Ryggmargskade Skrevet 14. april 2022 #1 Skrevet 14. april 2022 Hei! jeg har prøvd å Google og finne ut mer om hva en valp kan spise. så jeg spør her jeg:) jeg fikk beskjed om fra oppdretter når hun kom til oss for 2 uker siden hvilket tørrfôr. men, jeg ser de har vom til valper på musti feks som de sier hun kan få. Blandet med tørrfor feks. men hva med kokt fisk feks? Kan valper på 10 uker smake på det i første omgang? Eller når kan de smake på feks eple, gulrot, fisk osv.
nomore82 Skrevet 14. april 2022 #2 Skrevet 14. april 2022 Fokuser på vom og tørrfor til valpen. Vi unngår å gi så mye menneskemat som overhode mulig. Vår valp er nå 5 måneder og har spist vom siden han kom til oss + tørrfor innimellom. Enkelte dager kun tørrfor, andre dager kun vom og noen dager blandet.
Try2 Skrevet 14. april 2022 #3 Skrevet 14. april 2022 dette bør jo oppdretter vite? Virker også som du har fått beskjed fra denne? Min fikk gulrot etter 12 uker. Kokt fisk går bra. ps. det er en hel industri som vil påvirke deg der ute. Hold deg til et for. Men jeg tror også at allsidig kost(litt tillegg) er bra bra for helsa. NB Ikke salt/krydder til hunder.
Arx Skrevet 14. april 2022 #4 Skrevet 14. april 2022 Mye meninger om dette. Jeg personlig har troen på variasjon, mitt kull har hovedsakelig spist vom og hundemat, men fått litt rå fisk, div rått kjøtt, eplebiter etc. Husk å tilvenne alt sakte for å unngå magetrøbbel.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #5 Skrevet 14. april 2022 Grønnsaker og ren mat kan du gi til valpen, men ikke gi det i stedet for vanlig mat. Da må det være som godbiter. Anonymkode: 5064e...c40
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå