Gå til innhold

Hva er dine beste egenskaper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er jordnær og tolerant. Open minded, klarer å se en sak fra ulike perspektiv og holde meg nøytral. Jeg har god selvinnsikt. Er ikke kravstor. Finner glede i små ting. Uredd og nysgjerrig. 

Og jeg klarer å kjede meg uten å gå på veggen, selv uten telefon (jeg er fra smarttelefon generasjonen) 

Anonymkode: 1b0d9...713

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er omsorgsfull, kjærlig og snill. Jeg er pliktoppfyllende og ekstremt lojal. Jeg er et arbeidsjern. Jeg er morsom. Synes jeg selv, hvertfall, hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bullabu
Athena79 skrev (På 10.4.2022 den 21.59):

Grunnen til at ingen svarer er fordi andre brukere slenger dritt om du kommer med noe positivt om deg selv, har sett det i andre lignende tråder. 

Men for å svare på tråden, jeg er en god lytter, jeg er empatisk og pliktoppfyllende. 

Ja så la dem prate dritt da, Herregud, bryr du deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Bullabu skrev (8 minutter siden):

Ja så la dem prate dritt da, Herregud, bryr du deg?

Nei, jeg bryr meg ikke. Men  det kan jo hende at andre bryr seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er et nysgjerrig og selvtenkende klokt og reflektert menneske. Har utradisjonelle og nyttige perspektiver på ting. Lar meg ikke stoppe bsre fnyser av familiemedlemmer som prøver å latterliggjøre  trekke meg ned. Mine sterkeste sider er utrolig nok det de alltid har prøvd "å plukke av meg" Da jeg tok avstand til dem- først da- begynte jeg for alvor å like meg selv.

 

Anonymkode: 24a57...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bullabu
Athena79 skrev (20 timer siden):

Nei, jeg bryr meg ikke. Men  det kan jo hende at andre bryr seg. 

Og så😂drit i folk, de bryr seg mest om sitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er empatisk og tenker stadig på hva jeg kan gjøre som er til fordel for andre mennesker, dyr, samfunnet og miljøet. Vært fast blodgiver (meldt som benmargsdonor også) i over 10 år, levd enda lengre som veganer. Donerer penger (månedlig giver) til 2 steder og donerer ellers når jeg kan til et tredje sted. Reiser nesten aldri med fly og bruker kun sykkel i hverdagen. Plukker søppel med resten av familien hver søndag og jobber frivillig en helg i mnd. I to uker har det bodd en ung kvinne og hennes tante fra Ukraina hos oss. 

Hjelper ellers venner med det meste og gjør mitt beste på jobben hvor jeg jobber 100%. Prøver stadig å forbedre meg og tenker at vi alle er et prosjekt i arbeid. Har veldig lyst til å bidra mer og skal sjekke ut muligheten for frivillig arbeid ved fuglehjelpen over Påske.   

Anonymkode: 3c1d7...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...