Novalie Skrevet 9. april 2022 #1 Skrevet 9. april 2022 Hva gjør dere når den psykiske smerten gjør så umenneskelig vondt innvendig? Den er så intens og den er helt uutholdbar. Hva kan jeg gjøre med det? Jeg er uhelbredelig syk og blir ikke frisk. Både angsten og depresjonen gjør så vondt innvendig. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er ganske desperat. Det har vært sånn siden jeg var barn og jeg blir ikke frisk. Livet blir bare værre for hvert år fordi jeg får bare enda mere livserfaring som ikke er bra for meg. 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #2 Skrevet 9. april 2022 Jeg gjør det jeg kan for å få ut følelsene, akseptere følelsene og prøver å tenke at deg går over, selv om det ikke alltid er så lett. Å prate med noen hjelper også, selv om det kan være tøft. Har du ikke fått noen verktøy hos psykologen/psykriateren? Det er mye hjelp man kan få for depresjon og angst ❤️ Anonymkode: 685a9...a62 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #3 Skrevet 9. april 2022 Novalie skrev (45 minutter siden): Hva gjør dere når den psykiske smerten gjør så umenneskelig vondt innvendig? Den er så intens og den er helt uutholdbar. Hva kan jeg gjøre med det? Jeg er uhelbredelig syk og blir ikke frisk. Både angsten og depresjonen gjør så vondt innvendig. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er ganske desperat. Det har vært sånn siden jeg var barn og jeg blir ikke frisk. Livet blir bare værre for hvert år fordi jeg får bare enda mere livserfaring som ikke er bra for meg. Det er vondt å lese at du har det så tungt❤️❤️ Hva mente du med det siste som du skrev der? ❤️ • Prøver å tenke på dette med at følelsene egentlig ikke varer så lenge, hvis man unngår å mate dem med flere negative tanker. • Syntes ofte at å skrive ned tankene, kan hjelpe. Eller å snakke med noen • Det kan hjelpe med bevegelse, så jeg prøver å gå tur Anonymkode: 53a04...3d6 1
Capazitet Skrevet 9. april 2022 #4 Skrevet 9. april 2022 Har du vurdert medisiner mot angst/depresjon?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #5 Skrevet 10. april 2022 Har du ikke en kriseplan? Anonymkode: 4c610...fa7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #6 Skrevet 10. april 2022 Har du forsøkt psykomotorisk fysioterapi? Det hjalp meg mye. Det er noe med å komme i kontakt med kroppen og hvor i kroppen følelsene sitter fast. Anonymkode: 99564...999
Novalie Skrevet 10. april 2022 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2022 Tusen takk for svar til dere over her. ❤️ Jeg har gått i terapi i mange år og prøvd flere medisiner. Men jeg blir ikke bedre. Jeg har også prøvd psykomotorisk fysioterapeut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå