke lenger. I tillegg til mindre smerter, lettere på foten, bedre helse. Anonymkode: 57f0a...a8b 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 15. april 2022 #8 Del Skrevet 15. april 2022 Nei, jeg var ikke lykkeligere som slank. Hater Bright Lines sitt "lykkelig, slank og fri"-mantra. For det kommer du ikke til å bli. Riktignok kan det hjelpe på tankekjøret og de vonde følelsene rundt mat, kropp og trening, men du må til syvende sist lære å elske deg selv. Egenkjærligheten er ikke større om du veier 60 kg kontra 90 kg. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #9 Del Skrevet 15. april 2022 Ja! Anonymkode: 4bba7...788 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #10 Del Skrevet 15. april 2022 Jeg har ihvertfall et problem mindre. Anonymkode: ea23e...a3f 7 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #11 Del Skrevet 15. april 2022 Nei. Det har ødelagt et normalt forhold til mat. Anonymkode: 8d147...b8d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #12 Del Skrevet 15. april 2022 Ja, det kan jeg skrive under på. Mye lykkeligere uten blikk rettet mot meg, og følelsen at jeg var waste i andres øyne. Anonymkode: 7f9df...734 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nokia Skrevet 15. april 2022 #13 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei. Det har ødelagt et normalt forhold til mat. Anonymkode: 8d147...b8d Hvordan er ditt forhold til mat nå? Jeg spør av nysgjerrighet, fordi en venninne av meg sier det motsatte: nå, etter at hun har gått ned i vekt, så er forholdet til mat blitt annerledes, men bedre. Hun spiser ikke lenger enorme mengder og dropper 200 grams melkesjokolade i bilen på vei hjem fra jobb.... Så vil si hun har fått et BEDRE forhold til mat? 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #14 Del Skrevet 15. april 2022 Nei, men det var fordi puppene forsvant. Så jeg la på meg igjen. Ikke snakk om fedme men 5-10 kilo for mye kanskje. Anonymkode: 65579...bb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #15 Del Skrevet 15. april 2022 Litt vanskelig å svare på. Jeg er lykkeligere nå, 30 kilo ned fra hvor jeg var. Men det er livsstilen, ikke vekten i seg selv om har bidratt til det. Jeg får unnagjort mye mer på kortere tid og har mer energi. Nyter så mye mer å kose meg og slappe av når jeg føler at jeg har brukt dagen til noe. Jeg presterer bedre på jobb og er mindre sliten feks. Treningen gir meg energi osv. Jeg har gått ned i vekt før, på sultekurer mens jeg har ligget på sofaen uten noe langsiktig mål. Da følte jeg meg ikke så mye bedre når jeg gikk ned og gikk raskt opp igjen. Anonymkode: d27b3...e44 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #16 Del Skrevet 15. april 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Litt vanskelig å svare på. Jeg er lykkeligere nå, 30 kilo ned fra hvor jeg var. Men det er livsstilen, ikke vekten i seg selv om har bidratt til det. Jeg får unnagjort mye mer på kortere tid og har mer energi. Nyter så mye mer å kose meg og slappe av når jeg føler at jeg har brukt dagen til noe. Jeg presterer bedre på jobb og er mindre sliten feks. Treningen gir meg energi osv. Jeg har gått ned i vekt før, på sultekurer mens jeg har ligget på sofaen uten noe langsiktig mål. Da følte jeg meg ikke så mye bedre når jeg gikk ned og gikk raskt opp igjen. Anonymkode: d27b3...e44 Akkurat det samme her. Jeg har nesten kuttet ut alkohol, og sunnere mat gjør at jeg føler meg bedre og har mer energi. Anonymkode: b9324...29d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #17 Del Skrevet 15. april 2022 Jeg ble mer tilpass i min egen kropp, skal ærlig innrømme det. Føles også fysisk lettere å være i fysisk aktivitet, så det blir en positiv spiral. Men det løste ikke alle problemer som på magisk vis, jeg er fortsatt singel, sosial kløne og vimsete😁 Anonymkode: b016b...21a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Handyhedmark Skrevet 15. april 2022 #18 Del Skrevet 15. april 2022 Hvem har dere slanket dere for? For dere selv eller partner/ familie? Jeg vil heller ha ei dame som med overvekt er lykkelig, enn ei som går på utallige kurer etc, kun for å oppnå hva andre mener er normalt i forhold til hvordan verdenssamfunnet mener ei kvinne skal være. Men, det er nå hva jeg mener da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 15. april 2022 #19 Del Skrevet 15. april 2022 Ja og nei. Ble ikke lykkeligere av å veie færre kilo, men ble lykkeligere av å komme i bedre fysisk form. Mye mer lykkelig da jeg veide 70 og trente annenhver dag enn da jeg veide 60 og ikke trente noen ting. Så for meg handler det ikke om hvilket tall jeg ser på badevekta, men at kroppen fungerer som den skal og hvordan jeg føler meg i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #20 Del Skrevet 15. april 2022 Jeg er glad hver dag jeg slipper å kjenne at kroppen presser inni klærne, strammer og drar. Det er godt at de sitter løst, og jeg er glad for å slippe lovehandles, muffintop, fett rundt ansikt . Det er ikke mange kiloene som skal til å gjøre meg gladere. Men lykkelig vil jeg kanskje ikke si, det er andre ting også som spiller inn. Anonymkode: 7a1f2...c5f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå