Gå til innhold

Positiv koronatest idag


Mrshopalot

Anbefalte innlegg

Mannen min fikk symptomer på fredag, og positiv test idag. Hvordan er det med smitte nå? Hvor lenge er man smittsom? Skal egentlig på hytta med foreldre og søsken fra onsdag av, men det er vel dumt da sikkert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mrshopalot skrev (På 10.4.2022 den 21.36):

Mannen min fikk symptomer på fredag, og positiv test idag. Hvordan er det med smitte nå? Hvor lenge er man smittsom? Skal egentlig på hytta med foreldre og søsken fra onsdag av, men det er vel dumt da sikkert? 

Nå er ikke de fire dagene en anbefaling lenger og det er fritt frem både på jobb og fritid. Virker som om ingen bryr seg om korona lenger. Jeg ville hørt med foreldrene og søsken hva de føler rundt dette. Om ikke de bryr seg ville jeg reist.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (10 timer siden):

Nå er ikke de fire dagene en anbefaling lenger og det er fritt frem både på jobb og fritid. Virker som om ingen bryr seg om korona lenger. Jeg ville hørt med foreldrene og søsken hva de føler rundt dette. Om ikke de bryr seg ville jeg reist.

Veldig spesielt at få bryr seg lenger synes jeg!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrshopalot skrev (39 minutter siden):

Veldig spesielt at få bryr seg lenger synes jeg!

Ja, men da får du bry deg akkurat så mye som du føler er riktig da... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke reist på hyttetur med andre etter så få dager. Selv om det ikke er restriksjoner så er det lov å bruke hodet, ikke sikkert folk har lyst å bli smitta. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det ikke er noen restriksjoner lenger, er det nok mange som hadde reist om de var symptomfrie. Personlig skjønner jeg ikke at det kan være noe morsomt å være på hytta hvis man har symptomer og er syk? Man vet jo heller ikke hvordan det utvikler seg hos andre man evt smitter, selv om man er grei i formen selv. Jeg hadde blitt hjemme, det kommer andre ferier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er man syk, så er man hjemme. Men hvis dere føler dere friske og ikke har feber, så hadde jeg hørt med dem om det er ok🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...