AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #1 Skrevet 11. april 2022 Hei! Dro til legen før Idag fordi jeg mistenkte UVI. Leverte urinprøve der, og ble ringt opp igjen ca 30 min senere. Da sier hun at det er påvist UVI, men at legen skal ringe meg ila dagen? Tidligere, så har jeg kun fått beskjed inne pÅ helsenorge, og bare fått resept med en gang. Blir skikkelig stressa og egt litt redd, hvorfor skal legen ringe meg senere? Hadde det vært noe annet, hadde hun vel sagt det på tlf? Anonymkode: c1dc9...00a
urenluren Skrevet 11. april 2022 #2 Skrevet 11. april 2022 Kanskje legen er opptatt akkurat nå og må komme tilbake til deg senere. Vanskelig for oss å svare på hvorfor legen ringer istedenfor å legge inn resept akkurat nå, så det er ikke så mye å få gjort bortsett fra å vente. Kan hende de har funnet resistente bakterier eller ønsker å sette deg på en annen kur enn tidligere f.eks. Mest sannsynlig er det ikke noe alvorlig eller uvanlig, siden det tross alt er snakk om «bare» UVI.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #3 Skrevet 11. april 2022 Man må ikke få behandling for uvi. De fleste ukompliserte cystitter går over av seg selv. Så mulig derfor du ikke bare fikk resept. Anonymkode: 5f3df...c66
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå