Gå til innhold

Hvorfor stirrer katter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Katten min kan sitte lenge å stirre på meg, noen ganger har han munnen åpen også som han er helt sjokkert. Om jeg snakker til han da så ser han ut som han tenker jeg er dum eller noe 😸 Tilslutt så rister han hodet sitt og går sin vei.  Hva betyr dette? 
Flere her med sånne?

Anonymkode: 4a02a...330

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når de har munnen åpen så pleier de å lukte. De har enlan mekanisme i munnen som gjør at de lukter ekstra godt. Så når katten strirrer og ser sjokkert ut med åpen munn så er det etterlant i luften han prøver å få luktet skikkelig på..

Anonymkode: 8c5b1...58c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Katten min kan sitte lenge å stirre på meg, noen ganger har han munnen åpen også som han er helt sjokkert. Om jeg snakker til han da så ser han ut som han tenker jeg er dum eller noe 😸 Tilslutt så rister han hodet sitt og går sin vei.  Hva betyr dette? 
Flere her med sånne?

Hva er det du holder på med når han ser sjokkert på deg før han rister på hue av deg og går? 😂😂

Anonymkode: 4b1c1...c09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når de syns noe er ekkelt, bruker de å ha munnen åpen, F eks etter å ha luktet på brokkoli, blod etc. Da er det like før de brekker seg. 

Anonymkode: 83be1...73b

Skrevet

Aner ikke du får spørre pus da  🙂 har 5 katter selv søsken de er 16 år og føler de ler av meg innimellom 🙂  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 8c5b1...58c

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ganske vanlig at katter bare sitter og glor. Min katt setter seg ofte opp og ser på meg om hun vil ha kontakt/ ha noe/tigge mat.

Anonymkode: 6842c...ec8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Flere her med sånne?

😂Må jo bare le. «Hva i alle dager er det hun der driver med. Hjelpe meg! Jeg tror det er best jeg går»  Ser det for meg! 😂

Sjelden jeg opplever at mine to katter stirrer. Men hvis de gjør det så blinker de litt med øynene. Har lest at de da «smiler» til deg. 😻

Anonymkode: d1e92...64e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer jeg også på. Har to katter, og den ene er en ordentlig stirrekatt, mens den andre sjelden stirrer. Skulle gjerne visst hva som foregår i hodene på disse småpusene innimellom

Anonymkode: a4463...604

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva er det du holder på med når han ser sjokkert på deg før han rister på hue av deg og går? 😂😂

Anonymkode: 4b1c1...c09

Ikke noe spesielt egentlig 😂😂 Kan jo lure på hva han tenker 😸

AnonymBruker
Skrevet

Ene min pus gjør det samme. Føler noen stirrer på meg, og der sitter han, stirrende. Tror det er fordi jeg for han er det mest spennende hjemme. 

Anonymkode: 482d1...649

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Katten ser et spøkelse/demon 

Anonymkode: 21afc...a2b

AnonymBruker
Skrevet

Antagelig fordi det er en drapsmaskin forkledd som kjeledyr.

Anonymkode: 82666...37a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...