AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Skrevet 9. april 2022 Hei! Katten min har nettopp fått sitt første kull, 3 små nydelige❤️ Men, de er nå 2 dager gamle, og blitt flyttet i kasse på samme sted som de ble født. Mest praktisk da mor fødte på flisegulv på badet, men ikke vært villig til å ha de i kasse før nå. Uansett, nå som de er lagt i kasse så går kattemor fra de hele tiden, hun har ikke gått fra de før i sted da hun gjemte de bak vaskemaskinen og gikk for å spise. Da hun ikke hentet de, så gjorde jeg det og la de i kasse. Nå går hun i fra de og mjauer høyt, med engang jeg kommer inn på badet er hun kontaktsøkende og vil ha kos - før hun vender tilbake til katteungene. Hun legger seg også utenfor badet, eller hopper rundt på vasken og vaskemaskinen og mjauer Jeg har ikke hatt katt før, så jeg bare lurer på hva dette kan være? Er det normalt? Snakket med vet, via app - og hadde da klart å gjøre hun 1 år yngre enn hun var, så vet gikk ut i fra at hun var ett halvt år, så vet ikke om det kan ha påvirket svaret om at alt var greit.. Anonymkode: 6d733...3bd
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #2 Skrevet 9. april 2022 Har ikke et svar til ang akkurat dette men sjekk ut «kitten lady» på youtube. Hun har et par klipp med katt og mor så kan være du får svaret ditt der. Hun har som regel svar på det meste. Anonymkode: 0724c...70c
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #3 Skrevet 10. april 2022 Er ikke sikkert hun er trygg der. Anonymkode: ca2ec...cc7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå