Gå til innhold

Anniken Jørgensen

Aleksandraa

Anbefalte innlegg

Helt enig! Da jeg var 22 var jeg ferdig med en bachelor og kunne begynt å jobbe😅 skulle tatt seg ut om jeg gjorde bommert på bommert og unnskyldte med med å være 22😳

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, Gul_gul skrev:

Som jeg oppfattet det konkluderte de ikke med at "ja, det er bare å skjerpe seg" ut av alvorlig depresjon. Det ble diskutert (er det bare å skjerpe seg?) fordi Morten Hegseths mann hadde reagert på den måten første gangen han (Hegseth) hadde nevnt han slet med vinterdepresjon. Han den andre mannlige gjest avviste at man kan "skjerpe seg" ut av alvorlig depresjon, og det var resten av dem enig i. (Det var underforstått at Hegseth ikke slet med alvorlig vinterdepresjon). Men dét de kom frem til i denne delen av diskusjonen, var at der er et grann av sannhet i at man kan "skjerpe seg", dvs. hjelpe seg selv på vei ved å ta tak i seg selv.

En annen del av diskusjonen var (akkurat som du sier) at livet innimellom er kjipt, men det er ikke det samme som at man har depresjon, angst, osv.

Jeg forsto det slik at det de mente med "skjerpe seg", var å prøve å komme seg ut av senga, prøve å gjøre noe positivt en dag...altså gjøre et lite forsøk. At et lite steg på veien til å bli bedre kanskje kunne være å tvinge seg selv ut av mønsteret en gang i blant. 

.. Ikke at de skulle gå rundt og ignorere problemene og late som alt var topp. 

Og de mente vel heller ikke de som har alvorlige psykiske diagnoser. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, MiniMjau said:

Jeg forsto det slik at det de mente med "skjerpe seg", var å prøve å komme seg ut av senga, prøve å gjøre noe positivt en dag...altså gjøre et lite forsøk. At et lite steg på veien til å bli bedre kanskje kunne være å tvinge seg selv ut av mønsteret en gang i blant. 

Ja, enig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
På 2.4.2019 den 7.11, minister-mio skrev:

Hun forsvarer stadig seg selv med at hun bare er 22 år. Bare? Ikke 15, men 22. Hun er jo voksen! 

Er nok det foreldrene hennes sier om noen spør dem om datteren. «Hun har hele livet forran seg, bare 22 år gammel enda».. så hun har det nok fra et sted.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
På 3.4.2019 den 6.23, MiniMjau skrev:

Sant at alle kan gjøre noe, og at det er viktig å ta tak for å få det bedre, f.eks å gå i behandling. 

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne jenta må slutte å bruke alderen som sin som en unnskyldning. Når hun ble tatt i å stjele Beau Taplin sitt verk argumenterte hun (blant annet) med at hun ble inspirert som 17-åring. 17 eller 22, man vet at stjeling av andres verker ikke er greit. Tjueårene er en forvirrende tid, men man er fanken ikke et barn lenger. At frøkna tåler omtrent like motstand som en marshmallow og likevel får enormt mye spalteplass er synd, både for offentligheten sin skyld og hennes. Dette kan umulig ha en positiv innvirkning på hennes psykiske helse, både på kort og lang sikt.

Endret av Wiskola
Veldig klein for/får feil. Beklager til alle som måtte være vitne til grusomhetene.
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Er egentlig bare veldig lei av hykleriet hennes nå. Er ikke innom den bloggen særlig ofte lenger - hun oppdaterer jo aldri? - og så at hun har skrevet et reklame innlegg om Gina Tricot som hun er stolt ambassadør for. Altså... da vil ikke jeg lenger høre snakk om fast fashion, Sweatshop og at å gå imot H&M er hennes 'hjertesak'. Det blir for dumt å si at dette er noe hun føler sterkt for og så reklame for det i samme stund. Og så orker jeg ikke samme argument om at hun må jo også ha noe å ha på seg, det må hun jo gjerne. Det er én ting å handle på butikker du strengt tatt har tatt et standpunkt mot, men noe helt annet å FÅ BETALT for å FRONTE en kjedebutikk og oppfordre andre til å handle der også. Sorry, men da har du ikke et ben å stå på lenger. Uansett hvor mye av dine egne penger du bruker på å lage ditt eget klesmerke, skaden du gjør på planeten og menneskerettigheter er mye mye større. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Jemini skrev:

Er egentlig bare veldig lei av hykleriet hennes nå. Er ikke innom den bloggen særlig ofte lenger - hun oppdaterer jo aldri? - og så at hun har skrevet et reklame innlegg om Gina Tricot som hun er stolt ambassadør for. Altså... da vil ikke jeg lenger høre snakk om fast fashion, Sweatshop og at å gå imot H&M er hennes 'hjertesak'. Det blir for dumt å si at dette er noe hun føler sterkt for og så reklame for det i samme stund. Og så orker jeg ikke samme argument om at hun må jo også ha noe å ha på seg, det må hun jo gjerne. Det er én ting å handle på butikker du strengt tatt har tatt et standpunkt mot, men noe helt annet å FÅ BETALT for å FRONTE en kjedebutikk og oppfordre andre til å handle der også. Sorry, men da har du ikke et ben å stå på lenger. Uansett hvor mye av dine egne penger du bruker på å lage ditt eget klesmerke, skaden du gjør på planeten og menneskerettigheter er mye mye større. 

For ikke å snakke om alt rælet hun får sponset fra Nelly mens hun poster semi-nudes på Insta å preker om "etisk produserte klær".

Do as I say,not as I do.

Som alle andre bloggere.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trude.lutt said:

Hvordan kan hun leve av å blogge? 2 innlegg i uka.....

Jeg tror de fleste bloggere har flyttet over til Instagram, det er nok der pengene er akkurat nå. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

"– Folk tror det bare renner inn på Instagrammen min. Men det er virkelig ingenting. Gutter snakker ikke til meg. I det hele tatt. Det er kanskje én i måneden, og da er det Jamal fra India liksom, sier hun lattermildt. "

https://www.vg.no/rampelys/i/K3lPBe/anniken-joergensen-om-singellivet-gutter-snakker-ikke-til-meg?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

Det er rart hvordan alt som kommer ut av den dama er feil. Nesten så det er fascinerende.

Endret av Paradisio
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2019 den 15.14, Paradisio skrev:

"– Folk tror det bare renner inn på Instagrammen min. Men det er virkelig ingenting. Gutter snakker ikke til meg. I det hele tatt. Det er kanskje én i måneden, og da er det Jamal fra India liksom, sier hun lattermildt. "

https://www.vg.no/rampelys/i/K3lPBe/anniken-joergensen-om-singellivet-gutter-snakker-ikke-til-meg?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

Det er rart hvordan alt som kommer ut av den dama er feil. Nesten så det er fascinerende.

Dårlig av VG å gjengi den merkelige kommentaren sånn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

De fleste jenter har vel fått sånne dm's på div. sosiale medier (jeg får det nesten bare på fb) - typ <utenlandsk navn> fra <annet land enn norge> som sender sånn "hello beautiful"-meldinger. 95% av gangene er det nok bots. Det er vel bare det hun mener. Jeg synes generelt hun sier og mener mye dumt men akkurat den kommentaren tror jeg ikke hun mente slemt men at hun refererte til denne type meldinger i SoMe.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

• 1 måned senere...

Nå er ikke jeg så kjempekjent med hvordan Annijor pleier å oppføre seg på IG, men er en relativt ubehagelig story som ligger ute nå. Er dette normalt for henne? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Det var ganske ubehageleg å sjå.

Altså som i at dette var noko som ikkje burde vore posta.

Endret av decker
La til
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, DianaV skrev:

Nå er ikke jeg så kjempekjent med hvordan Annijor pleier å oppføre seg på IG, men er en relativt ubehagelig story som ligger ute nå. Er dette normalt for henne? 

Jeg har ikke mulighet til å se nå, men hva skjer? Hva reagerer du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Llise skrev:

Jeg har ikke mulighet til å se nå, men hva skjer? Hva reagerer du på?

Hun ligger i sengen med gårsdagens halloweensminke på, snakker og synger tull på engelsk, snakker om mental sykehus og ler manisk innimellom, drikker vin, men fremstår ikke som full, ikke noe type full jeg har sett før hvertfall. Må nesten sees egentlig. Vet ikke jeg, fikk vondt av henne men som sagt så vet jeg ikke om dette er noe unormal oppførsel for henne. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, DianaV skrev:

Hun ligger i sengen med gårsdagens halloweensminke på, snakker og synger tull på engelsk, snakker om mental sykehus og ler manisk innimellom, drikker vin, men fremstår ikke som full, ikke noe type full jeg har sett før hvertfall. Må nesten sees egentlig. Vet ikke jeg, fikk vondt av henne men som sagt så vet jeg ikke om dette er noe unormal oppførsel for henne. 

Tror hun sa at det ikke var vin. Såg hele storyen, syns den var litt morsom jeg 🙈 Hun lo helt vanlig virket det som for meg. Men hun sa hun fremdeles var litt brisen etter gårsdagens. Hun hadde det morsomt da, selv om det er litt kleint med sånne videoer 🤪 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...