Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Just now, Jordbærkake34532 said:

Advokaten får skylden igjen 

Ja, nå har de lekket bildene hennes til media tydeligvis.

Er det dette som heter "throw someone under the bus"? 😅

Endret av Tabris
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbærkake34532 skrev (Akkurat nå):

Advokaten får skylden igjen 

Hun må skylde på noen, når hun ikke kan skylde på Johnny så må det være advokatene. Lurer på om advoktene har lov til å bare kaste inn hånkle fordi de ikke vil representere henne mer når hun lyver om dem også. Lurer på om de i det hele tatt "gidder" å forsvare henne noe mer. Om de har lov?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (Akkurat nå):

Hun må skylde på noen, når hun ikke kan skylde på Johnny så må det være advokatene. Lurer på om advoktene har lov til å bare kaste inn hånkle fordi de ikke vil representere henne mer når hun lyver om dem også. Lurer på om de i det hele tatt "gidder" å forsvare henne noe mer. Om de har lov?

Det var ikke dette teamet som visstnok hadde gitt bilder til People Magazine.

Det er fascinerende å se på henne nå, kontra i sted.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flettfrid skrev (2 minutter siden):

Dette er Amber med 2 blåøyer og brukket nese 🙈😉

Screenshot_20220516-222122_TikTok.jpg

Screenshot_20220516-222353_TikTok.jpg

Utrolig hva sminke kan gjøre med hevelser

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt hvor hun vil med denne spørsmålsrekken, JD har aldri nektet for at han har tatt kokain.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Hatsumomo said:

Depp saksøker for en viss mengde penger, og hun saksøker tilbake for en viss mengde penger. Så det er rykte og penger som er utfallet.

4 hours ago, Henikka said:

Fengsel? Nei, dette er en sivil rettssak, ikke en straffesak. Verken Heard eller Depp er stilt for retten for kriminelle anklager.

Åja nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (Akkurat nå):

Jeg forstår ikke helt hvor hun vil med denne spørsmålsrekken, JD har aldri nektet for at han har tatt kokain.

Virker som hun skal ha AH til å se "dum" ut fordi hun har tatt masse bilder når han sover fordi han er døddrukken eller dopa. Hun har aldri hatt noe bilde eller film av han når han har tatt stoff. 

Tror det går på når hun tok bilder og hvorfor hun ikke tok bilder når det var viktig. Går nok på troverdighet. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (1 minutt siden):

Virker som hun skal ha AH til å se "dum" ut fordi hun har tatt masse bilder når han sover fordi han er døddrukken eller dopa. Hun har aldri hatt noe bilde eller film av han når han har tatt stoff. 

Tror det går på når hun tok bilder og hvorfor hun ikke tok bilder når det var viktig. Går nok på troverdighet. 

Jeg tror du har rett.

I bonus blir Heard stadig mer irritert, vi får se en helt annen side av henne enn vi har fått sett til nå. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Polly Ester said:

Ja, høres logisk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (8 minutter siden):

Her mener de Amber har isenesatt bildet. At det ikke JD som har ruset seg.

Screenshot_20220516-224218_Samsung Internet.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca. halvtime igjen mener Emily D. Baker nå. Pjew! MÅ ha det med meg, men begynner å bli sliten av å høre på hehehe

Syns litt synd på de som sitter i retten og følger med ALT. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

charactouy skrev (2 minutter siden):

Jeg tror du har rett.

I bonus blir Heard stadig mer irritert, vi får se en helt annen side av henne enn vi har fått sett til nå. 

Det er tydelig at hun har sittet på tiktok eller blitt coached siden forrige uke. Hun har vært langt mer sammenfattet i dag enn tidligere, sannsynligvis fordi all gråtingen uten verken tårer eller snørr har hatt en stor, negativ effekt når det kommer til public opinion.

I crossen ser vi også en helt annen Heard enn den vi så tidligere i kveld. Forskjellen er stor. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Flettfrid said:

Her mener de Amber har isenesatt bildet. At det ikke JD som har ruset seg.

[fjernet bildet] - Tabris

Ja, det forsto jeg. Men jeg forsto ikke helt poenget da det ikke er særlig kontroversielt at JD ruset seg på kokain (og annet). Men enig i kommentaren over, at det er for å vise at AH mer tok bilder for å latterliggjøre eller sette JD i dårlig lys enn det som faktisk var viktig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tabris skrev (13 minutter siden):

Poenget er vel mer å få frem at bildet av frokostbordet er arrangert(av Amber).

Dette er et bilde som liksom er tatt etter at Johnny har festet hele natten. Men! Han var storrøyker. I askebegeret er det ingen aske, kun en urøkt sigg. Det ligger 3 kokainlinjer på bordet, alt er rent og pent rundt. Ville han latt 3 linjer kokain lagt igjen på bordet før han la seg? Og! Glassene er fulle... ser ikke ut som et bord etter en festnatt...

Det var nok poenget til Camille. At bildet er arrangert. 

:)

Endret av Henikka
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Henikka said:

Dette er et bilde som liksom er tatt etter at Johnny har festet hele natten. Men! Han var storrøyker. I askebegeret er det ingen aske, kun en urøkt sigg. Det ligger 3 kokainlinjer på bordet, alt er rent og pent rundt. Og! Glassene er fulle... ser ikke ut som et bord etter en festnatt...

Se svar over. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous33 skrev (3 minutter siden):

Det er tydelig at hun har sittet på tiktok eller blitt coached siden forrige uke. Hun har vært langt mer sammenfattet i dag enn tidligere, sannsynligvis fordi all gråtingen uten verken tårer eller snørr har hatt en stor, negativ effekt når det kommer til public opinion.

I crossen ser vi også en helt annen Heard enn den vi så tidligere i kveld. Forskjellen er stor. 

Jeg lurer på hvordan den økende irritasjonen vil slå ut for henne 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (2 minutter siden):

Dette er et bilde som liksom er tatt etter at Johnny har festet hele natten. Men! Han var storrøyker. I askebegeret er det ingen aske, kun en urøkt sigg. Det ligger 3 kokainlinjer på bordet, alt er rent og pent rundt. Og! Glassene er fulle... ser ikke ut som et bord etter en festnatt...

Og et arrangert bilde er - pr definisjon - løgn. Hvilket vil minke Heards troverdighet overfor juryen.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...