Gå til innhold

Refectocil Sensitive - noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei hei:)

Jeg går ganske lite med sminke til hverdags, og tenkte derfor at jeg kunne farge vippene. Har naturlig mørkebrunt hår og brune vipper. Jeg har gjort det én gang før, men da med vippebøy i tillegg og det ble altfor dramatisk, haha. Det var altfor kraftig bøy. Så denne gangen bestemte jeg meg for å gjøre det på en annen salpng, som er en grønn salong, og uten vippebøy. Jeg fant salongen fordi jeg søkte etter naturlig vippefarge, siden jeg helst vil unngå skadelig kosmetikk (jeg bruker kun naturlige produkter fra butikker som karma.no og greenspirit, og har gjort det i svart 10 år) og det kom opp at de bruker naturlig vippefarge.

Før jeg fant salongen leste jeg en del om Refectocil Sensitive, og så en offisiell how-to video, fordi jeg hadde tenkt å kanskje gjøre det selv.

Da jeg kom til salongen var jeg tidlig ute og fikk tilbud om en lærling som kunne ta behandlingen med én gang. Det var greit, sa jeg. Under behandlingen la jeg merke til at det gikk raskere og mindre nøye for seg enn jeg hadde sett på videoen. Etter behandlingen kunne jeg omtrent ikke se forskjell.

Faktisk så kan jeg ikke se forskjell på før og etter. Jeg er litt konfliktsky av meg og vil ikke såre folk (teit, jeg vet), så jeg sa ingenting. Men det var jo bare penger rett i dass. Så nå vurderer jeg å gjøre det selv neste gang (produktene er på salg for øyeblikket), men jeg kan jo ikke være helt sikker på at det var lærlingen som gjorde en dårlig jobb. For alt jeg vet er det produktet som er dårlig. Noen her som har erfaring med Refectocil Sensitive? Jeg har ikke funnet andre vippefarger som er plantebasert.

Takk for input 🤗

Endret av Fluemorderen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...