Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #1 Skrevet 3. november 2005 Kan noen fortelle meg hvem han Rolf Espevolk liksom drepte, og hvilket bevis det var Julie hadde, som kunne frikjent ham ? Skjønner ingenting, jeg.. :klø:
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #2 Skrevet 3. november 2005 Han sitter inne for å ha drept Loke tror jeg. Som var en sånn torpedo kar. Men i god såpeånd har han jo selvsagt ikke drept han, for det er Harald Hildring (finansmann som var med tidligere), som hadde bruk for å få både Loke og Rolv ut av veien, og dermed arrangerte drapet på den ene som den andre kunne bli tatt for. Fiffig eller hva Beviset til Julie aner jeg ikke hva var. Men det var sikkert (også i god såpeånd) noe ala en kasett med et opptak av Hildring som planlegger det hele eller noe. *Hvorfor vet jeg sånne ting, men sliter med å huske pensum:( *
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #3 Skrevet 3. november 2005 *Hvorfor vet jeg sånne ting, men sliter med å huske pensum:( * ← Si det! Takk! Men jeg er likevel sinnsykt nysgjerrig på det beviset ! Var Loke død, sa du?
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #4 Skrevet 3. november 2005 Var Loke død, sa du? ← Ja, jeg tror da iallfall det. Nå er det slik at TV2 har sin egen nettside om Hotel Cæsar, det kan jo hende det står noe der
Tusenfryd Skrevet 3. november 2005 #5 Skrevet 3. november 2005 Jeg tror det fantes en kassett med Harald Hildrings tilståelse om at det vare han som hadde arrangert det.
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #6 Skrevet 4. november 2005 Jeg for min del lurer på når Jens August skal komme tilbake. Og hva som skjer når Juni våkner opp, gravid med barnet til Scott, og med ektemannen som har seg med søstra... oh la la, store intriger!!!
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #7 Skrevet 4. november 2005 Jeg for min del lurer på når Jens August skal komme tilbake. Og hva som skjer når Juni våkner opp, gravid med barnet til Scott, og med ektemannen som har seg med søstra... oh la la, store intriger!!! ← Er Juni gravid med SCOTT??? Også er jo Eva gravid... Og hun lille Vilde er jo så tøsete av seg atte... (Ser egentlig ikke på, men har sett et par ganger denne uken... )
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #8 Skrevet 4. november 2005 Er Eva gravid nå??? Hun ville bli gravid, men Scott vil ikke ha barn med henne. Vi vet ikke heelt sikkert at Juni har scott sitt barn i magen, men vi er nesten sikre her i heimen, særlig ettersom se&hør omtalen snikleses.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #9 Skrevet 4. november 2005 Er Eva gravid nå??? Hun ville bli gravid, men Scott vil ikke ha barn med henne. Vi vet ikke heelt sikkert at Juni har scott sitt barn i magen, men vi er nesten sikre her i heimen, særlig ettersom se&hør omtalen snikleses. ← Jada, hun blonde legen sa jo det i dag da hun undersøkte hennes. "ja, du er gravis" - også sakset de over til Scott som akkurat var ferdig med steriliseringen Jeg gikk inn på Cæsars sider nå; skjer jo triste ting på fredag...
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #10 Skrevet 4. november 2005 Shit, gikk glipp av dagens episode, der kan du se hvor lost man blir hvis man ikke følger med. Hvorfor slutter Kenneth da? Gjør egentlig ikke så mye, begynte å bli lei av han egentlig. Masekladd.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #11 Skrevet 4. november 2005 Aner ikke hvorfor (trolig fordi produsentene mente det samme som deg ), men jeg synes jo det er leit at det skjer slik da...
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #12 Skrevet 4. november 2005 Da har han liksom ikke noen mulighet til å komme tilbake. Det er jo litt dumt egentlig. Men folk har jo vært "ikke døde likevel" før, litt vanskelig bare når det dreier seg om en påkjørsel tenker jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #13 Skrevet 4. november 2005 AHA! Nå vet jeg det! Han har en ond tvillingbror!
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #14 Skrevet 4. november 2005 Da har han liksom ikke noen mulighet til å komme tilbake. Det er jo litt dumt egentlig. Men folk har jo vært "ikke døde likevel" før, litt vanskelig bare når det dreier seg om en påkjørsel tenker jeg. ← Ja, men kan jo hende de kjører en "Georg"-episode med han
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2005 #15 Skrevet 4. november 2005 Ja, jeg tror han skal gå igjen på hotellet nå i første omgang.... Han står opp fra de døde for å hjemsøke svensken.
Frk Doodad Skrevet 4. november 2005 #16 Skrevet 4. november 2005 AHA! Nå vet jeg det! Han har en ond tvillingbror! ← Ja en sånn suuuperond en som kommer tilbake å utgir seg for å være Kenneth
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå