Gå til innhold

Damer og slikking

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor vammel var du første gang du ble slikka skikkelig og hvilket forhold hadde du til han ?

Anonymkode: 2fb44...d54

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gammel 😊

Anonymkode: 2fb44...d54

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt slikket siden jeg var 16, både ons og i forhold.

Anonymkode: 3c860...984

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble slikket for første gang av en dame. Det var et ONS. Trodde lenge at det var noe menn flest ikke likte å gjøre, men tok feil der heldigvis 😅

Anonymkode: 99657...865

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ble slikket for første gang av en dame. Det var et ONS. Trodde lenge at det var noe menn flest ikke likte å gjøre, men tok feil der heldigvis 😅

Det er smågutter som ikke liker det. Ekte menn dykker gjerne der nede for å få dama til himmels 😊

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Var voksen, og det var kjæresten min. Mange menn liker å slikke. De får holde på om det gir dem glede, men for meg som kvinne gir det ingenting.

Anonymkode: 909e9...408

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
EnduranceMax skrev (2 minutter siden):

Det er smågutter som ikke liker det. Ekte menn dykker gjerne der nede for å få dama til himmels 😊

Ikke alle damer liker å bli slikket, jeg føler ingenting 🤭

Anonymkode: 8f543...02f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
EnduranceMax skrev (4 minutter siden):

Ja, heldigvis ☺️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig. De kan like gjerne slikke meg på kneet.

Derfor er det viktig å lytte til partner. Folk liker forskjellig!

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei det er sant, kommentaren min var mer for dem som liker det 😊

Skrevet

Jeg skal ikke si nøyaktig hvor gammel jeg var, men vi var begge under lavalderen, og hade vært kjærester i et halvt års tid. Det var veldig godt og behagelig, men han hadde selvsagt ikke peiling på hva han gjorde, så noen orgasme ble det ikke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ja, heldigvis ☺️

Det regner jeg med du har fått erfart 😅

Gjest laPistola
Skrevet

Jeg var 17. en fyr jeg datet. Han hadde jo ikke peiling , så det ga meg ingenting, var bare rart. 

AnonymBruker
Skrevet
EnduranceMax skrev (22 minutter siden):

Det regner jeg med du har fått erfart 😅

Jepp 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Var voksen, og det var kjæresten min. Mange menn liker å slikke. De får holde på om det gir dem glede, men for meg som kvinne gir det ingenting.

Og det jeg bare skjønner ikke. Jeg gir oral sex til min mann bare fordi han liker det, jeg blir ikke kåt av det. Og hva er poeng å slikke noen hvis du vet at kvinne tenner ikke på det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jepp 😅

Heldige mannen 😅

Skulle gjerne blitt ridd på ansiktet i par timer 😍

AnonymBruker
Skrevet

Sånne tråder gjør meg helt nostalgisk, rett og slett! Det er en tankevekker å se hvordan Ola Nordmanns seksualitet har utviklet seg bare de siste 30-40 årene. Jeg debuterte ganske tidlig, var vel 15-16 år, og hadde en fast kjæreste. Vi var som kaniner, og hadde sex så fort anledningen bød seg. Men oralsex hadde ingen av oss noen som helst kjennskap til, og min første erfaring med å bli slikket var da jeg var rundt 35 år! Og fra jeg var 16 til jeg var 35, så hadde jeg jo en del sexpartnere, deriblant et ekteskap, men oralsex var aldri et tema med noen. 

Da jeg ble introdusert for det som 35-åring, likte jeg det ikke i det hele tatt. Jeg syntes det var ubehagelig, likte ikke tanken på at han skulle slikke der nede fordi jeg var redd for dårlig lukt og smak, og det ble i det hele tatt en lite givende greie for meg. Men da jeg møtte en ny mann etter at jeg bikket 40, så ble det andre boller. Han lærte meg å like det, og det ble nærmest en fast ingrediens i vårt sexliv. Mest fordi han elsket å utføre, men også fordi jeg lærte å like det. Vi er ikke lenger sammen.

Samtidig så er det ikke så viktig for meg å bli slikket, så om jeg skulle møte en mann som ikke liker å slikke, er det helt greit.

Anonymkode: 7ccf2...100

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

hvordan går det an å ikke føle noe? man har jo tusenvis at nervetråder der som gir nytelse ved stimulering :)

• Liker 2
Skrevet

første gang, 17 år, av typen min gjennom ca en måned.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Sånne tråder gjør meg helt nostalgisk, rett og slett! Det er en tankevekker å se hvordan Ola Nordmanns seksualitet har utviklet seg bare de siste 30-40 årene. Jeg debuterte ganske tidlig, var vel 15-16 år, og hadde en fast kjæreste. Vi var som kaniner, og hadde sex så fort anledningen bød seg. Men oralsex hadde ingen av oss noen som helst kjennskap til, og min første erfaring med å bli slikket var da jeg var rundt 35 år! Og fra jeg var 16 til jeg var 35, så hadde jeg jo en del sexpartnere, deriblant et ekteskap, men oralsex var aldri et tema med noen. 

Da jeg ble introdusert for det som 35-åring, likte jeg det ikke i det hele tatt. Jeg syntes det var ubehagelig, likte ikke tanken på at han skulle slikke der nede fordi jeg var redd for dårlig lukt og smak, og det ble i det hele tatt en lite givende greie for meg. Men da jeg møtte en ny mann etter at jeg bikket 40, så ble det andre boller. Han lærte meg å like det, og det ble nærmest en fast ingrediens i vårt sexliv. Mest fordi han elsket å utføre, men også fordi jeg lærte å like det. Vi er ikke lenger sammen.

Samtidig så er det ikke så viktig for meg å bli slikket, så om jeg skulle møte en mann som ikke liker å slikke, er det helt greit.

Anonymkode: 7ccf2...100

Høres ut som oralsex ikke var et tema tidligere. Gjaldt dette begge veier?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...