Gå til innhold

Hvordan merker man innvendige hemoroider?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan merker man om man har innvendige hemoroider? 

Jeg har vondt når jeg er på do og må trykke. Og har vært plaget av forstoppelse pga medisiner. Er redd dette har gjort til at jeg har fått innvendige hemoroider, siden det er så vondt og føles på en måte som om jeg ikke får alt ut... 

Ingen blødning eller kløe. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg finner ut av dette? (Har lite lyst til å gå til legen) 

Anonymkode: 22599...6ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blør innimellom. Kan da dryppe blod eller bare komme blod på papiret. Innimellom har jeg vondt, smertene kan sitte i endetarmen, skjeden eller helt ned i ytre kjønnslepper. Det klør ikke.

Anonymkode: 169db...2d1

AnonymBruker
Skrevet

Blod, kløe, stikking.

Anonymkode: 6d389...d7b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også plaget med forstoppelse pga. medisiner for tiden, og måtte på apoteket å få laktulose for det ble bare verre og verre og stadig mer blod og stadig mer vondt. Men hvis det ikke klør har du nok bare en liten revne eller noe i endetarmen. Jeg kunne kjenne at det ble revet opp på nytt hver gang jeg gikk på do😭 Blitt bedre eter bare noen dager med laktulose, så kan anbefale det:)

Du kan også, med ren finger og litt glidemiddel, forsøke å kjenne etter, hvis ikke ville jeg nok forsøkt laktulose før hemoroidekremer, de er ganske tøffe mot huden. Hemoroider kommer jo også av høyt trykk har jeg forstått og det vil jo laktulose hjelpe med.

Anonymkode: 64dd7...de3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...