The Kavorka Skrevet 17. mai 2022 #1921 Skrevet 17. mai 2022 Made4u skrev (4 minutter siden): At konemishandleren har sluppet unna, er en skamplett for rettsikkerheten, dessverre skjer det så alt for ofte og løgnaktige drittsekker av konemishandlere går fri. Nei, J. Depp fortjener ingen ære og langt mindre å forsvares. Dessverre er det ofte ord mot ord i saker som dette, og som den kjente personen han har så sier det seg selv at han kan stille med ett bedre forsvar enn de fleste, og slik urettmessig slippe unna. Det gjør han derimot ikke verdt å forsvare, konemishandlere slipper for ofte unna... Håper dette får konsekvenser for han etter hvert. Ok, dette innlegget forteller at du ikke har satt deg inn i saken i det hele tatt. 18 3 1
Hank Amarillo Skrevet 17. mai 2022 #1922 Skrevet 17. mai 2022 Made4u skrev (4 minutter siden): At konemishandleren har sluppet unna, er en skamplett for rettsikkerheten, dessverre skjer det så alt for ofte og løgnaktige drittsekker av konemishandlere går fri. Nei, J. Depp fortjener ingen ære og langt mindre å forsvares. Dessverre er det ofte ord mot ord i saker som dette, og som den kjente personen han har så sier det seg selv at han kan stille med ett bedre forsvar enn de fleste, og slik urettmessig slippe unna. Det gjør han derimot ikke verdt å forsvare, konemishandlere slipper for ofte unna... Håper dette får konsekvenser for han etter hvert. Hvorfor mener du han har banket kona, hva er det som beviser det? 12 4
totti_1 Skrevet 17. mai 2022 #1923 Skrevet 17. mai 2022 Høstlyng skrev (Akkurat nå): Trodde folk kom til å bli mer bekymret enn det. Det er i hvert fall jeg Du har et poeng!
Gjest Made4u Skrevet 17. mai 2022 #1924 Skrevet 17. mai 2022 Polly Ester skrev (Akkurat nå): I denne saken, i denne tråden, der vi diskuterer Depp vs. Heard så er det ikke ord mot ord. Her er det masse beviser i form av bilder og mangel på merker og sår, det er videoopptak og det er lydopptak. Det hadde vært greit for denne tråden å holde seg til denne saken og ikke dra inn konemishandlere eller mishandlere generelt. Dette får konsekvenser for henne etter hvert. Han burde som jeg sier, åket inn og fått en straff, med rehabelitering etter den. Tilliten til den mishandleren er hos meg lik null, han skiller seg ikke fra andre i samme kategori, som er patetiske i sitt forsøk på å legge skylden på den andre og fornekte det hele. Han hører til bak lås og slå!!
Gjest Made4u Skrevet 17. mai 2022 #1925 Skrevet 17. mai 2022 Hank Amarillo skrev (2 minutter siden): Hvorfor mener du han har banket kona, hva er det som beviser det? Hennes forklaring og bilder av henne som tydelig viser at hun er banket opp bl.a.
Emmelise Skrevet 17. mai 2022 #1926 Skrevet 17. mai 2022 (endret) Made4u skrev (4 minutter siden): Nå er det ikke vanlig at slik forekommer, menn er fysisk overlegne damer. Men har hun innrømmet det så er det fint, det er derimot ikke en formildende omstendighet for hans del. Jeg håper hans væremåte vil få konsekvenser for han, at det i for liten grad har fått det er virkelig synd. Menn som slår damer, de er ikke mye verdt i mine øyne, større taper kan man vanskelig bli... Så utrolig kvinnefiendtlig syn egentlig. Det er grusomt om en mann slår en kvinne, men helt greit at kvinner slår menn? Vold i ethvert forhold er galt uansett hvem som slår hvem. I dette tilfellet er det bevis for at HUN har utøvd vold mot HAM, og sålangt INGEN beviser for at han har gjort annet enn å forsvare seg. Alle såkalte "bevis" hun har stilt med viser til at historiene hun spinner om vold ikke henger på grep da det er et medisinsk mirakel hun i det hele tatt kan paradere rundt i stiletthæler til tross for oppkuttede føtter og voldtekt av flaske. Endret 17. mai 2022 av Emmelise 21 3
Polly Ester Skrevet 17. mai 2022 #1927 Skrevet 17. mai 2022 Made4u skrev (1 minutt siden): Han burde som jeg sier, åket inn og fått en straff, med rehabelitering etter den. Tilliten til den mishandleren er hos meg lik null, han skiller seg ikke fra andre i samme kategori, som er patetiske i sitt forsøk på å legge skylden på den andre og fornekte det hele. Han hører til bak lås og slå!! Jeg mener at du tar helt feil. 10 1
Hank Amarillo Skrevet 17. mai 2022 #1928 Skrevet 17. mai 2022 Made4u skrev (Akkurat nå): Hennes forklaring og bilder av henne som tydelig viser at hun er banket opp bl.a. Jeg har aldri vært i slåsskamp selv så kan ikke påberope meg noen ekspertise. Så om en sint mann med fingrene dekket av store metallringer slår noen i ansiket gjentatte ganger, så er blåmerkene som bildene slik man kan forvente å se ut? 13 1
Hatsumomo Skrevet 17. mai 2022 #1929 Skrevet 17. mai 2022 Made4u skrev (3 minutter siden): Hennes forklaring og bilder av henne som tydelig viser at hun er banket opp bl.a. Har du sett hele rettsaken? 4 3
Hatsumomo Skrevet 17. mai 2022 #1930 Skrevet 17. mai 2022 mordi9 skrev (3 minutter siden): Du er mindretall. Her er folk flest på team Depp! Jeg er ikke på noens team. Jeg går utifra vitnemålene som vises og bevisene som presenteres. 8 3
Gjest Muffin man Skrevet 17. mai 2022 #1931 Skrevet 17. mai 2022 Made4u skrev (6 minutter siden): Dessverre er det ofte ord mot ord i saker som dette, og som den kjente personen han har så sier det seg selv at han kan stille med ett bedre forsvar enn de fleste, og slik urettmessig slippe unna. Det gjør han derimot ikke verdt å forsvare, konemishandlere slipper for ofte unna... Håper dette får konsekvenser for han etter hvert. Tror du har misforstått rettsikkerheten når du er så bastant i konklusjonene dine her. Om det ikke finnes håndfaste bevis for at han har misshandlet Amber Heard (utover det du selv tror) ville det vært en katastrofe for rettsikkerheten at han fikk straff. At han har problemer er ikke er ikke poenget så lenge ikke de kan direkte knyttes mot at han har vært voldelig. Amber Heard har blitt tatt for løgn, inrømmet vold og åpnet sannsynligheten for at Depp er uskyldig basert på flere beviser i saken. Hvorfor tror du egentlig Depp har fått så mye støtte. At voldelige menn slipper unna basert på manglende bevis har alltid vært en verkebylle i rettsvesenet. Om man potensielt ville latt en person ta en straff uskyldig ville rettsikkerheten rundt " Uskyldig til det motsatte er bevist" vært ødelagt.. Det er ikke svart/hvitt.
Gjest Made4u Skrevet 17. mai 2022 #1932 Skrevet 17. mai 2022 Emmelise skrev (Akkurat nå): Så utrolig kvinnefiendtlig syn egentlig. Det er grusomt om en mann slår en kvinne, men helt greit at kvinner slår menn? Vold i ethvert forhold er galt uansett hvem som slår hvem. I dette tilfellet er det bevis for at HUN har utøvd vold mot HAM, og sålangt INGEN beviser for at han har gjort annet enn å forsvare seg. For meg er det helt ok om en dame slår til meg ja, det har sågar skjedd med flere enn en anledning og slikt tåler jeg naturlig nok, men ville aldri funnet på å slå en dame for det. Blir man slått av en dame, og det har jeg jo som sagt blitt, så tar man noe slikt ganske greit og for egen del så tenkte jeg at den der fortjente jeg... Endte jo med at hun ble lei seg og angret og var sjokkert over hva hun fikk seg til å gjøre, altså ingen skade skjedd. Når en mann slår til en dame derimot, det er helt ugreit for å uttrykke det forsiktig. Selv har jeg aldri mistet kontrollen på en slik måte, kan ikke se at jeg skal det i fremtiden heller, men hadde jeg noen gang gjort noe så dumt så hadde jeg forlatt henne med en gang og følt meg alvorlig ille med meg selv. Jeg har aldri forstått menn som slår damer, å være en som gjør det er det siste jeg vil være og det byr meg rett og slett imot.
Gjest Made4u Skrevet 17. mai 2022 #1933 Skrevet 17. mai 2022 Hatsumomo skrev (6 minutter siden): Har du sett hele rettsaken? Nei, ingen interesse av det.
~ Ada ~ Skrevet 17. mai 2022 #1934 Skrevet 17. mai 2022 Muffin man skrev (2 minutter siden): Tror du har misforstått rettsikkerheten når du er så bastant i konklusjonene dine her. Om det ikke finnes håndfaste bevis for at han har misshandlet Amber Heard (utover det du selv tror) ville det vært en katastrofe for rettsikkerheten at han fikk straff. At han har problemer er ikke er ikke poenget så lenge ikke de kan direkte knyttes mot at han har vært voldelig. Amber Heard har blitt tatt for løgn, inrømmet vold og åpnet sannsynligheten for at Depp er uskyldig basert på flere beviser i saken. Hvorfor tror du egentlig Depp har fått så mye støtte. At voldelige menn slipper unna basert på manglende bevis har alltid vært en verkebylle i rettsvesenet. Om man potensielt ville latt en person ta en straff uskyldig ville rettsikkerheten rundt " Uskyldig til det motsatte er bevist" vært ødelagt.. Det er ikke svart/hvitt. Det er jo direkte skremmende generalisering av menn hos den du siterer. Stor trussel mot rettssikkerheten, ja 9
Hank Amarillo Skrevet 17. mai 2022 #1935 Skrevet 17. mai 2022 Made4u skrev (4 minutter siden): Blir man slått av en dame, og det har jeg jo som sagt blitt, så tar man noe slikt ganske greit og for egen del så tenkte jeg at den der fortjente jeg... Ok 3 1
~ Ada ~ Skrevet 17. mai 2022 #1936 Skrevet 17. mai 2022 Made4u skrev (1 minutt siden): Nei, ingen interesse av det. Da har du ikke grunnlag for å uttale deg slik du gjør og så bastant 14 1 2
Emmelise Skrevet 17. mai 2022 #1937 Skrevet 17. mai 2022 Made4u skrev (Akkurat nå): For meg er det helt ok om en dame slår til meg ja, det har sågar skjedd med flere enn en anledning og slikt tåler jeg naturlig nok, men ville aldri funnet på å slå en dame for det. Blir man slått av en dame, og det har jeg jo som sagt blitt, så tar man noe slikt ganske greit og for egen del så tenkte jeg at den der fortjente jeg... Endte jo med at hun ble lei seg og angret og var sjokkert over hva hun fikk seg til å gjøre, altså ingen skade skjedd. Når en mann slår til en dame derimot, det er helt ugreit for å uttrykke det forsiktig. Selv har jeg aldri mistet kontrollen på en slik måte, kan ikke se at jeg skal det i fremtiden heller, men hadde jeg noen gang gjort noe så dumt så hadde jeg forlatt henne med en gang og følt meg alvorlig ille med meg selv. Jeg har aldri forstått menn som slår damer, å være en som gjør det er det siste jeg vil være og det byr meg rett og slett imot. Det der fortalte meg alt jeg trengte å vite om deg. Kvinner kan være like mye mishandlere som menn i et forhold. Bare fordi du ikke tok fysisk skade av det ene slaget du fikk den ene gangen betyr ikke at den logiske konklusjonen må være at det er greit at kvinner slår. Ikke alle kvinner er ofre. Og ingen er tjent med at vi hele tiden skal stakkarsliggjøres fordi "vi slår ikke hardt uansett". Amber Heard har blitt bevist som MISHANDLER. At han ikke havnet på legevakta av det er irrelevant. 23 4
~ Ada ~ Skrevet 17. mai 2022 #1938 Skrevet 17. mai 2022 Made4u skrev (5 minutter siden): For meg er det helt ok om en dame slår til meg ja, det har sågar skjedd med flere enn en anledning og slikt tåler jeg naturlig nok, men ville aldri funnet på å slå en dame for det. Blir man slått av en dame, og det har jeg jo som sagt blitt, så tar man noe slikt ganske greit og for egen del så tenkte jeg at den der fortjente jeg... Endte jo med at hun ble lei seg og angret og var sjokkert over hva hun fikk seg til å gjøre, altså ingen skade skjedd. Når en mann slår til en dame derimot, det er helt ugreit for å uttrykke det forsiktig. Selv har jeg aldri mistet kontrollen på en slik måte, kan ikke se at jeg skal det i fremtiden heller, men hadde jeg noen gang gjort noe så dumt så hadde jeg forlatt henne med en gang og følt meg alvorlig ille med meg selv. Jeg har aldri forstått menn som slår damer, å være en som gjør det er det siste jeg vil være og det byr meg rett og slett imot. Hva så. Har ingenting med denne saken å gjøre. Sett deg inn i saken før du uttaler deg 11
Hatsumomo Skrevet 17. mai 2022 #1939 Skrevet 17. mai 2022 Made4u skrev (2 minutter siden): Nei, ingen interesse av det. Akkurat. Da har du altså ingenting å komme med når du nå velger en side, du bare velger den basert på det du har lest og sett i media. Vi er flere her i tråden som har sittet hele dagen i flere dager og fulgt rettsaken, hørt vitnemålene, sett bevisene og gjort opp vår mening basert på det. Altså, ikke bare valgt en side basert på kjønnsoppfattelse og troen på at det ikke finnes mannlige ofre, kun kvinnelige. 7 6
Gjest Høstlyng Skrevet 17. mai 2022 #1940 Skrevet 17. mai 2022 Made4u skrev (12 minutter siden): Nei, ingen interesse av det. 😅
Fremhevede innlegg