Gå til innhold

Ekstremt tiltrukket av en mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte han første gang for 8 år siden. Det sa pang med en gang og jeg klarte såvidt å stå på bena da jeg skulle si navnet mitt. Har aldri noen sinne opplevd så sterk tiltrekning hverken før eller siden. Han flørtet litt med meg på en fest en gang, men jeg var i et forhold og lot det gå forbi. Så ble jeg singel, men da var han i et forhold. Jeg har vært fast bestemt på å børste det av meg siden han ikke er en fyr jeg har så mye til felles med. Tenkte det var noe som kom til å gå over med tiden, men det gjorde det ikke. Jeg har til og med fått barn med en annen mann i ettertid, men han tenner meg ikke i nærheten slik som han. Vi omgås jevnlig og hver gang jeg ser han blir jeg helt rar i kroppen og klarer omtrent ikke å snakke med han fordi jeg rødmer så fælt. Han må tro jeg er helt idiot. Jeg fantaserer om han iblant, eller relativt ofte, selv i perioder når det har gått lang tid mellom vi har møttes. Jeg får lyst til å gjøre helt ville ting med han seksuelt, men jeg trenger aller mest å få han ut av hodet mitt. Jeg er sliten av å være betatt av en mann jeg aldri skal ha siden jeg ikke har tenkt til å være utro. Men jeg har så sykt lyst til å dra til han og rive av han alle klærne. Og mer. Så mye mer. 

Anonymkode: ae443...496

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så sterk du er som lar være :) Bra! Du har integritet.

Anonymkode: 0ffb6...127

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hva om han hadde hatt mikropenis. Ville ikke du blitt skuffet?

Anonymkode: d4e72...475

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så mye hjelp å bidra med her, men kjenner meg igjen i deg. Har det på samme måte med en fyr... blir helt koko av å tenke på han og alt jeg vil gjøre med han 

Anonymkode: 0b57a...7ac

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva om han hadde hatt mikropenis. Ville ikke du blitt skuffet?

Herregud da. Må alt alltid måles i penisstørrelse? Poenget hennes er overhodet ikke størrelsen på hans penis😆

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Tarzani skrev (1 minutt siden):

Herregud da. Må alt alltid måles i penisstørrelse? Poenget hennes er overhodet ikke størrelsen på hans penis😆

Vel. Det høres ut som hun har lyst å bli tatt grundig av den mannen. Men hvis han har en mikropenis på 5 cm er det vanskelig å skampule en dame..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har det på akkurat samme måte, med en mann meg møter nå og da. Vet han føler noe av det samme, og det gjør det ikke akkurat lettere å få han ut av hodet og tankene. 

Vi skulle kunne levd livet flere ganger. 

Anonymkode: b5623...08e

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke så mye hjelp å bidra med her, men kjenner meg igjen i deg. Har det på samme måte med en fyr... blir helt koko av å tenke på han og alt jeg vil gjøre med han 

Anonymkode: 0b57a...7ac

Hva vil du gjøre med han da?

Anonymkode: bfba9...8cf

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Møtte han første gang for 8 år siden. Det sa pang med en gang og jeg klarte såvidt å stå på bena da jeg skulle si navnet mitt. Har aldri noen sinne opplevd så sterk tiltrekning hverken før eller siden. Han flørtet litt med meg på en fest en gang, men jeg var i et forhold og lot det gå forbi. Så ble jeg singel, men da var han i et forhold. Jeg har vært fast bestemt på å børste det av meg siden han ikke er en fyr jeg har så mye til felles med. Tenkte det var noe som kom til å gå over med tiden, men det gjorde det ikke. Jeg har til og med fått barn med en annen mann i ettertid, men han tenner meg ikke i nærheten slik som han. Vi omgås jevnlig og hver gang jeg ser han blir jeg helt rar i kroppen og klarer omtrent ikke å snakke med han fordi jeg rødmer så fælt. Han må tro jeg er helt idiot. Jeg fantaserer om han iblant, eller relativt ofte, selv i perioder når det har gått lang tid mellom vi har møttes. Jeg får lyst til å gjøre helt ville ting med han seksuelt, men jeg trenger aller mest å få han ut av hodet mitt. Jeg er sliten av å være betatt av en mann jeg aldri skal ha siden jeg ikke har tenkt til å være utro. Men jeg har så sykt lyst til å dra til han og rive av han alle klærne. Og mer. Så mye mer. 

Anonymkode: ae443...496

Hva mer?

Anonymkode: bfba9...8cf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har det på akkurat samme måte, med en mann meg møter nå og da. Vet han føler noe av det samme, og det gjør det ikke akkurat lettere å få han ut av hodet og tankene. 

Vi skulle kunne levd livet flere ganger

Anonymkode: b5623...08e

Eller bare leve det ene livet vi har fått med det i tankene, vi har bare et liv.

Ts, har ikke så mange gode råd. Har det akkurat på samme måte med en kompis, skulle han vise interesse så hopper jeg på. Ikke akkurat et god råd kanskje…

Anonymkode: 4d15f...589

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Men jeg har så sykt lyst til å dra til han og rive av han alle klærne. Og mer. Så mye mer. 

Og det er trolig akkurat det du skulle ha gjort.... Noen år fram i tid kommer du til å rangere det at du ikke gjorde det som ditt livs største tabbe!!!

AnonymBruker
Skrevet

Slik kjenner jeg det med han jeg er sammen med nå. Det var sinnsykt tiltrekning og kjemi, jeg visste der og da at han var mannen! Jeg skilte meg fra eksmannen og fulgte magefølelsen. 

Anonymkode: 73673...e09

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at det er en kvinne som har det slik angående min mann. Det er ikke særlig ok egentlig. Jeg er ikke spesielt sjalu av meg, men selv om hun tror hun skjuler det er det veldig tydelig. 

En gang vi var på byen gikk hun bort til min mann, og virket som hun hadde tenkt å ta sjansen på noe. Så ikke meg, og gjorde seg til. "Hvor er xx (meg) i dag?" spurte hun så, og da min mann svarte "Hun står bak deg." var det en kvinne som kjapt ramlet ut av hva hun enn prøvde på, mumlet uforståelig og stakk i en fart. 

Jeg blir egentlig oftest smigret av at kvinner finner min mann flott, men hun der er for mye. Hun ser ut som hun får krampe i underlivet og vil spise ham når hun "diskré " følger ham med blikket. 

Anonymkode: 76a98...ee1

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Så sterk du er som lar være :) Bra! Du har integritet.

Anonymkode: 0ffb6...127

Nei det eneste hun har er mangel på mot...

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (1 minutt siden):

Nei det eneste hun har er mangel på mot...

Hva om denne mannen ikke er interessert og en tilnærmelse vil bli et stort mageplask?

Skrevet

Har det også sånn med en mann. Hadde et kort forhold til ham for noen år siden. Men omstendighetene og livet som skjer gjør at det nok aldri blir oss. Men mister fortsatt pusten hver gang jeg ser ham. Og han har det også sånn med meg.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva om denne mannen ikke er interessert og en tilnærmelse vil bli et stort mageplask?

So be it!

Uansett var det rett å forsøke, livet er kort og bare de heldigste møter et annet menneske de utvikler sånne følelser for...

Dessuten er naturen ganske så vis når det kommer til kjemi og forplantning....Og med sånne følelser ene veien..?.🤔...gir henne 85% sjanse til å lykkes jeg ...

Skrevet
Blåjojo skrev (1 minutt siden):

Har det også sånn med en mann. Hadde et kort forhold til ham for noen år siden. Men omstendighetene og livet som skjer gjør at det nok aldri blir oss. Men mister fortsatt pusten hver gang jeg ser ham. Og han har det også sånn med meg.

Kast alt du har i hendene og løp til ham..!!!

Eller våkne om noen år og angre all tiden du har etter det...

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (4 minutter siden):

So be it!

Uansett var det rett å forsøke, livet er kort og bare de heldigste møter et annet menneske de utvikler sånne følelser for...

Dessuten er naturen ganske så vis når det kommer til kjemi og forplantning....Og med sånne følelser ene veien..?.🤔...gir henne 85% sjanse til å lykkes jeg ...

Har alltid tenkt at slikt lett kun kan være den ene veien. Hvis ikke kommer jeg virkelig til å rødme når jeg ser for meg noe seksuelt neste gang jeg er i nærheten av mitt crush. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har alltid tenkt at slikt lett kun kan være den ene veien. Hvis ikke kommer jeg virkelig til å rødme når jeg ser for meg noe seksuelt neste gang jeg er i nærheten av mitt crush. 

Du burde slutte å tenke på alt som potensiellt kan bli flaut...det flaue er at du ikke tar tak i han kompisen din og forteller ham at du vil ha ham!!....

Livet går fort det og om du sitter på pleiehjemmet om noen år og mimrer om den gangen du ble så flau får du bare en god latter ....ikke like morsomt å tenke på at du aldri prøvde og han kompisen din startet familie med en annen jente ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...