Gå til innhold

Anniken Jørgensen

Aleksandraa

Anbefalte innlegg

8 timer siden, neiognei skrev:

Så farlig ut som at det var tilfellet da hun var med på Teenage boss. Sikkert mye staga, men likevel. Man får et visst inntrykk. 

Hva mener du med staga?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker på han forleggeren... Er jo ikke så rart han sleiker henne opp etter ryggen, de håver vell inn penger på henne. All PR er god PR. Vet å bruke henne😉

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Mobbing, dødsfall, innestengte følelser, psykisk sykdom i familien, søvnparalyser, utbrenthet 

Alle disse tingene opplevde jeg også i tenårene. Dette er ganske vanlige ting folk går gjennom i løpet av livet (kanskje ikke alt sammen, men det skjer også, det skjedde hos meg). Ja, det er trist, men om man skal fortsette å lene seg på disse tingene hele livet kommer man ingen vei og man gjør seg selv en bjørnetjeneste. Jeg har empati med Anniken, men jeg tror hun trenger skikkelig hjelp til å bearbeide ting som skjedde under oppveksten slik at hun kan komme seg videre fra det.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hun sier, «Når du har lest denne boka, så vet du alt om meg, og det er skummelt. Jeg har ikke holdt igjen på noe» 

Nei, vi vet ikke alt om henne. Ingen vet alt om en annen. Vi vet ikke alt om oss selv engang.

Det koster å selge sjela si. Kanskje det er verdt det for hun vil jo tjene godt på det økonomisk. Hvorfor fortelle alle alt om eget liv og følelser? Jeg tror det kan trigge angsten hennes, det er ikke smart. Men kanskje det blir ny bok om hvor tøft det har vært å stå i dette. Hvordan er fremtidsutsiktene når inntekten er avhengig av fokus på de miserable sidene i livet?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, kvinneguide skrev:

En ting lurer jeg på når det gjelder reaksjon på kritikk av boka. Hvorfor blir Anijor og vennen hennes lei seg for at kritikeren ikke likte boka? Kritikeren er ikke en psykolog som sitter foran en 15-åring som åpner sitt følelsesliv. En kritiker skal vurdere kvalitet på språk og tekst og innhold. 

15-åringen må ikke beskyttes, da denne ikke finnes lenger. Boka er skrevet av en voksen og gitt ut av et forlag. 

Det å ta all kritikk personlig er en del av det å være blogger. I bloggersfæren finnes det ikke konstruktiv kritikk. Det er følgere eller haters.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at Anniken lever av å være aktiv på some, men det er da vitterlig ikke nyttig eller underholdende for noen å vite hvor zykt forkjøla hun er? Hvis man er skikkelig syk, hodet dunker og formen er laber. Hvorfor bruke en hel dag på Instagram hvor det eneste man formidler er nettopp hvor syk man føler seg? Det kunne ikke falt meg inn å filme meg selv mens jeg drar meg i ansiktet og skriver hvor utroooolig dårlig jeg føler meg. For meg blir det like sært som de bildene folk tar av seg selv mens de «liksom-sover»

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2019 den 10.33, kvinneguide skrev:

En ting lurer jeg på når det gjelder reaksjon på kritikk av boka. Hvorfor blir Anijor og vennen hennes lei seg for at kritikeren ikke likte boka? Kritikeren er ikke en psykolog som sitter foran en 15-åring som åpner sitt følelsesliv. En kritiker skal vurdere kvalitet på språk og tekst og innhold. 

15-åringen må ikke beskyttes, da denne ikke finnes lenger. Boka er skrevet av en voksen og gitt ut av et forlag. 

Og det forlaget har ikke korrekturlest den boka forferdelig nøye for å si det sånn..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2019 den 19.13, Snaskesnusken skrev:

Jørgensen er ganske god på fjusk da hun ikke følger lovverket. Noe som igjen gjør bloggeieren lite troverdig. 

Hva betyr egentlig dette som hun skriver?

«Men jeg tar omtrent ikke i mot sponsede klær lenger, ikke fordi jeg ikke vil skrive reklame, men fordi jeg genuint er så lei av å måtte gjøre det. Da er det bedre at jeg kjøper mine egne plagg, og heller linker de med en reklamlenke her eller der. Dvs at det bare er reklame når jeg først kan tjene penger på plagget.«

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Justlooking skrev:

«Men jeg tar omtrent ikke i mot sponsede klær lenger, ikke fordi jeg ikke vil skrive reklame, men fordi jeg genuint er så lei av å måtte gjøre det. Da er det bedre at jeg kjøper mine egne plagg, og heller linker de med en reklamlenke her eller der. Dvs at det bare er reklame når jeg først kan tjene penger på plagget.«

Godt spørsmål..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Justlooking said:

Det betyr at hun ikke vil bli tilsendt en genser og så måtte merke den som reklame, for da gjør hun jo reklame til prisen av en genser. Om hun kjøper genseren selv og heller legger ved en affiliatelink (til feks Nelly) så tjener hun penger hver gang noen trykker på den og handler noe i den butikken. Ergo tjener hun jo kjapt tilbake de pengene for genseren. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, SoftKitty said:

Det betyr at hun ikke vil bli tilsendt en genser og så måtte merke den som reklame, for da gjør hun jo reklame til prisen av en genser. Om hun kjøper genseren selv og heller legger ved en affiliatelink (til feks Nelly) så tjener hun penger hver gang noen trykker på den og handler noe i den butikken. Ergo tjener hun jo kjapt tilbake de pengene for genseren. 

Utrolig at du klarer å forklare og formulere deg så mye bedre enn en som tydeligvis lever av å skrive.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
På 18.1.2019 den 10.33, kvinneguide skrev:

Jeg forstår jo at hun blir lei seg selv; det er hennes bok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse

Hun burde virkelig beskyttes mot seg selv. Ufattelig hvor umoden hun er. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modent å mene at VG skal la hennes plagiering forbipassere i stillhet på grunn av at det er krig og sult i verden 🙄

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maskopi skrev:

Modent å mene at VG skal la hennes plagiering forbipassere i stillhet på grunn av at det er krig og sult i verden 🙄

Er vel typisk bloggere å dra det kortet om noen stiller kritiske spørsmål til det de gjør. Helst vil de vel bare tjene store penger uten å bli stilt til ansvar 😊

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...