Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (3 timer siden):

Jeg pleide å bruke Lumene og anbefale den. Men det var før jeg oppdaget BB-stick fra Caia. Hver gang jeg bruker Lumene nå, så kjenner jeg at nei, den er ikke god nok. Dekker ikke nok og gir ikke nok glød. BB-sticken fra Caia er fantastisk! 

Hvordan bruker man en slik stick?

Anonymkode: df094...584

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan bruker man en slik stick?

Anonymkode: df094...584

Jeg bruker kosten som ble anbefalt på Cacas nettside. Tenk at jeg var over 40 år før jeg skjønte at kost er bedre enn svamp?! Før har jeg kun brukt kost til pudderprodukter. 
Bruker stiften på huden (f eks på kinn, nese, panne og hake) men kosten for å få fordelt produktet og gnidd ordentlig inn. 

• Liker 1
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (På 5.5.2022 den 22.10):

Jeg bruker kosten som ble anbefalt på Cacas nettside. Tenk at jeg var over 40 år før jeg skjønte at kost er bedre enn svamp?! Før har jeg kun brukt kost til pudderprodukter. 
Bruker stiften på huden (f eks på kinn, nese, panne og hake) men kosten for å få fordelt produktet og gnidd ordentlig inn. 

*Caias nettside. Herregud 😂men er glad i Cacas også. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er helt SYKT fan av Bare Minerals Complexion Rescue Tinted Moisturizer! Man får SÅ fin glød av den! Den dekker helt passe, ikke veldig mye, men det gjør jo ikke sånne fargede kremer heller. Den kan være *litt* shiny men det roer seg og jeg tar alltid litt matt pudder utenpå. https://www.kicks.no/bareminerals/makeup/base/foundation/complexion-rescue-tinted-moisturizer-spf-30-03-buttercream Bruker denne og over i 06 Ginger når jeg er brunere i huden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...