Gå til innhold

Den anonyme husmoralkoholikeren.....


aahusmor

Anbefalte innlegg

Å nå bunnen 13.02.2022

Jeg har vel nådd bunnen flere ganger men nå, hvor bare hasj lukten slår meg i det jeg går i gangen ned for å hente meg en kopp kaffi å jeg møter på tungt narkomane som hilser å presenterer seg, og flau og utslitt som jeg er er oppgir falsk navn og går rask videre ned for å hente meg litt kaffi for så å pile inn på rommet mitt på hospitse  jeg nå i få dager skal bo på før innleggelse på en bedre avdeling i påpvente om lengre opphold på en rusfriklinikk som bruker 12 trinns programmet som jeg virkelig ser frem til å som så virkelig var på tide etter en turbulent party ungdomstid inn og ut av intutisjoner og beredskapshjem hvor jeg til slutt havna i ett «trygt og stabilt» fosterhjem hos en alkoholiker. Så ut på egne ben med korte srbeidsforhold,ulike boplasser, perioder(mange) med fest å fyll, flere år med en psykisk og fysisk mishandler,rømte landet å ble endelig fri fra han men enda mange år etterpå fremdels skadet fra dette, 2 år meg mega party og selv medisinering sådant jeg endelig mannen i mitt liv sa jeg var på ferie her i norge. Slutta med dop, fikk go nydelige barn men fortsatte misbruket mitt med alkohol å ble en meget så dreven husmoralkoliker. Dette er den korte versjonen og mer utfyllende og detaljer innlegg kommer om dette…. dette var bare litt av historien om meg.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...