Gå til innhold

Er det unormalt å ha lite energi?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer litt på hva dere andre tenker om energi og overskudd når man er i full jobb.

I min jobb er det mye å gjøre, og jeg må forholde meg til en del forskjellige mennesker og prosjekter som plutselig kan komme. Det er ikke kaotisk, men det er litt uforutsigbart og ikke alltid lett å planlegge uka. Vi har f. eks ikke faste dager for hjemmekontor, det må vi se ann uke for uke. Jeg jobber noen timer over hver måned, men forsøker å avspasere jevnlig, så jeg ikke jobber mer enn 100 %.

Så over til fritiden min. På ukedager orker jeg lite, prøver å få trent et par ganger i uka, ellers blir det pusling hjemme. 

Jeg er stort sett ganske sliten på fredager. Hvis jeg gjør noe sosialt fredags kveld så må jeg helst ha en tom lørdag. Det sosiale er hyggelig, men det tapper meg også for energi (typisk introvert). 

De rundt meg syns jeg gjør lite og er mye hjemme. Jeg er enig i at jeg ikke har så mye energi jeg skulle ønske, men jeg lurer også på om det bare er sånn jeg er. Alt er sjekket av vitaminer, stoffskifte og sånt hos lege. For min del har jeg egentlig akseptert at jeg ikke kan ha masse avtaler ved siden av full jobb. 

Er forøvrig 31 år, ingen barn og singel.

Anonymkode: 473d7...acb

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge dette er noko som fungerer for deg, så skal vet ha lite å seia kva "folk rundt deg" meiner. 

Folk er forskjellige. Eg har vener som må opp på ein 1000 meters fjelltopp for å føle at helga er verdt noko, og vener som kosar seg innandørs 5 dagar i strekk viss mulig. 😄

Anonymkode: b6774...fb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...