Melind1985 Skrevet 15. april 2022 #41 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ts her. Ser flere av dere kommenterer at bhglærere er låst til bhg, og i stadig verre arbeidsforhold. Jeg tenker at det sikkert er mange utfordringer i sosionomyrket også, men som noen skriver vanskeligere å sette fingeren på pga bredden i yrkesfeltet. Det er vel fordeler og ulemper med alt, men hvis det er bedre videreutdanningsmuligheter og mer anerkjennelse ift jobbsøking å være sosionom, så kjenner jeg at jeg heller mot det.. Selv om man antakeligvis (?) møter flere negative utg.pt som sosionom enn i bhg? Hvordan er arbeidsmiljøet for sosionomer, er det som bhg typisk kvinnedominert med mye sladder, "klikker" osv? Anonymkode: 16019...195 Kommer an på hvor man jobber. Tiltaksbedrift. 75%menn. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #42 Skrevet 15. april 2022 Ikke velg barnehage, hilsen en som har hatt enormt med jobber og trives minst i barnehage (3 års erfaring som pedagog). Jeg er konstant sliten etter jobb, tåler ikke lyd, du kan ALDRI ha en dårlig dag, være sliten på jobb osv. Jeg kjenner på redsel når jeg får egne barn og jobber i denne jobben, da den får meg så utmattet at jeg ikke ser hvordan jeg kan ha barn i tillegg Anonymkode: 19c86...c0b 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #43 Skrevet 15. april 2022 Jeg er er vernepleier og jobber i barnehage. Hadde aldri ønsket å være barnehagelærer, syns de har lite muligheter til andre jobber hvis de ikke trives. Har ikke tall på hvor mange stakkars barnehagelærere jeg har sett angre på utdannelsen sin når de innser at dette er det de skal gjøre resten av livet. Det er hektisk mildt sagt. Ja de kan ta videreutdannelse for å bli spes. ped, men det er vel det. Det sagt så har jeg jobbet i barnehage i 20 år pluss og trives. Anonymkode: 5a0d2...93f 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #44 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ikke velg barnehage, hilsen en som har hatt enormt med jobber og trives minst i barnehage (3 års erfaring som pedagog). Jeg er konstant sliten etter jobb, tåler ikke lyd, du kan ALDRI ha en dårlig dag, være sliten på jobb osv. Jeg kjenner på redsel når jeg får egne barn og jobber i denne jobben, da den får meg så utmattet at jeg ikke ser hvordan jeg kan ha barn i tillegg Anonymkode: 19c86...c0b Signerer virkelig utmattende, sover stort sett etter jobb hver dag.. Anonymkode: 3b654...bd7 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #45 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (På 12.4.2022 den 18.59): Jeg vet ikke med sosionom, men barnehagelærer gir gode muligheter for videreutdanning. Hvis man er lei av å jobbe i barnehage finnes det muligheter. Anonymkode: fc557...621 Å? Som førskolelærer/barnehagelærer er det lite muligheter… Anonymkode: a796b...c67
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #46 Skrevet 16. april 2022 Jeg angrer som bare det på at jeg ble førskolelærer!! Føler meg fanget i utdannelsen. Er ikke interessert i å bli spesped eller logoped.. Anonymkode: a796b...c67 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå