AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1 Skrevet 14. april 2022 Jeg har forferdelig stygge føtter.😕 Har alltid hatt det, så det er ikke pga trange sko. Får veldig hard hud på storetåa, selv om jeg er flink med fotpleie. Men det jeg lurer på er; er dette hallux valgus? På bilder ser jeg ofte at det er kulen som Jeg har skrevet 1 på, som er problemet da. Har ikke vindt i denbe, selv om den stikker ut. Har av og til vondt der det står 2, og det er en kommet en større klump der. Har ikke vondt når jeg tar på. Siden jeg ikke er plaget så mye, mener legen jeg ikke bør ta opr. Men føler bare tåa vil mer og mer inn mot de andre, og blir enda mer skjev. Knekker i leddet hver gang jeg tøyer. Anonymkode: 46ec9...41a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #2 Skrevet 14. april 2022 På jobben kaller vi det vernesko-tå. Ganske vanlig. Anonymkode: 2dc7a...50d
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #3 Skrevet 14. april 2022 1 er hallux valgus. Nr 2 vet jeg ikke. Anonymkode: 48130...0a8
AnonymBruker Skrevet 20. april 2022 #4 Skrevet 20. april 2022 Nr 1 ser ut som Hallux Valgus ja, ellers vet jeg ikke, men du kan jo se om du kjenner deg igjen i noe av dette: https://www.fotankel.no/fot Er nettopp operert for Hallux Valgus og Hallux Rigidus selv, og foreløpig kan det se ut som ting ikke har gått helt som det skal og tåen har mistet det meste av mobilitet. Får ikke konkret tilbakemelding på om det må gjøres på nytt før om 2 uker, men basert på dagens situasjon støtter jeg legen din i å ikke operere om du ikke har vondt. (Jeg hadde riktignok ganske vondt, så noe måtte gjøres) Anonymkode: 3b084...e08
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå