Gå til innhold

Hva er dine beste egenskaper?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er så mye jantelov og mobbing i KG.

Hva liker du ved deg selv? Hvilke positive egenskaper og/eller hobbyer skiller deg ut fra vennegjengen? Hvilke positive særpreg har du? Hva er du mest fornøyd med i personligheten din?

Anonymkode: a5fd1...0b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor er det ingen som har svart?

Sitter det virkelig så langt inne å si noe positivt om deg selv? Eller er du kanskje ikke selv-bevisst nok? Eller ikke selv-sikker nok?

Det er egentlig ganske trist hvis vi nordmenn er så preget av janteloven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er imøtekommende

Jeg tror jeg får folk til å føle seg sett

Jeg holder på hemmeligheter

Jeg er rettferdig

Jeg baksnakker ikke

Jeg blir glad når andre lykkes

Anonymkode: 1eafd...a43

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bullabu

Jeg er utrolig tålmodig, en flokk med barn kan gjerne hyle i flere timer uten å irritere meg😊 og et stort hjerte har jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er en god mamma 

Er ekstremt flink til å beregne hvor lang tid en aktivitet tar, dette gjør at jeg aldri er for sein

Flink til å ivareta vennskap 

Jeg er arbeidsom

Anonymkode: 2cbaf...d0d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Sitter det virkelig så langt inne å si noe positivt om deg selv? Eller er du kanskje ikke selv-bevisst nok? Eller ikke selv-sikker nok?

Grunnen til at ingen svarer er fordi andre brukere slenger dritt om du kommer med noe positivt om deg selv, har sett det i andre lignende tråder. 

Men for å svare på tråden, jeg er en god lytter, jeg er empatisk og pliktoppfyllende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AprilRyan

Dette er vanskelig. Jeg kunne sikkert ha ramset opp de negative sidene mine, men skal prøve å finne positive ting.

Jeg er lojal.

Jeg er ærlig.

Jeg er empatisk.

Jeg er flink til å lytte til andre.

Det jeg liker best ved meg selv er kanskje at jeg aldri gir opp. Selv om ting er veldig svart så har jeg alltid et håp og prøver alltid.

Endret av AprilRyan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå ble jeg glad for å se at noen har svart.

Godt å høre at dere tør å dele positive sider av dere selv.

Det jeg legger merke til er at det er mest egenskaper som henger sammen med empati. Tenker derfor at @Athena79 dessverre har rett i at vi er redde for å bli kritisert. Men jeg tenker at det ikke bare er online her på KG, men også i de fleste sosiale relasjoner i "real life". Det er kanskje en naiv tanke, men jeg håper vi kan bli bedre til å sette pris på og heie på folk som er selvsikre og uttrykker det. Det er jo ikke rart at mange er så usikre på seg selv når vi ikke har "lov" til å være bevisst på egne positive egenskaper/være stolt av oss selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lærer fort

Jeg kan gi gode råd, jeg forstår dype ting som handler om livet og kan prate om mye.

Jeg er alltid positiv innstilt og sprer energi og glede til andre omrking meg.

Jeg er flink med å gi trygghet til andre

Jeg er kreativ og oppfinnsom

Jeg har en indre motivasjon og kan presse meg lenge selvom kroppen sier stopp.

Jeg er en flink bilsjåfør

Jeg unner de rundt meg godt, gleder meg over andres lykke og skuksess.

Jeg er god til å ta vare på meg selv

Jeg har god selvfølelse og blir inspirert av andres talenter.

Jeg krever ikke så mye, jeg er stort sett fornøyd med tilværelsen som skaper trivsel i rommet.

Jeg er ikke redd for å stå alene, har derfor kun gode mennesker som jeg bruker tid med.

Det skal ikke mye til for å glede meg, veldig lite egentlig.

Jeg har en sterk psyke. Opplevd ekstremt gale ting, men kommet meg alltid opp igjen, men enda sterkere enn før. 

Anonymkode: 747e4...0cf

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er viljesterk som f…

Jeg er pliktoppfyllende 

Jeg er empatisk og forståelsesfull

Jeg er flink til å ta hensyn til andres behov og grenser

Jeg er tålmodig og rolig utad 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er ydmyk😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er sta på egne amisjoner, målretta, engasjert, snill, men setter meg selv først (og stolt av det) 😅

Anonymkode: 50edb...06f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg rister det av meg og går på igjen når livet krasjer. Blåser gjerne ut til en fortrolig venninne, gråter en skvett om nødvendig, men så går jeg på igjen. 

Siden det har vært ganske mye greier i livet mitt er jeg veldig glad for den egenskapen. Takk til skjebnen for at jeg fikk godt med pågangsmot og vilje! 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Målbevisst, ærlig, kjærlig, elskende hvis jeg får lov, barnevennlig, hjelpsom, arbeidsom, sprek, spennede, god form, sterk, myk, hard, hard mot de harde og myk mot de myke, respektfull til de som gir det samme tilbake. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er inkluderende

jeg har god humor, og får folk til å le

jeg tåler motgang godt

jeg er omsorgsfull og en god lytter

Anonymkode: 3cc1d...ab2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er utrolig omtenksom, inkluderende, lojal, god venn, raus (med penger og ord), kan gå en ekstra mil for de jeg er glad i, tilgivende, imøtekommende, varm, snill. Får høre at jeg er «limet» i venneflokken. Er kreativ når det kommer til hva jeg kan glede andre med, feks skriver sanger til jubileum osv. Har alltid tid til kaffe eller en prat hvis noen spør. Opplever ofte at folk i ulike livskriser kontakter meg for å prate.

Er også veldig dårlig på å be inn til meg selv, blir fort stressa og unngår ofte  sosiale settinger med flere jeg ikke kjenner (trives best med de nærmeste, er introvert). Blir lei meg om jeg er veldig god mot noen som er kald/avvisende tilbake. Blir skuffet når folk trekker på skuldrene når du forventer godhet. Så jeg har mange gode, men også noen litt dårlige egenskaper. 

Anonymkode: 1bb63...734

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geitis

Jeg er kreativ og løsningsorientert. Jeg har alltid trua på at jeg får noe til om jeg virkelig vil. Jeg liker å utfordre meg selv og prøve nye ting, gjerne med litt for høy vanskelighetsgrad  for en nybegynner😅

Så er jeg ganske reflektert og villig til å jobbe med de tingene jeg må jobbe med meg selv. Det gjør også at jeg alltid prøver å se det beste i andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...