Gå til innhold

Bleie i natten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier lurer jeg på akkurat dette. Er det innenfor.?? Lekker 

Anonymkode: fa601...e58

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har et behov, og du lurer på om det er innafor å bruke et produkt som er designet for å dekke akkurat det behovet? 
Kjøp bleier. Det ville jeg gjort. Eller tykke nattbind, om det er tilstrekkelig.

Anonymkode: 563e3...e85

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har et behov, og du lurer på om det er innafor å bruke et produkt som er designet for å dekke akkurat det behovet? 
Kjøp bleier. Det ville jeg gjort. Eller tykke nattbind, om det er tilstrekkelig.

Det er ganske nedvergende å gå med bleie 

AnonymBruker
Skrevet

Du får bleier/pants på blå resept om du går til lege.  De er dyre.   Noen av de har et litt finere utseende, slik som disse. 

https://www.farmasiet.no/catalog/stomi-inkontinens-og-kateter/alt-av-bind-og-bleier/tena-silh-norm-low-waist-hv-m-12,5001370?gclid=CjwKCAjw3cSSBhBGEiwAVII0Z800sukrgbiwMGYNtS3o9OIb9gNWns2x_QuWqPSS76QJ3MHUy1yMYRoCUKsQAvD_BwE

Anonymkode: 8da83...ee2

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt er det innafor, hvis du faktisk trenger å bruke bleie. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er ganske nedvergende å gå med bleie 

Ingen trenger vite det. Kjøpe i nabobyen eller handle på nettapotek? Eller er det mest følelsen av at det er nedverdigende som bindrer deg i å bruke bleier?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ingen trenger vite det. Kjøpe i nabobyen eller handle på nettapotek? Eller er det mest følelsen av at det er nedverdigende som bindrer deg i å bruke bleier?

Hva med partner da? Skal han også bruke bleie?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva med partner da? Skal han også bruke bleie?

Hvis han tisser på seg så.

Anonymkode: 864fa...0b3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hvis han tisser på seg så.

Anonymkode: 864fa...0b3

Han gjør ikke det men jeg synes ikke at jeg skal være alene med bleie problematikken. I et vellykket parforhold synes jeg man bør være likt stilt. Støtte hverandre i gode og mindre gode dager. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Som overskriften sier lurer jeg på akkurat dette. Er det innenfor.?? Lekker 

Selvfølgelig kan du bruke bleier på natta hvis du lekker. De har flere typer for voksne på apoteket. Men har du vært hos lege og vet du årsaken til hvorfor du lekker?

Anonymkode: 157ed...6ef

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. 

- Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...