Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes alle de er så sykt orange så jeg bruker ikke noe av de!

Anonymkode: 13710...faa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Lumene CC cream. Faktisk blander jeg light og ultra light. Synes den gir et naturlig resultat, men jeg liker å ikke bli helt matt, og vil ikke dekke til alt, så jeg bruker bare et tynt lag akkurat der jeg trenger det. Disse er ikke gule. Jeg er kjølig i hudtonen. 

Anonymkode: 118c7...1aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker fuktighetskrem uten farge. Synes naturlig er det fineste. 

Anonymkode: e9b42...127

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4/11/2022 den 14.49):

Veldig fornøyd med BB cream fra Biotherm, den dekker bra uten at jeg ser veldig sminket ut. 

Anonymkode: dfc74...e4b

Denne er jeg veldig fornøyd med også. Ta bare bittelitt så ser det veldig naturlig ut, ta litt til så dekker den enda mer uten å se veldig sminket ut. Den er veldig fuktig og lett å påføre.

Anonymkode: 82b61...5ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Denne er jeg veldig fornøyd med også. Ta bare bittelitt så ser det veldig naturlig ut, ta litt til så dekker den enda mer uten å se veldig sminket ut. Den er veldig fuktig og lett å påføre.

Anonymkode: 82b61...5ee

Vil bare si i fra i tilfelle TS har sensitiv hud som meg, om at Biotherm sin inneholder alkohol og et par ting til som kan trigge akne.

Anonymkode: 118c7...1aa

AnonymBruker
Skrevet

CC cream Lumene i fargen Fair

Fin dekkevne, fin farge, føles myk på huden, er som å gå uten sminke 

Anonymkode: 6552e...8e3

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tenkt å prøve cc fra Chanel som Emilie Tømmerberg viste på insta, men nå er den selvsagt utsolgt overalt😂😂

Anonymkode: aa1fa...802

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hadde tenkt å prøve cc fra Chanel som Emilie Tømmerberg viste på insta, men nå er den selvsagt utsolgt overalt😂😂

CC fra Chanel er fantastisk. Brukt i mange år

Anonymkode: 51b0b...e01

AnonymBruker
Skrevet
neon_sun skrev (På 13.4.2022 den 11.57):

Jeg slår et slag for CC Cream fra Lumene. Brukt den i 8 år nå, minst. Har prøvd både fra IT, clinique og andre merker, men ingen kan slå lumene. 

Hva slags hudtype har du? Hva slags finish gir CC cream fra Lumene? 

Anonymkode: df094...584

AnonymBruker
Skrevet

Hva er BB og CC? Er snart seksti og husker jeg brukte hudsminke et år eller to, men så gadd jeg ikke mer. Har en del flekker i huden av sol/dagslys (til tross for rigid bruk av faktor 50, og ingen aktiv soling siste 30 år), og tenker vagt på om jeg burde bruke sminke igjen…

Anonymkode: a0dbf...e88

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker en contour og highlight Stick fra artmiss.no nå som soler kommer frem, for å få litt farge fra solen! Da får man et veldig naturlig resultat, og man får samtidig frem de beste trekkene i ansiktet uten å måtte bruke masse bronzer, pudder osv. Enkelt og greit!

Anonymkode: 63c16...4a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg har sensitiv hud og den CC kremen er full av parfyme og svei på huden min :(

AnonymBruker
Skrevet
On 4/12/2022 at 7:12 PM, AnonymBruker said:

Beste jeg har prøvd er ccc cream fra CLE.. Fåes på skincity.no Helt fantastisk på min 45-årige hud:)

Anonymkode: d5eef...dab

Måtte bare kjøpe denne og prøvde den i dag. Er veldig fornøyd🤩 Kjøpte den i light og den er helt perfekt. Litt lett settingpudder og en desj settingspray, så har den holde i hele dag.

Anonymkode: e1648...acc

Skrevet

Sverger til denne😊Har vunnet flere priser. Veldig fornøyd og jeg har prøvd mange😅

80BCBE2F-33BC-4EF7-BBCF-7F84B54D1F01.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Urwa skrev (8 timer siden):

Sverger til denne😊Har vunnet flere priser. Veldig fornøyd og jeg har prøvd mange😅

80BCBE2F-33BC-4EF7-BBCF-7F84B54D1F01.jpeg

Hvordan er denne i forhold til Lumene sin? Om du har prøvd den da:)

Anonymkode: 10cf5...a49

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan er denne i forhold til Lumene sin? Om du har prøvd den da:)

Anonymkode: 10cf5...a49

Jeg har tørr hud og jeg synes den «glir» mere inn i huden min enn den andre. Også får jeg glød samt spf 50:)

• Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Syns også på denne årstiden,det er behageligere å blande litt foundation inn i solkremen min☺️

Bruker spf 30.

• Liker 2
Skrevet

Jeg pleide å bruke Lumene og anbefale den. Men det var før jeg oppdaget BB-stick fra Caia. Hver gang jeg bruker Lumene nå, så kjenner jeg at nei, den er ikke god nok. Dekker ikke nok og gir ikke nok glød. BB-sticken fra Caia er fantastisk! 

• Nyttig 1
Skrevet
flusa skrev (På 4.5.2022 den 13.27):

Syns også på denne årstiden,det er behageligere å blande litt foundation inn i solkremen min☺️

Bruker spf 30.

Takk for godt tips! 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...