Gå til innhold

Anniken Jørgensen

Aleksandraa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, alli634 skrev:

Ikke samme fyren ;) 

Herregud, alt for lang dag idag. Beklager, jeg fjerner det. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rørleggerfrue skrev:

Herregud, alt for lang dag idag. Beklager, jeg fjerner det. 😂

Helt innafor det 😛 Tenkte jeg kunne si ifra så du slapp frustrasjonen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, alli634 skrev:

Helt innafor det 😛 Tenkte jeg kunne si ifra så du slapp frustrasjonen 😅

Haha, ja jeg synes hu var teit nå. 😂  Takk 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
10 minutter siden, boooooo skrev:

Nå er hun og Anders sammen igjen :)) 😍

Stakkars fyr..

Varer vel ikke så lenge uansett.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, J.. skrev:

Stakkars fyr..

Varer vel ikke så lenge uansett.

Enig, hun behandlet han ikke bra i det hele tatt 😔

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Anniken var i Madeira med veninnen Kaja forrige uke! Snakker på amerikansk aksent at i Norge er alle gale og hamstrer og tror at Corona er så farlig,men i Madeira tar alle det med ro og der er det ikke Corona. Godt forbilde? Nope.. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sausedyret
8 timer siden, Anne 69 skrev:

Anniken var i Madeira med veninnen Kaja forrige uke! Snakker på amerikansk aksent at i Norge er alle gale og hamstrer og tror at Corona er så farlig,men i Madeira tar alle det med ro og der er det ikke Corona. Godt forbilde? Nope.. 

Vil si det er bedre å oppfordre folk til å beholde roen og la være å hamstre enn å lage vlogger som omhandler stort forbruk i disse tider eller stresse opp folk til å kjøpe mer dopapir. Så lenge hun følger karantenereglene nå som hun er tilbake og lytter til myndighetene og FHI så synes jeg det er helt greit at man prøver å forholde seg positiv og kunne tulle litt med en bizzarre situasjonen man er i. Jeg vet ikke med deg, men jeg er avhengig av litt positive/komiske medier også forå ikke gå helt i kjelleren av all denne gallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sausedyret skrev:

Vil si det er bedre å oppfordre folk til å beholde roen og la være å hamstre enn å lage vlogger som omhandler stort forbruk i disse tider eller stresse opp folk til å kjøpe mer dopapir. Så lenge hun følger karantenereglene nå som hun er tilbake og lytter til myndighetene og FHI så synes jeg det er helt greit at man prøver å forholde seg positiv og kunne tulle litt med en bizzarre situasjonen man er i. Jeg vet ikke med deg, men jeg er avhengig av litt positive/komiske medier også forå ikke gå helt i kjelleren av all denne gallen.

Joda jeg er også avhengig av å koble ut og jeg ser mye tull og tøys både på nettet og på tv for å distansere meg fra alt det jævlige som skjer nå. Jeg tenkte mer på at hun som har så mange unge følgere burde kanskje ikke reist til Spania i det hele tatt, for mange tenåringer og unge voksne tar lett på Corona, og det er også denne aldersgruppen som henger sammen i grupper, fester, klemmer o. l

Endret av Anne 69
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anne 69 skrev:

Joda jeg er også avhengig av å koble ut og jeg ser mye tull og tøys både på nettet og på tv for å distansere meg fra alt det jævlige som skjer nå. Jeg tenkte mer på at hun som har så mange unge følgere burde kanskje ikke reist til Spania i det hele tatt, for de aller fleste tenåringer og unge voksne i dag tar veldig lett på Corona.

Madeira er portugisisk, ikke spansk.

Ellers enig med deg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Turkis Sau skrev:

Madeira er portugisisk, ikke spansk.

Ellers enig med deg.

Portugal selvfølgelig! 🙊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Orker ikke den melankolske tilværelsen hennes som har pågått i årevis etter et brudd som 17-åring. Tenk å ha gjort dette til sitt levebrød😷 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2019 den 2.02, Lill3My skrev:

Skriver man noe og får det UTGITT til offentligheten bør teksten og inneholdet være såpass bearbeida og eventuelt anonymisert at man tåler at egne foreldre leser. Det er noe va det som skiller en privat dagbok fra en litterær tekst.. 

Kanskje hun sa det mest for foreldrenes skyld - fordi hun ville skåne dem for innholdet i boka slik at de ikke skulle få vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Trude.lutt skrev:

Hva er det hun lever av? Hvordan tjener hun penger? 

Sutring...?

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Gjest CecilieX

Kom over anmeldelsen av boka hennes. 

https://www.aftenposten.no/kultur/i/50P9qX/bokanmeldelse-moteinfluenseren-er-paa-sporet-av-noe-ekte-i-sin-debutro

Det som er interessant er anmelderens påpeking av hvor kynisk bokutgivelse knyttes opp mot lansering av egen hudpleieserie. 

Det jobbes hardt med nye måter å markedsføre influencer-produkter på. Veldig bra at media begynner å bli oppmerksom på bransjen og virkemidlene. 

Litt synd at metoden gjør at det blir litt vanskelig å ta dem alvorlig som forfattere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CecilieX skrev:

Kom over anmeldelsen av boka hennes. 

https://www.aftenposten.no/kultur/i/50P9qX/bokanmeldelse-moteinfluenseren-er-paa-sporet-av-noe-ekte-i-sin-debutro

Det som er interessant er anmelderens påpeking av hvor kynisk bokutgivelse knyttes opp mot lansering av egen hudpleieserie. 

Det jobbes hardt med nye måter å markedsføre influencer-produkter på. Veldig bra at media begynner å bli oppmerksom på bransjen og virkemidlene. 

Litt synd at metoden gjør at det blir litt vanskelig å ta dem alvorlig som forfattere. 

Betaler ikke for AP så fint om du kunne kommet med et lite sammendrag av anmeldelsen :) 

Når det kommer til influencere som forfattere er det vel bare Linnéa Myhre jeg har giddet å lese. Skal ikke rakke ned på et verk jeg ikke har sett i butikkene enda en gang, men den kraftige toeren fra forrige bok og alt rabalderet rundt den anmeldelsen har gitt meg ganske avsmak på Annijor og det hun representerer. Håper hun har unngått plagiat denne gangen nå som hun vet hvordan det føles å få arbeidet sitt stjelt.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...