AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1 Skrevet 14. april 2022 Dette er alternativet til konesveisen som så mange kvinner ender opp med i voksen alder. Kan godt være litt kortere også. Hater konesveisen som er så urettferdig overfor kvinner. Hårfrisyren på bildet kan du ha helt til du stuper i graven. Det er så trist når kvinner resignerer som kvinne og klipper seg guttekort for å innta mormorrollen. Litt bølger i håret og skulderlangt, det er tingen 👍 Anonymkode: f6618...8ac 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #3 Skrevet 14. april 2022 Alle kler så klart samme frisyre 🙄 Anonymkode: f7747...b02 6
Lovis Fenja Skrevet 14. april 2022 #4 Skrevet 14. april 2022 Skal folk med rett hår ta permanent, da? 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #5 Skrevet 14. april 2022 Er ikke det en fyr på bildet da? Anonymkode: c0a5d...d6e 1
Forundret.. Skrevet 14. april 2022 #6 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke det en fyr på bildet da? Anonymkode: c0a5d...d6e Kom borti anonymknappen. Men seriøst, er ikke det en mann? 1
Lovis Fenja Skrevet 14. april 2022 #7 Skrevet 14. april 2022 Forundret.. skrev (Akkurat nå): Kom borti anonymknappen. Men seriøst, er ikke det en mann? Ikke vær så egoistisk! 17-årige dudes må få dele vår frisyre!
Forundret.. Skrevet 14. april 2022 #8 Skrevet 14. april 2022 Lovis Fenja skrev (Akkurat nå): Ikke vær så egoistisk! 17-årige dudes må få dele vår frisyre! Seff deler vi! Jeg vil bare kalle en spade for en spade. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #9 Skrevet 14. april 2022 Tror det er henne TS prøver å vise bilde av😂 men jau, alle kvinner passer samme frisyre som «voksen», når enn det må være? Kommer glatt klippe meg til «konehår» om jeg opplever at håret blir tynt og pistrete ja, gir vel passe beng i hva tilfeldige (mest sannsynlig mannfolk i dette tilfellet?🙄) eventuelt skulle finne tiltrekkende. Anonymkode: 59174...057 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #10 Skrevet 14. april 2022 For en gjeng med sure negative kjerringer som er her inne. Anbefaler dere konesveis 👍. Det kler personligheten. Anonymkode: f6618...8ac 1 1
Natta1980 Skrevet 14. april 2022 #11 Skrevet 14. april 2022 velstelt hår er tingen. spiller liten rolle da om det er kort eller langt. ikke alle kler langt hår. man kan ofte se eldre ut fordi det tynger sånn. 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #12 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For en gjeng med sure negative kjerringer som er her inne. Anbefaler dere konesveis 👍. Det kler personligheten. Anonymkode: f6618...8ac Kanskje du skal passe på ditt eget hår, og ikke være så opptatt av andres? Folk får ha den hårsveisen de selv ønsker. Dette er veldig enkelt: Du kan styre unna kvinner med kort hår. Tror neppe at de løper etter deg på gata? Anonymkode: 075aa...6d4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #13 Skrevet 14. april 2022 Hårfrisyrer er mere enn bare hva man liker rent utseendemessig. Mange fine frisyrer krever mye for å være fine. Jeg akter ikke å bruke timesvis foran speilet med rettetang, børste og dill for å tilfredsstille andre. En strikk og håret i hale er akkurat så mye jeg gidder til hverdags. Anonymkode: bc86b...177 2
Roci Skrevet 15. april 2022 #14 Skrevet 15. april 2022 Har aldri fått så mange komplimenter som etter at jeg klippet håret kort - både fra kvinner og menn🙂 Har tilnærmet lik sveis på bildet, men litt mørkere gråblond med lyse striper: 5
Lea Skrevet 15. april 2022 #15 Skrevet 15. april 2022 Jeg synes det er bra at alle har forskjellige hårklipp og frisyrer. Hadde vært kjedelig om alle hadde samme frisyre😆 3
Dolce Skrevet 15. april 2022 #16 Skrevet 15. april 2022 For oss som har mange virvler/verver eller hva de nå heter, er alternativene ganske reduserte: Enten klippe kort kjerringsveis og bruke sykt mye tid - og produkter- hver eneste dag for å få frisyren til å holde seg på plass. Eller beholde det lange/halvlange håret som tørker av seg selv og krever absolutt ingen tid eller produkter. Jeg vet hva jeg velger. 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #17 Skrevet 15. april 2022 Dolce skrev (1 minutt siden): For oss som har mange virvler/verver eller hva de nå heter, er alternativene ganske reduserte: Enten klippe kort kjerringsveis og bruke sykt mye tid - og produkter- hver eneste dag for å få frisyren til å holde seg på plass. Eller beholde det lange/halvlange håret som tørker av seg selv og krever absolutt ingen tid eller produkter. Jeg vet hva jeg velger. Jepp. Langt hår i flette, knute eller hestehale. Krever lite stell og styling, enkelt, behagelig, ser bra ut. Anonymkode: 04238...900
Dolce Skrevet 15. april 2022 #18 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jepp. Langt hår i flette, knute eller hestehale. Krever lite stell og styling, enkelt, behagelig, ser bra ut. Anonymkode: 04238...900 Enig - og uenig. Jeg fikser ikke hverken flette, knute eller hestehale. Så her henger håret fritt. Venter på gjengen som skal fortelle meg at langt/halvlangt hår på gamliser er veldig fælt. Og at de har lest seg opp om at hårkvaliteten er så mye verre når man blir gamlis. Det siste er nemlig tull. Jeg har aldri hatt så så sunt og fint hår noensinne som etter at jeg passerte 50.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #19 Skrevet 16. april 2022 Dolce skrev (11 timer siden): Enig - og uenig. Jeg fikser ikke hverken flette, knute eller hestehale. Så her henger håret fritt. Venter på gjengen som skal fortelle meg at langt/halvlangt hår på gamliser er veldig fælt. Og at de har lest seg opp om at hårkvaliteten er så mye verre når man blir gamlis. Det siste er nemlig tull. Jeg har aldri hatt så så sunt og fint hår noensinne som etter at jeg passerte 50. Farger du det da? Anonymkode: ca577...22a
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #20 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (På 14.4.2022 den 22.18): Dette er alternativet til konesveisen som så mange kvinner ender opp med i voksen alder. Kan godt være litt kortere også. Hater konesveisen som er så urettferdig overfor kvinner. Hårfrisyren på bildet kan du ha helt til du stuper i graven. Det er så trist når kvinner resignerer som kvinne og klipper seg guttekort for å innta mormorrollen. Litt bølger i håret og skulderlangt, det er tingen 👍 Anonymkode: f6618...8ac Konesveis handler vel ikke bare om hår....alt henger sammen. Personlighet, hvordan man steller seg, klær, farger....kjenner ei same med såkalt konesveis, hun er mitt forbilde, nydelig inni, så god og snill, flotte klær, velstelt, lukter godt.....ja alt henger sammen. Det vil dere forstå når dere blir voksne. Heldigvis er vi alle forskjellige. Anonymkode: ca577...22a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå