kraftwerk Skrevet 18. april 2022 #21 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (På 13.4.2022 den 14.01): Dette er frokost. Trener cardio\styrke et par ganger i uka. Fordi jeg synes eple, rosiner og kokos er godt.. Anonymkode: efca2...5fa Ett par ganger i uka? Da høres denne frokosten utrolig kaloririk ut.. Jeg ville droppet rosiner, kokos og eple. Bare havregrøt med chia og litt peanøttsmør som litt «smak». 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #22 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (På 13.4.2022 den 13.44): Er havregrøt kokt på lettmelk og chiafrø med banan, eple, kokosmasse, rosiner og peanøttsmør usunt? For mye sukker i seg?? Anonymkode: efca2...5fa Ikke usunnt, men kaloririkt. Så dersom du ønsker vektnedgang er det ikke en lur frokost. Selv er jeg slank og absolutt ikke redd for karbohydrater😊 Anonymkode: 039c9...c25 1
AprilLudgate Skrevet 18. april 2022 #23 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (På 13.4.2022 den 13.55): Formye bær og frukt er for mye sukker Anonymkode: d945a...4f4 Ikke i henhold til de aller, aller fleste ernæringsspesialister. Klart det å spise 17 bananer eller 1 kg blåbær på en gang er lite gunstig, men man ville jo trengt rimelig mye havregryn og melk for å få dette oppi et gigantisk trau 😅 Ei skål med det du nevner TS kan aldri bli usunt med mindre du bytter ut alle ingrediensene med kun peanøttsmør og spiser dette daglig.
AprilLudgate Skrevet 18. april 2022 #24 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Direkte usunt er det ikke. Men svært kaloririkt og med mye karbohydrater. Så ikke det beste for vektnedgang. Anonymkode: 42179...59d kraftwerk skrev (4 timer siden): Ett par ganger i uka? Da høres denne frokosten utrolig kaloririk ut.. Jeg ville droppet rosiner, kokos og eple. Bare havregrøt med chia og litt peanøttsmør som litt «smak». AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke usunnt, men kaloririkt. Så dersom du ønsker vektnedgang er det ikke en lur frokost. Selv er jeg slank og absolutt ikke redd for karbohydrater😊 Anonymkode: 039c9...c25 Om TS hadde spurt om vektnedgang og om dette passer inn i diett forstår jeg svarene. Men hvorfor antas det at alle bør ha som mål å redusere kroppsvekt? Det sier seg jo selv at havregryn kokt på vann er mindre kalorier enn alle andre alternativer. Og når noen spør hvorfor svarer TS «fordi det er godt». Det er faktisk lov å spise mat uten å fokusere på diett og slanking.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #25 Skrevet 18. april 2022 Fløff skrev (15 minutter siden): Om TS hadde spurt om vektnedgang og om dette passer inn i diett forstår jeg svarene. Men hvorfor antas det at alle bør ha som mål å redusere kroppsvekt? Det sier seg jo selv at havregryn kokt på vann er mindre kalorier enn alle andre alternativer. Og når noen spør hvorfor svarer TS «fordi det er godt». Det er faktisk lov å spise mat uten å fokusere på diett og slanking. Fordi 95% av dem som henger på dette underforumet driver å slanker seg. Derfor svarer de fleste at ja det er ok sunt, men det er kaloririkt dersom målet er vektnedgang. Jeg ser at hun så og si kun har fått svar om at det er sunt (bortsett fra lavkarbo-folka da, som har sine egne regler). Anonymkode: 039c9...c25 1
Forundret.. Skrevet 18. april 2022 #26 Skrevet 18. april 2022 Er skikkelig nysgjerrig på hvordan det smaker jeg.. 😅
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #27 Skrevet 18. april 2022 Forundret.. skrev (5 minutter siden): Er skikkelig nysgjerrig på hvordan det smaker jeg.. 😅 Enig, høres dødskvalmt ut😅🤫 Anonymkode: 039c9...c25
Forundret.. Skrevet 18. april 2022 #28 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Enig, høres dødskvalmt ut😅🤫 Anonymkode: 039c9...c25 Ja, jeg styrer egentlig unna det meste i den grøten der 😬🤣
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #29 Skrevet 19. april 2022 Forundret.. skrev (18 timer siden): Er skikkelig nysgjerrig på hvordan det smaker jeg.. 😅 prøv da, er som snop. Anonymkode: efca2...5fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå