Entern Skrevet 1. mai 2022 #21 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): TO minutter?! Da har jo knapt gitarsoloen varmet opp eller bruce springsteen funnet ordene enda.. Anonymkode: 30258...8d2 Du har jo alltids ekstremsjangeren Grindcore, der er 2 minutter en ganske lang sang…😃 Hvis ungdommen begynte å digge Grindcore kunne hitlåtlengden sunket til et halvt minutt…😃 Lurer dog på hvordan det hadde gått dersom kleskjeder på Carl Johan og hippe utesteder og cafeer begynte å spille Grindcore nonstop 😂😂😂😂😂😂😂😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 1. mai 2022 #22 Del Skrevet 1. mai 2022 Gjest MullahDadullah skrev (På 11.4.2022 den 12.29): Kjøper du CD, og mangler CD spiller? Hun skriver at hun kjøpere EP og LP, men har ikke spiller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #23 Del Skrevet 1. mai 2022 Gereon Rath skrev (På 11.4.2022 den 11.23): Nummer 1-hiten har blitt over et minutt kortere siden 90-tallet. Har vi blitt mer utålmodige? https://www.nrk.no/kultur/hitlatene-har-blitt-et-minutt-kortere-siden-90-tallet-1.15915208 Så hva tror dere, er det fordi mange har blitt mer utålmodige? Hehe, ja!! Egentlig skulle alle vært SYKT TÅLMODIGE nå som vi liksom er så utviklet. Men hva har skjedd? Vi har blitt som gullfisker. Anonymkode: b0b0b...3b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #24 Del Skrevet 1. mai 2022 Entern skrev (9 minutter siden): Du har jo alltids ekstremsjangeren Grindcore, der er 2 minutter en ganske lang sang…😃 Hvis ungdommen begynte å digge Grindcore kunne hitlåtlengden sunket til et halvt minutt…😃 Lurer dog på hvordan det hadde gått dersom kleskjeder på Carl Johan og hippe utesteder og cafeer begynte å spille Grindcore nonstop 😂😂😂😂😂😂😂😂 Hvis folk har noe til rytmesans så hadde alle headbanget på seg kink 🤣 Ender vel opp med at man slutter å lage sanger og bare kjører catchy refreng rett etterhverandre sånn at det hele tiden er på topp, gud forby om noen får opplevelsen av at en låt bygger seg opp både instrumentalt og vokalmessig 😜 Anonymkode: 30258...8d2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #25 Del Skrevet 1. mai 2022 Optimo skrev (På 29.4.2022 den 23.30): Enda et bevis på at generasjon TikTok har konsentrasjon på linje med en underutviklet mygg. 😂 Anonymkode: b3f85...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #26 Del Skrevet 16. mai 2022 Tror også det har noe med å bli spilt på radio. Er låta over 3 minutter blir den sjeldent spilt. Eller så korter de den ned. Anonymkode: 34c79...696 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #27 Del Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tror også det har noe med å bli spilt på radio. Er låta over 3 minutter blir den sjeldent spilt. Eller så korter de den ned. Anonymkode: 34c79...696 Men spilte de ikke lengre låter på radio før? Anonymkode: a34f7...561 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #28 Del Skrevet 16. mai 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Men spilte de ikke lengre låter på radio før? Anonymkode: a34f7...561 Jo da, men de kortet gjerne ned låten ved å begynne å prate når de fadet den ut, noe som skapte hjerteskjærende reaksjoner hos fortvilte ungdommer som ønsket å ta opp sangen på kassettspilleren sin, og med gru innså at de ikke fikk et brukbart opptak av hele sangen denne gangen heller. Tro meg - det var ikke måte på hvilke prøvelser man kunne bli utsatt for i den før-digitale tid. Anonymkode: fba5b...319 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #29 Del Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tror også det har noe med å bli spilt på radio. Er låta over 3 minutter blir den sjeldent spilt. Eller så korter de den ned. Anonymkode: 34c79...696 Derfor man kunne kjøpe singel med Radio edit og Extended version før. Anonymkode: b3f85...2e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 17. mai 2022 #30 Del Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tro meg - det var ikke måte på hvilke prøvelser man kunne bli utsatt for i den før-digitale tid. Å, den setningen traff meg! Det er så sant, altså! Husker øyeblikkene jeg løp fra stua inn til radioen min på rommet, og trykka record sånn at jeg fikk med DEN sangen jeg ville ha - og såå irriterend når folk begynte å prate FØR sangen var slutt. Herrejemini det var krise 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå