AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #1 Skrevet 10. april 2022 Hei! Jeg har ett stort ønske om å være gravid, og lurer på om noen har opplevd det samme som jeg opplever nå. Jeg skulle hatt mensen for 17 dager siden. Har tatt fire tester, den siste tok jeg i går morges og det kom opp «ikke gravid». For 21 dager siden fikk jeg pittelitt lyst rosa på papiret når jeg tørket meg etter dobesøk, dette skjedde to ganger men ingen mens. Tenkte kanskje det kunne være festeblødning, fordi det har jeg hatt to ganger i mine tidligere graviditeter. Fire tester er negativ, men føler meg som i starten på mine forrige svangerskap. Ømmebryst, tretthet og litt svimmelhet. Har bestilt legetime for å få sjekket dette nærmere men fortsatt 11 dager å vente til den timen. Så spørsmålet mitt er egentlig bare om noen her har opplevd negativ test så lenge etter forventet mens? Mensen min pleier å være regelmessig så synes dette er ganske rart. Anonymkode: b806e...2a0
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #2 Skrevet 10. april 2022 Tror det er noe merkelig denne måneden, har ikke telling på hvor mange som har hatt unormal lang syklus denne måneden. Jeg er 4 dager på «overtid» i dag, har ikke tatt test fordi jeg er livredd for å få positiv test. Ikke fordi det ikke er ønsket, men timingen akkurat nå og de kommende månedene blir isåfall elendig… Derfor har jeg prøvd å finne andre forklaringer enn graviditet og dermed hørt med venner og forum hvor flere har hatt noe rart med syklusen sin enten nå eller sist runde. De sier jo at syklusen endrer seg innimellom, og dette kan jo være den endringen som er naturlig. Regner med du skulle fått positiv test nå, om du var gravid. Håper spiren sitter snart for deres del da ❤️ Anonymkode: 938d9...924
myMa Skrevet 10. april 2022 #3 Skrevet 10. april 2022 Har også opplevd å være 2 uker forsinket med negative tester. Fikk altså mensen til slutt. Pleier også å være helt regelmessig. Det er jo så mye som kan påvirke. Bare stresset rundt prøvetiden er sikkert nok til å skape litt rot. Det er bare to alternativer. Du hadde eggløsning veldig mye senere enn vanlig og kan være gravid. Eller du er ikke gravid. Uansett så var det ikke festeblødning du fikk, da ville du hatt positiv test for lenge siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå