Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 16. januar 2019 #1461 Del Skrevet 16. januar 2019 Akkurat nå, J.. skrev: Jo for all del. Synes nok det er vanskelig å se på en ungdomskjærlighetssorg som en bragd å komme gjennom,da folk daglig har langt verre ting å gå gjennom. Som jeg har sagt tidligere i denne tråden - hvis kjærlighetssorg er det verste man har vært gjennom,så har man vært svært heldig her i livet. Enig i dette. Tenker likevel at det må ligge mye bak om en person reagerer så sterkt. Hun må ha blitt trigget på et vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. januar 2019 #1462 Del Skrevet 16. januar 2019 Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev: Enig i dette. Tenker likevel at det må ligge mye bak om en person reagerer så sterkt. Hun må ha blitt trigget på et vis. Jeg tenker at hennes reaksjoner på ca alt (ink bruddet) er at hun er og alltid har vært,en priviligert bortskjemt jentunge,som reagerer kraftig når hun ikke blir strøket medhårs. Det viser hun jo hele tiden. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 16. januar 2019 #1463 Del Skrevet 16. januar 2019 7 minutter siden, J.. skrev: Jeg tenker at hennes reaksjoner på ca alt (ink bruddet) er at hun er og alltid har vært,en priviligert bortskjemt jentunge,som reagerer kraftig når hun ikke blir strøket medhårs. Det viser hun jo hele tiden. Det vet man ikke. Hun skrev hun var blitt mobbet (innestengt på doen) og at hun måtte utsette egen sorg da mor ble veldig dårlig psykisk da bestemoren døde. Min teori er at alle disse innestengte og fortrengte følelsene over mange år var dem som gjorde at det eksploderte. Man blir syk av å undertrykke følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. januar 2019 #1464 Del Skrevet 16. januar 2019 13 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Det vet man ikke. Hun skrev hun var blitt mobbet (innestengt på doen) og at hun måtte utsette egen sorg da mor ble veldig dårlig psykisk da bestemoren døde. Min teori er at alle disse innestengte og fortrengte følelsene over mange år var dem som gjorde at det eksploderte. Man blir syk av å undertrykke følelser. Derfor skrev jeg "jeg tenker at.." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 16. januar 2019 #1465 Del Skrevet 16. januar 2019 Akkurat nå, J.. skrev: Derfor skrev jeg "jeg tenker at.." Hva tenker du om det jeg skrev da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. januar 2019 #1466 Del Skrevet 16. januar 2019 2 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Hva tenker du om det jeg skrev da? Jeg tenker at mobbing er noe "alle" går igjennom,enten fysisk eller verbalt. Og igjen så synes jeg ikke kjærlighetssorg er en reell sorg. Ja det gjør absolutt vondt. Men det er å blir en filleting av alle vonde ting man kan og skal igjennom iløpet av livet. Hun skrev feks i boken "kjærlighetssorg er den eneste sorgen ingen gir blomster for." Ikke så rart akkurat,da det er en sorg som kun går på sitt eget ego. Ingen har død,ingen er skadet å ingen er permanent borte/ute av livet ditt. De vil bare ikke være kjæresten din lenger. Å det er ikke riktig å oppføre seg som en ufordragelig møkkaunga fordi det skjedde noe kjipt for 10 år siden. Det kalles å være bitter - å det vil hun ihvertfall ikke være,for bitre mennesker er ikkr fete. Sitert Anniken fra denne sesongens bloggerne. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 16. januar 2019 #1467 Del Skrevet 16. januar 2019 2 minutter siden, J.. skrev: Jeg tenker at mobbing er noe "alle" går igjennom,enten fysisk eller verbalt. Og igjen så synes jeg ikke kjærlighetssorg er en reell sorg. Ja det gjør absolutt vondt. Men det er å blir en filleting av alle vonde ting man kan og skal igjennom iløpet av livet. Hun skrev feks i boken "kjærlighetssorg er den eneste sorgen ingen gir blomster for." Ikke så rart akkurat,da det er en sorg som kun går på sitt eget ego. Ingen har død,ingen er skadet å ingen er permanent borte/ute av livet ditt. De vil bare ikke være kjæresten din lenger. Å det er ikke riktig å oppføre seg som en ufordragelig møkkaunga fordi det skjedde noe kjipt for 10 år siden. Det kalles å være bitter - å det vil hun ihvertfall ikke være,for bitre mennesker er ikkr fete. Sitert Anniken fra denne sesongens bloggerne. Ikke alle blir mobbet. Mobbing skal aldri finne sted- det skal aldri forsvares! Det skal være nulltoleranse for mobbing i skolegården. Ellers kan jeg forstå at det er en ekte sorg. Ja, det finnes verre ting i verden. Men jeg forstår at det kan føles vondt- veldig vondt lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. januar 2019 #1468 Del Skrevet 16. januar 2019 1 minutt siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Ikke alle blir mobbet. Mobbing skal aldri finne sted- det skal aldri forsvares! Det skal være nulltoleranse for mobbing i skolegården. Ellers kan jeg forstå at det er en ekte sorg. Ja, det finnes verre ting i verden. Men jeg forstår at det kan føles vondt- veldig vondt lenge! Selvfølgelig! I en perfekt verden hadde det aldri forekommet. Men det gjør desverre det. Så uansett hvor mye hun selv ønsker å være unik,så er historien hennes bare en av 1047162 klin like andre historier andre allerede har skrevet bok om. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 16. januar 2019 #1469 Del Skrevet 16. januar 2019 44 minutter siden, J.. skrev: Selvfølgelig! I en perfekt verden hadde det aldri forekommet. Men det gjør desverre det. Så uansett hvor mye hun selv ønsker å være unik,så er historien hennes bare en av 1047162 klin like andre historier andre allerede har skrevet bok om. Ja, dessverre finnes mobbing, men selv om det eksisterer og mange opplever det så er det ikke dermed sagt at det er greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 16. januar 2019 #1470 Del Skrevet 16. januar 2019 37 minutter siden, J.. skrev: Selvfølgelig! I en perfekt verden hadde det aldri forekommet. Men det gjør desverre det. Så uansett hvor mye hun selv ønsker å være unik,så er historien hennes bare en av 1047162 klin like andre historier andre allerede har skrevet bok om. Hvem har ikke blitt erter/mobbet eller utestengt i perioder i barndommen/ungdomstiden? De er heldige i så fall for det er meget vanlig. Hvem har ikke hatt kjærlighetssorg i tenårene? Eller generelt kanskje flere ganger i livet, etter lange forhold og ofte også med barn involvert? Det er så mange som opplever MYE verre ting enn dette i barndoms- og ungdomsårene! For meg fremstår hun som en fortskjemt drittunge rett og slett - i de fleste sammenhenger. Hun har hatt et godt hjem, familie, har mange gode venner, opplever mye spennende, har en stor frihet både på jobb og ellers, tjente to mill i 2017, eier egen leilighet og er pen og har en flott kropp. Jeg synes ikke hun har så mye å klage over egentlig 😊 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 16. januar 2019 #1471 Del Skrevet 16. januar 2019 Når man lever av å blogge og har gjort det fra veldig ung alder, gjør det noe med utviklingen. Det vanlige er at man lærer oppførsel og sosiale koder i vennegjenger, på arbeidsplasser og i studier/skolegang. En blogger som har hatt hele fokuset sitt på seg selv, med en heiagjeng som bare stryker deg medhårs hele tiden som eneste utviklende kompass; hva kan man egentlig forvente? Annet en typ Annikens infantile, selvsentrerte oppførsel? Et eksempel er klippet fra morgendagens episode hvor Annikens kompis gir henne kritikk på oppførselen hennes rundt bokkritikken. Hun burde vært takknemlig for å få en realitycheck. Men neida, hun tar det personlig og kjefter på kompisen sin. Konstruktiv kritikk er utviklende, og de beste vennene man kan ha er de som fryktløst kalibrerer oppførselen din når man bikker over grensen. Slike er gull verdt, og må tas vare på ❤️ 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 16. januar 2019 #1472 Del Skrevet 16. januar 2019 1 minutt siden, Justlooking skrev: Hvem har ikke blitt erter/mobbet eller utestengt i perioder i barndommen/ungdomstiden? De er heldige i så fall for det er meget vanlig. Hvem har ikke hatt kjærlighetssorg i tenårene? Eller generelt kanskje flere ganger i livet, etter lange forhold og ofte også med barn involvert? Det er så mange som opplever MYE verre ting enn dette i barndoms- og ungdomsårene! For meg fremstår hun som en fortskjemt drittunge rett og slett - i de fleste sammenhenger. Hun har hatt et godt hjem, familie, har mange gode venner, opplever mye spennende, har en stor frihet både på jobb og ellers, tjente to mill i 2017, eier egen leilighet og er pen og har en flott kropp. Jeg synes ikke hun har så mye å klage over egentlig 😊 Jeg mener at selv om hun har hatt ganske vanlige opplevelser så må man kunne ta følelsene hennes på alvor. Å bli utestengt er vanlig, men det er vondt. Det må være lov å ha det vondt selv om hun har opplevd noe som mange opplever! Folk takler ting forskjellig. Hun brukte 4 år på å bli ferdig med en kjærlighetssorg, andre bruker 2 uker. Noen tar til og med selvmord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 16. januar 2019 #1473 Del Skrevet 16. januar 2019 Jeg håper hun har fått god hjelp av psykolog i disse årene. Å ikke kunne kontrollere følelsene sine er ikke å være bortskjemt. Det er et tegn på sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 16. januar 2019 #1474 Del Skrevet 16. januar 2019 Oi, har nå lest boken. Og det der er da pokker ikke normalt. Ikke den store kjærlighetssorgen og hvertfall ikke mobbingen. Ikke hennes måte å takle alt på heller. Hun var jo syk? Dette er ingen konkurranse om å ha det verst. Jeg kjente meg samtidig igjen. Hun beskriver mye av det jeg tenkte, følte og ikke minst gjorde i den hittil verste perioden i mitt liv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 16. januar 2019 #1475 Del Skrevet 16. januar 2019 (endret) De fleste kommer seg unna kjærlighetssorg uten å måtte ha psykologhjelp. Hvorfor er det ikke greit at hun var psykisk syk og er åpen om det. Og beskriver det i en bok? Endret 16. januar 2019 av Klink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 16. januar 2019 #1476 Del Skrevet 16. januar 2019 Går det an å bli mer bortskjemt? Hadde hun bare hatt selvinnsikt nok til å skjønne det selv så hadde det kanskje ikke vært så synlig, men hun tror virkelig at jorden snurrer rundt henne. Foreldre, venner, kjærester - alt de får høre er "jeg, jeg, jeg, jeg". At de orker... Jeg håper virkelig hun har sin siste sesong i Bloggerne nå. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. januar 2019 #1477 Del Skrevet 16. januar 2019 2 minutter siden, Korpsnerden skrev: Går det an å bli mer bortskjemt? Hadde hun bare hatt selvinnsikt nok til å skjønne det selv så hadde det kanskje ikke vært så synlig, men hun tror virkelig at jorden snurrer rundt henne. Foreldre, venner, kjærester - alt de får høre er "jeg, jeg, jeg, jeg". At de orker... Jeg håper virkelig hun har sin siste sesong i Bloggerne nå. Enig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 16. januar 2019 #1478 Del Skrevet 16. januar 2019 6 minutter siden, Korpsnerden skrev: Går det an å bli mer bortskjemt? Hadde hun bare hatt selvinnsikt nok til å skjønne det selv så hadde det kanskje ikke vært så synlig, men hun tror virkelig at jorden snurrer rundt henne. Foreldre, venner, kjærester - alt de får høre er "jeg, jeg, jeg, jeg". At de orker... Jeg håper virkelig hun har sin siste sesong i Bloggerne nå. Hva mener du med at hun er bortskjemt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. januar 2019 #1479 Del Skrevet 16. januar 2019 1 minutt siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Hva mener du med at hun er bortskjemt? Må man virkelig forklare å begrunne hver eneste ting man mener om henne? Altså.. På hvilken måte er hun ikke bortskjemt? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. januar 2019 #1480 Del Skrevet 16. januar 2019 Siste innlegg - Nå har hun startet å kjøpe klær av egen lommebok,for å slippe å merke REKLAME. Bitter? Neida. For en solstråle. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå