Gå til innhold

Billig tredemølle som er bra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det noen billige tredemøller som fungerer bra? Det trenger ikke være masse fancy utstyr på den, men at den tåler bruken uten å bli ødelagt og helst ikke bråker så mye.

Ser at det finnes mange forskjellige, er det noen som har noen anbefalinger? Helst så billig som mulig da jeg ikke har stort så rutte med.. Har forresten kikket på Finn, var veldig lite her i området jeg bor.

Jeg veier 92 kg og den kommer til å bli brukt annenhver dag ca.

 

Hva tenker dere om foreksempel denne? :

 

https://www.jula.no/catalog/fritid/trening/treningsmaskiner/tredemolle/tredemolle-002400/

 

Anonymkode: b94e3...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får hva du betaler for, og den mølla fra Jula er noe skikkelig ræl. Sannsynligheten er stor for at det er 5000kr ut av vinduet. 
 

Jeg vil anbefale deg å spare opp penger til en skikkelig mølle. Sole F63 kan du til tider få ned til 14 000kr. Eventuelt sett opp søk på Finn. 

Anonymkode: ccf85...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler også som anonym over her å spare til en skikkelig en. Jeg har masterfit tp 150 og den betalte jeg 10000 for. Den er stødig og god.

Anonymkode: 7e2c9...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville styrt unna denne modellen. Selv de rimeligste WalkingPad modellene fra MyStuff er langt bedre. Masterfit TP150 gir god verdi for pengene. Det samme gjør Proform City L6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...