Gå til innhold

Damer og slikking

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
applestories skrev (48 minutter siden):

Høres ut som oralsex ikke var et tema tidligere. Gjaldt dette begge veier?

Nei, det var ikke noe tema i min ungdom/som ung voksen, og det gjaldt begge veier. I hvert fall er det min erfaring. Andre på min alder (50+) kan ha andre erfaringer, altså.

Anonymkode: 7ccf2...100

Videoannonse
Annonse
Gjest HegeMarie
Skrevet

Jeg var 13, og det var med en jente.

Vi hadde et venneforhold.

AnonymBruker
Skrevet
Natta1980 skrev (1 time siden):

hvordan går det an å ikke føle noe? man har jo tusenvis at nervetråder der som gir nytelse ved stimulering :)

Vi alle er forskjellige, jeg trenger litt hardere stimulering enn slikking eller suging 🤷‍♀️Jeg har hatt flere partnere som har gjort det, men - ingenting.

Anonymkode: 8f543...02f

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Var voksen, og det var kjæresten min. Mange menn liker å slikke. De får holde på om det gir dem glede, men for meg som kvinne gir det ingenting.

Anonymkode: 909e9...408

Fin innstilling synes jeg. Jeg tror det er flere menn som elsker å slikke enn damer som føler det gir noen mening, for dem. Det er noe jeg har lest meg til, ikke erfart selv. Selv har jeg aldri møtt en eneste dame som ikke har elsket å bli slikket. Sikkert litt flaks, selv om jeg nok tror jeg kunne konvertert noen "motstandere". Jeg kunne aldri vært sammen med en kvinne som hadde nektet meg, så derfor, greit å være litt overbærende med oss menn her.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne aldri vært med noen som ikke liker oralsex.

Anonymkode: 8fe87...269

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kunne aldri vært med noen som ikke liker oralsex.

Anonymkode: 8fe87...269

Ikke jeg heller. Jeg kommer ikke over hvior heldige min kjære og jeg har vært med hverandre sånn sett. Begge tenner på å gi og begge nyter det intenst å få. I vårt forhold er det all den herlige oralsexen som virkelig holder lyst og tenning oppe for oss begge etter så mange år. Kan ikke forestille meg det uten. 

Anonymkode: f4d93...890

AnonymBruker
Skrevet

16 år. Det var et overgrep av en godt voksen mann (rundt 50 år), som bare overrumplet meg, trakk meg ned under seg og rev av meg buksa før ham stakk holdet mellom bena mine. Jeg ble så redd at jeg frøs helt til. Kom meg heldigvis bort før det ble voldtekt. 

Kanskje ikke så rart at slikking derfor ikke var noe jeg ønsket eller likte de første seksuelle årene mine. Det ble med noen ubehagelige opplevelser med skjeggbuster og hardhendt behandling i tillegg, så jeg hadde avskrevet slikking som noe positivt. Så traff jeg mann som fikk meg på andre tanker etterhvert. 

Vet egentlig ikke hva jeg skal svare på spørsmålet. Føler egentlig at jeg ikke opplevde slikking som det skal og bør være før jeg var 26 år. 

Anonymkode: 77bcb...809

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvordan noen ikke kan like eller føle noe når de blir slikket. Bare tuppen av klitoris har jo 8000 nervetråder!!  Jeg har hatt menn som ikke kunne kunsten og heller ikke visste hvor de skulle slikke der nede.. men herregud, når man er med en som kan dette.. det er bare så sinnsykt deilig!! Noe av det aller beste med sex spør du meg ☺️

Anonymkode: b966f...b5d

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

16 år. Det var et overgrep av en godt voksen mann (rundt 50 år), som bare overrumplet meg, trakk meg ned under seg og rev av meg buksa før ham stakk holdet mellom bena mine. Jeg ble så redd at jeg frøs helt til. Kom meg heldigvis bort før det ble voldtekt. 

Kanskje ikke så rart at slikking derfor ikke var noe jeg ønsket eller likte de første seksuelle årene mine. Det ble med noen ubehagelige opplevelser med skjeggbuster og hardhendt behandling i tillegg, så jeg hadde avskrevet slikking som noe positivt. Så traff jeg mann som fikk meg på andre tanker etterhvert. 

Vet egentlig ikke hva jeg skal svare på spørsmålet. Føler egentlig at jeg ikke opplevde slikking som det skal og bør være før jeg var 26 år. 

Jeg krympes i avsky over enkelte menn

TS

Anonymkode: 2fb44...d54

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Natta1980 skrev (På 14.4.2022 den 15.31):

hvordan går det an å ikke føle noe? man har jo tusenvis at nervetråder der som gir nytelse ved stimulering :)

Det kan da være mange grunner til at man ikke liker å bli slikket? Det handler ikke bare om nervetråder.

Anonymkode: 31d0d...c32

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det liker jeg IKKE. Er så følsom der nede, at det rett og slett er ubehagelig. Samtlige menn jeg har vært med, tror de skal opp til eksamen i bilvasking. Når jeg har prøvd å si de må være mer forsiktig, får jeg bare slengt tilbake at de såvisst ikke har fått noen klager tidligere. Håpløst.

Anonymkode: acc2e...278

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

16 år, fast kjæreste fra jeg var 15 til nærmere 30. var rart første gangen, husker ikke eksakt. Han fikk mer teken etterhvert.

min nåværende fikk full score første gang han ga (første date…kremt). 

Anonymkode: 8326f...5c6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei, det liker jeg IKKE. Er så følsom der nede, at det rett og slett er ubehagelig. Samtlige menn jeg har vært med, tror de skal opp til eksamen i bilvasking. Når jeg har prøvd å si de må være mer forsiktig, får jeg bare slengt tilbake at de såvisst ikke har fått noen klager tidligere. Håpløst.

Det skal gnøres ømt 

AnonymBruker
Skrevet

Gjøres 😊

Skrevet
HegeMarie skrev (På 4/14/2022 den 16.37):

Jeg var 13, og det var med en jente.

Vi hadde et venneforhold.

TMI

(Neida🤪)

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4/15/2022 den 1.14):

Ugh. Mannen skulle vært låst inne, sorry du måtte oppleve det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det skal gnøres ømt 

Jeg lar heller være. Menn takler ikke å få noe annet enn skryt for prestasjoner i senga, uansett hvor håpløse de er. Har valgt å være singel en stund, siden jeg er drittlei mannebarn som tror de er verdensmestre. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...