Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

Valyria83 skrev (36 minutter siden):

Store kontraster mellom partene her. Lurer på hva som foregår i hode på advokatene hennes.? De ser ikke så fornøyde ut. 😅

Det lurer jeg også på. 

AH har nok gått sine egne veier og ikke fulgt sine egne advokaters råd og hun har ødelagt for seg selv. Advokaten til AH har en rotete pult og alt ser så uorganisert ut, hun glemmer mikrofonen og protesterer på alt. Til og med dommeren har lite tålmodighet med AHs advokat til tider. 

Jeg tror advokatene hennes trodde de hadde en god sak siden Depp tapte to ganger i UK, de tok nok ikke høyde for at AH dro inn alt mulig annet i saken som ikke burde vært med for at hun skulle vunnet denne gangen.

Det virker mer organisert og "to the point" fra Depps advokater. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen andre som er på Depps side men som begynner å få litt vondt av Amber pga all hetsen og hatet hun får? Det er jo forståelig at hun får det. Men tenk å stå i noe sånt. Det er jo helt umenneskelig og ikke noe jeg hadde unnet min verste fiende!

Jeg tror det kan skade Johnny Depp sin sak at fansen til Depp buer på Amber Heard og så og si 90% av alt som blir skrevet på nett om saken er hat og hets av henne. At det blir gjort narr av absolutt alt hun og advokatene hennes sier og gjør. 

Tror det fort kan føre til at hun blir sett på som offeret hun definitivt ikke er.

I tillegg får jeg vondt av barnet hennes som vokser opp med en mor "hele verden" hater. Godt barnet fortsatt er lite.

• Liker 17
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosol skrev (11 minutter siden):

Noen andre som er på Depps side men som begynner å få litt vondt av Amber pga all hetsen og hatet hun får? Det er jo forståelig at hun får det. Men tenk å stå i noe sånt. Det er jo helt umenneskelig og ikke noe jeg hadde unnet min verste fiende!

Jeg tror det kan skade Johnny Depp sin sak at fansen til Depp buer på Amber Heard og så og si 90% av alt som blir skrevet på nett om saken er hat og hets av henne. At det blir gjort narr av absolutt alt hun og advokatene hennes sier og gjør. 

Tror det fort kan føre til at hun blir sett på som offeret hun definitivt ikke er.

I tillegg får jeg vondt av barnet hennes som vokser opp med en mor "hele verden" hater. Godt barnet fortsatt er lite.

Hadde hatt litt sympati for henne viss hun hadde tatt litt ansvar for handlingene sine. Men ingenting er jo hennes feil. 

Forsetter jo bare å skylde på andre. Kastet til og med egne advokater foran bussen. 

Den dagen hun innrømmer hva hun har gjort skal jeg begynne å ha litt sympati for henne. 

• Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg syntes synd på henne. Jeg har tenkt det samme - folk flest har jo ikke en rettsak som dette som pågår offentlig i den grad at en hel verden sitter å følger med på all dritten som kommer frem.

Så kan man argumentere med at hun selv har søkt den oppmerksomheten og derfor må ta følgene av det.  I tillegg til at hun har mistet venner, har en søster som er redd henne og foreldre som er død, har levd et mareritt av en barndom og nå får en hel verden imot henne, det må være så tøft å bære at jeg vet ikke hvordan jeg skulle klart det ihvertfall. 

Jeg håper hun søker hjelp til å bli et bedre menneske og får hjelp med alt som feiler henne, så håper jeg også at hun har ekte og gode venner som står i dette sammen med henne, uansett hvor sprøtt hun fremstår. Hun har jo nettopp blitt mor så får håpe hun finner støtte og håp i det.

For jeg tror karrieren hennes etter dette - uansett om hun vinner eller ikke - går rett i dass og at Hollywood kommer til vende henne ryggen.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 11
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosol skrev (34 minutter siden):

Og Depp har levd med stempelet som konebanker i flere år og etter tapet mot The Sun.

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muffin man
Rosol skrev (36 minutter siden):

Syns folk burde holde seg for gode til å hetse og trakassere henne over nett uavhengig hva hun har gjort. -Dette skader jo Depps side at de som støtter han blir assosiert med mennesker som troller og sender trusler.

Syntes også litt synd på Heard etter den ydmykelsen hun må gjennomgå foran hele verden. Likevel så blir det vanskelig å ignorere det faktum at dette er noe hun har gjort mot seg selv. Det er alltid mye lettere å ha sympati for en angrende synder enn en som åpenbart lyver og forsvarer oppførselen som om hele verden skulle vært idioter..

Det at hun som voldsutøver gjorde seg selv til ambassadør for kampen mot vold mot kvinner skader denne saken utrolig mye.

Endret av Muffin man
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vondt av henne fordi jeg tror ikke hun har det bra. Hennes behov for alltid å fremstå som å ha rett og å skylde på andre tror jeg er en forsvarsmekanisme som skyldes traumer og som hun vil trenge terapi for å gjøre noe med, det er ikke fordi hun vil være kjip. (Dette er selvsagt spekulasjon, jeg kjenner henne ikke).

Jeg har andre i min nær omkrets som lider av det samme, som manipulerer og vrir på alt som sies fordi vedkommende aldri kan takle å innrømme feil, uansett hvor liten og bagatellmessig. Det er en ubevisst forsvarsmekanisme som de ikke nødvendigvis gjør bevisst alltid, men det er utrolig slitsomt og vanskelig for de rundt. Det gjør at jeg får enda mer vondt av Depp fordi jeg vet hvor vanskelig, frusterende og slitsom det er å omgås tett noen som er slik. Hvor forvirret man kan bli, at man kan begynne å tvile på seg selv, egne meninger, erfaringer og til og med minner. 

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (3 timer siden):

Det var vel ikke det hun sa.

Stemmer, jeg blandet litt, men hun sa litt tidligere at hun ofte måtte barrikadere seg og forsvare seg. Var det jeg tenkte på. Flere av voldsepisodene hennes skal også angivelig ha skjedd fordi han angrep søsteren hennes. Fascinerende hvordan hun snur ting på hodet. Hun har egentlig på mange måter tatt JD's rolle i lydklippene, og gjort den til sin egen i retten.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne saken har fått, og kommer til å få, store konsekvenser for Heard. Jeg synes ikke synd i henne for at hun må stå til rette for det hun beviselig har gjort. 

Den jeg kan synes synd i, er 'vesle Amber' som har hatt en oppvekst som har vært med på å forme hennes personlighet med en rekke trekk som ikke er forenlig med sunne relasjoner som voksen. 

Jeg håper en del av følgene av denne saken fører til at hun får hjelp til å håndtere psykiske problemer som medfører store vansker med å håndtere egne impulser og reaksjonsmønstre som hindrer henne i å bygge et godt og stabilt liv med trygge relasjoner. 

Å hetse, latterliggjøre og håne henne vil sannsynligvis bare gjøre henne enda mer bestemt på at det er alle andre det er feil med, mens hun kan fortsette å understøtte egen rolle som motvillig offer - en rolle det later til at hun har fått 'innprentet' og bekreftet gjennom oppveksten og tidlig voksenliv.

Det er nok på ingen måte lett å være Amber Heard - men det gir henne absolutt ikke fripass til å gjøre andres liv vanskelig.

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zorbel skrev (32 minutter siden):

Stemmer, jeg blandet litt, men hun sa litt tidligere at hun ofte måtte barrikadere seg og forsvare seg. Var det jeg tenkte på. Flere av voldsepisodene hennes skal også angivelig ha skjedd fordi han angrep søsteren hennes. Fascinerende hvordan hun snur ting på hodet. Hun har egentlig på mange måter tatt JD's rolle i lydklippene, og gjort den til sin egen i retten.

Jeg har ikke fått med meg at det har vært mer enn den ene episoden i trappa, der hun sier at hun måtte slå Johnny for å hindre at han skulle være voldelig med søsteren, andre episoder har gått meg hus forbi.

Enig at det er litt fascinerende hvordan hun fortsatt klarer å snu tingene helt på hodet og virke uanfektet ift løgnene. Hun blir tatt i løgn og ikke en eneste innrømmelse. Jeg har sett etter om det har vært en eneste trekning i ansiktet, en eneste tanke om at "oh, shit, der tok de meg i løgn", men nei... hun bare snur hodet til juryen og sier "incorrect" på alt - til og med ting som er bevist at hun lyver om. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (7 minutter siden):

Jeg har ikke fått med meg at det har vært mer enn den ene episoden i trappa, der hun sier at hun måtte slå Johnny for å hindre at han skulle være voldelig med søsteren, andre episoder har gått meg hus forbi.

Enig at det er litt fascinerende hvordan hun fortsatt klarer å snu tingene helt på hodet og virke uanfektet ift løgnene. Hun blir tatt i løgn og ikke en eneste innrømmelse. Jeg har sett etter om det har vært en eneste trekning i ansiktet, en eneste tanke om at "oh, shit, der tok de meg i løgn", men nei... hun bare snur hodet til juryen og sier "incorrect" på alt - til og med ting som er bevist at hun lyver om. 

Hun har startet noe hun ikke innså rekkevidden og følgene av, og det eneste hun har igjen på mange punkter er å være uenig i sakens fremstilling. Og hun er nok oppriktig uenig dersom det er slik at hun faktisk er ute av stand til å se sin egen rolle i hvordan saken har utspilt seg. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosol skrev (2 timer siden):

Med tanke på hva JD har måtte gå gjennom de siste årene på grunn av henne, så verken syns jeg synd på henne eller har vondt av henne. Hun får nå kjenne på akkurat det samme som JD har måtte kjenne på i flere år på grunn av hennes beskyldninger.

Barnet hennes er så lite at det legger overhode ikke merke til dette på flere år. Mens JD sine barn har fått kjenne på dette i mange år nå, faren deres har blitt beskyldt for vold, seksuelt misbruk osv. Hva tror du de har opplevd i disse årene? 

Endret av Flettfrid
La til tekst.
  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (20 timer siden):

Jeg føler forsvaret til Depp er litt på tynnere is nå enn i går. En photoshoot to uker etter påstått abuse sier ikke så mye noen retning.

Hun fortalte at hun dro til Bahamas 23 desember ca, og dette var nyttårsaften... Det er EN uke .. ikke to! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Caniggia skrev (22 timer siden):

Tror nok advokaten var på litt tynn is mht semantikken her. Det er forskjell på å avgi et løfte om å gi økonomisk støtte (pledge) og det å gjennomføre eller oppfylle løftet. Ordet «donate» kan nok i dagligspråket brukes om begge deler. Jeg synes faktisk ikke advokaten var helt på høyden i denne delen av utspørringen; hun virket litt fastlåst og overtent.

Tabris skrev (19 timer siden):

Jeg begynner å forstå hvordan man kan bli gal av å diskutere med Amber Heard... 

Jeg har tygget litt på dette siden i går. Vasquez gikk inn i flere slike 'ordkløverier' med Heard om tilsynelatende irrelevante smådetaljer. Felles for dem var at sunn fornuft og alminnelig reaksjonsmønster tilsier at Heard burde sagt noe som 'jeg har nok vært uklar' eller andre konfliktdempende utsagn. Det vi - og juryen - fikk se, var hvor fastlåst Heard fremsto i at hennes syn og hennes måte var korrekt. 

De lurte rett og slett Heard til å vise en karakterbrist som understøtter Depps versjon. Og Camille Vasquez var nok helt riktig person for å kunne - ja, jeg sier det slik - manipulere Heard til å avsløre seg.

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (8 minutter siden):

Med tanke på hva JD har måtte gå gjennom de siste årene på grunn av henne, så verken syns jeg synd på henne eller har vondt av henne. Hun får nå kjenne på akkurat det samme som JD har måtte kjenne på i flere år på grunn av hennes beskyldninger.

Barnet hennes er så lite at det legger overhode ikke merke til dette på flere år. Mens JD sinr barn har fått kjenne på dette i mange år nå, faren deres har blitt beskyldt for vold, seksuelt misbruk osv. Hva tror du de har opplevd i disse årene? 

Enig 🙏🙏🙏

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (20 timer siden):

Jeg føler forsvaret til Depp er litt på tynnere is nå enn i går. En photoshoot to uker etter påstått abuse sier ikke så mye noen retning.

Fotografen har lagt ut at det var en sminkefri fotoshoot og den skjedde en uke etter hun kom til øya. Hun lyver så det renner av henne.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
13 minutter siden, Perfume said:

Hun fortalte at hun dro til Bahamas 23 desember ca, og dette var nyttårsaften... Det er EN uke .. ikke to! 

4 minutter siden, Flettfrid said:

Fotografen har lagt ut at det var en sminkefri fotoshoot og den skjedde en uke etter hun kom til øya. Hun lyver så det renner av henne.

Ja, men volden hun mente skjedde var vel 15. desember?

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tabris said:

Jeg har brekt nesa . Du er nesten  mere fargerik i ansiktet 2 uker etter på . Det tok med nesten en mnd å bli normal igjen.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dilemaogtanker said:

Jeg har brekt nesa . Du er nesten  mere fargerik i ansiktet 2 uker etter på . Det tok med nesten en mnd å bli normal igjen.

Jeg støtter ikke Amber Heard. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (13 minutter siden):

Hun mente vel også at hun ble utsatt for vold på øya under en krangel der. 

Vil tro blå/svarte øyne og brukket nese vise mye lengre enn en-to uker. Det er jo en voldsom kraft ute å går når noe blir brukket.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...