Moonlight40 Skrevet 13. april 2022 #1 Skrevet 13. april 2022 Hei. Jeg skal ta med meg min toypuddel til Spania for tre uker. Vi skal bo i familiens hus der. Er litt usikker på flyreisen. Vet om vaksiner og pass, men er litt usikker på selve flyreisen. Hun er en engstelig hund, og jeg er bekymret for at hun er redd under flyreisen. Jeg har bestilt plass i kabinen.Er det aktuelt å spørre veterinæren om noe beroligende for henne? Noen som har erfaring? Dette blir ikke før i slutten av september, men jeg må planlegge alt i god tid 😂
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #2 Skrevet 13. april 2022 Sjekk at du faktisk har lov til å ha den med i kabinen før du står der, ellers kan de nekte å ta den med. Bur+hund kan ikke veie mer enn 8 kg. Buret kan ikke være større enn vanlig håndbagasje og hunden skal kunne stå oppreist, det er der de fleste får avslag. Anonymkode: 5ca7d...75e
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #3 Skrevet 13. april 2022 Det finnes et middel med "morslukt" som skal virke beroligende - fåes hos vet. Anonymkode: cbbfd...75f 1
Moonlight40 Skrevet 14. april 2022 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Sjekk at du faktisk har lov til å ha den med i kabinen før du står der, ellers kan de nekte å ta den med. Bur+hund kan ikke veie mer enn 8 kg. Buret kan ikke være større enn vanlig håndbagasje og hunden skal kunne stå oppreist, det er der de fleste får avslag. Anonymkode: 5ca7d...75e Har bestilt i kabin og sjekket bur. Alt er ok. Kun spørsmål om angst hos hund jeg spør om
Moonlight40 Skrevet 14. april 2022 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det finnes et middel med "morslukt" som skal virke beroligende - fåes hos vet. Anonymkode: cbbfd...75f Flott takk. Skal høre med vet.
Karma91 Skrevet 14. april 2022 #6 Skrevet 14. april 2022 Just now, Moonlight40 said: Har bestilt i kabin og sjekket bur. Alt er ok. Kun spørsmål om angst hos hund jeg spør om Mi frøken hadde seperasjons angst frem til hun var ca 2 år. Tok tid å trene det vekk. Hun fikk i blandt angst medisin når jeg var nødt å la henne være alene en stund det hjalp på det verste. Dette var ikke noe hun sovnet eller ble sløv av heller Men Skal hunden sitte med deg så er jo det en stor trygghet i seg selv får hunden. Tenker at dette burde gå bra så lenge hunden er trygg med deg til vanlig 1
Moonlight40 Skrevet 14. april 2022 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2022 Karma91 skrev (3 timer siden): Mi frøken hadde seperasjons angst frem til hun var ca 2 år. Tok tid å trene det vekk. Hun fikk i blandt angst medisin når jeg var nødt å la henne være alene en stund det hjalp på det verste. Dette var ikke noe hun sovnet eller ble sløv av heller Men Skal hunden sitte med deg så er jo det en stor trygghet i seg selv får hunden. Tenker at dette burde gå bra så lenge hunden er trygg med deg til vanlig Takk
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #8 Skrevet 14. april 2022 Agria Blogg, flyreise Anonymkode: 16d4f...025
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå