AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #21 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes det første du skal gjøre for å redusere sjansen for nok en slik dag er å ta dette opp med barnet med en gang dere er oppe (og i våken tilstand). Fortell barnet hvor lei deg du er for at gårsdagen ble som den ble (bruk eksemplene slik at hun husker det som skjedde). Forklar at du ikke var en bra mamma, og at du er lei deg for det. At det ikke er så lett å være bra mamma heeeele tiden, at mammaer også har vanskelige dager. Men at vi allikevel skal være voksen og trygg og at du i dag vil prøver å være det på en bedre måte. Avslutt med hvor høyt du elsker henne. Og at du elsker henne også når hun er sint og sur, og når dere er uenige. deg vil iaf ta brodden av en haug oppdemte følelser etter dagen i dag, og hvem vet hva mer det fører med seg. Oftest bare bra ting når man klarer å være ærlig om egne følelser til barna, uten å legge følelsene over på dem eller skylde på barnet for det. Anonymkode: 0fd94...4a4 Tusen takk for et godt råd ❤️💕 det er jo ikke hennes feil, og hvorfor kunne jeg ikke være litt rundere i kanten i dag...bare sett henne som jeg pleier, også går det seg til.. Jeg var alt for streng. Setter jeg meg på hennes plass nå, ser jeg jo at jeg har vært helt urimelig. Herregud 😭😭 Anonymkode: 55ad0...d88
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå