Gå til innhold

Kan du anbefale et hotell i Paris?

Anjah

Anbefalte innlegg

Hei, godtfolk!

2 voksne og 1 barn på 11 år vil reise til Paris 😄
Vi ser for oss ca 5 dager, hvor vi blant annet vil se Eiffeltårnet, Louvre, Montmartres kunstnerdistrikt og en tur i EuroDisney. Vi vil gjerne benytte metrosystemet for å komme oss effektivt hit og dit.

Har du et ålreit hotell å anbefale? 😄
(Vi har forresten ikke så lyst til å bo på hotellet i tilknytning til EuroDisney).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi bodde på Hotel Libertel Gare de l’Est Francais. Ligger som navnet sier rett ved Gare de l’Est, praktisk når man skal ta metro eller toget til Eurodisney. Vi var fornøyde! 

Anonymkode: 2038c...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

(Ellers vil jeg faktisk anbefale å bo på et Disney-hotell hvis dere skal være på Disney i flere dager. Vi gjorde det, og jeg var SÅ glad for at hotellet med AIRCON bare var fire minutter med shuttlebus da det var hetebølge og 35+ grader. Vi var i parken fra morgenen av (slapp inn en time tidligere enn alle andre), og dro på hotellet for å kjøle oss ned i 2-3-tiden. Dro tilbake til parken på kvelden. Vi fikk dessuten halvpensjon inkludert i prisen. Jeg kommer definitivt til å gå for Disney-pakke neste gang jeg skal til Disney, jeg angret ikke et sekund.)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville ikke anbefalt området rundt Gare de l´Est. 

Jeg pleier å bo på Montparnasse. 

Anonymkode: 33bad...c86

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Følger denne da vi er to voksne som skal til Paris i sommer

Anonymkode: e1e91...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig i at man kanskje ikke bør surre rundt der så mye sent på kvelden, men helt greit på dagtid. Og som sagt, praktisk mtp tog/metro (som var grunnen til at vi valgte det hotellet). Passe seg selv og verdisakene sine må man uansett når man er i store byer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan du anbefale et hotell? 

Anonymkode: e1e91...a5f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har du et hotell å anbefale der, da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke hotell, men leilighet; https://www.leilighetiparis.com

Helene som står bak er norsk og har bodd i Paris siden 90-tallet. Vi har leid leiligheten hennes flere ganger og synes det er helt topp å bo der fremfor på hotell. Leiligheten ligger i et hyggelig nabolag med masse restauranter, kafeer og små butikker i gatene og det er flere metrostasjoner i gangavstand fra leiligheten. Den er absolutt et godt utgangspunkt for å utforske paris.

Anonymkode: cf545...259

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjekk ut Ibis-hotellene. De dukker ofte ikke opp på søkesider. Har bodd på et i nærheten av Saccre Cour og Moulin Rouge. Hadde fransk balkong og utsikt til Eiffeltårnet fra rommet. 

Anonymkode: b61e8...26b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg var i Paris med barn bodde vi på Hotel l'Elysee Val d'Europe, og det er jeg veldig glad for. Null problem med metro og gratis shuttlebuss til Disney. Opplever å bo i sentrum av Paris med barn som kaotisk og litt småskummelt. 

Anonymkode: 6c3a9...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ikke hotell, men leilighet; https://www.leilighetiparis.com

Helene som står bak er norsk og har bodd i Paris siden 90-tallet. Vi har leid leiligheten hennes flere ganger og synes det er helt topp å bo der fremfor på hotell. Leiligheten ligger i et hyggelig nabolag med masse restauranter, kafeer og små butikker i gatene og det er flere metrostasjoner i gangavstand fra leiligheten. Den er absolutt et godt utgangspunkt for å utforske paris.

Anonymkode: cf545...259

Vi har også leid av henne! Hun er ei fantastisk dame :) Hun henta oss på flyplassen og kjørte oss helt til leiligheten ❤️

Anbefaler henne, og kommer til å bruke hennes service igjen 😄

Anonymkode: 333bd...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anbefaler Aparthotel Adagio Access Paris  Philippe Auguste. Ypperlig for familier. Frokost. Billig. Kort vei til metro og et steinkast unna Pere Lachaise cemetery, hvor store kunstnere som Oscar Wilde, Edit Piaf, Jim Morrison etc ligger. 

Anonymkode: fa4a2...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...