AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #1 Skrevet 11. april 2022 Dere i 20åra kan dere se dersom dere har på selfiekameraet og ikke godt lys inne at dere har linje/r i panna? Jeg kan se det i godt lys og er 25år er det normalt? Anonymkode: 56515...a82
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #2 Skrevet 11. april 2022 OG I GODT LYS INNE skulle det stå Anonymkode: 56515...a82
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #3 Skrevet 11. april 2022 Jeg begynte å få linje i panna da jeg var rundt 18. Husker dette plaga meg og jeg kjøpte rynkekremer og sånt, og de i kassa kjefta på meg og sa at jeg var for ung, det var ment til gammel hud 🤷♀️ Jeg tror det har mye med ansitsstruktur å gjøre og hva du har av underhudsfett (var veldig tynn) og jeg hadde også en periode der jeg hadde kviser, som jeg rensa huden og ikke brukte fuktighetskrem, fordi jeg hadde ikke peiling- så det var sikkert ikke så lurt. Men hvis det er noe trøst så har jeg ganske bra hud, vil jeg si, til å være 38 år nå. Linja i panna er der, men det er mest tydelig i sollys som du sier. Jeg bruker ikke rynkekremer eller noe sånt, føler ikke at jeg har fått noe mer rynker, men huden er nok ikke like stram som før da. Jeg ville ikke stressa over det! 😊 Anonymkode: cd0e7...24f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå