Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hank Amarillo skrev (Akkurat nå):

❤️Camille❤️

Ikke sant 🥰🥰

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner jeg får høy puls her 😅

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

OOoooohh

• Hjerte 1
Gjest Hoppetau
Skrevet

Noen som kan dele litt? Jeg baker kake og klarer ikke følg med. 

Skrevet
Hoppetau skrev (Akkurat nå):

Jeg også 😅 veksle mellom her og twitter. 

Skrevet
Hoppetau skrev (Akkurat nå):

Omg! Dette MÅ du se når du har tid!!

Camille!!! Wow!!

Skrevet
Hoppetau skrev (1 minutt siden):

På trøndersk...Amber blir rævkjørt 🙈

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Heard virker tydelig irritert hver gang hun får et spørsmål hun ikke liker. Som da er hvert eneste spørsmål.

• Hjerte 3
Skrevet (endret)
Hoppetau skrev (3 minutter siden):

Akkurat nå diskuteres camilla påstandene om at Depp hadde slått Amber så hard at amber trodde hun knakk nesa. Blir lagt frem bilder fra event de var på sammen, men ser ikke noe merker på nesa eller noe hevelse 

Endret av Jordbærkake34532
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Har ikke tid til å referere, det skjer så kjapt, må følge med på det 🤪

Men det gåes HARDT ut!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

De viser frem bilder av Heard tatt like etter påståtte voldshendelser og får bekreftet historien - flere ganger nå punktert med 'while wearing big, chunky rings, is that correct'.

Heard sliter.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Jordbærkake34532 skrev (Akkurat nå):

Akkurat nå diskuteres camilla påstandene om at Depp hadde slått Amber så hard at amber trodde hun knakk nesa. Er bilder fra event de var på sammen, men ser ikke noe merker på nesa eller noe hevelse 

Heard har meget god tro på en ispose, som om det hadde klart å skjule hevelser i ansiktet. 🙈 Is hjelper litt men altfor lite, er min erfaring. 

• Liker 10
Skrevet

Heard prøver å skylde på egne advokater for at bilde av henne med en muligens knekt nese ikke er lagt frem som bevis. Flott taktikk. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun skylder vel også indirekte på advokatene sine, når hun sier at hun HAR bilder som viser hvor store skadene er og hun har sendt dem alle inn, men at det ikke var "hennes jobb" å legge dem frem til juryen.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Gjest Ambeh
Skrevet

Herregud, hun skylder på advokatene sine. Får spørsmål om hvorfor hun ikke har lagt frem bilder som viser skadene hun påstår hun hadde, og sier at hun har bilder av det og har gitt alle bilder til advokatene sine, og at det ikke er hennes jobb å få det inn i bevisene.

Dere som baker, burde i det minste ha lyden på øra, hvis det lar seg gjøre.

Skrevet

Herlig at AH mener at hun har sendt inn bilder av nesa hun mente var brukket etter slag fra JD og at alle bildene de har vist til nå er etter make-up.

Så nå har hun skyldt på sine egne advokater fordi hun sier hun har levert inn alle bilder, men retten har ikke sett noen andre bilder enn de uten merker. 

Ser ut som det starter igjen her nå.

• Liker 3
Skrevet

Nå kommer Australia!

Skrevet

Som Emily D. Baker sier: Camille viser at alt AH sier ikke stemmer overens med noen bilder. 

• Liker 4
Skrevet

Hvor følger dere saken? :)

Skrevet
Gasellen skrev (Akkurat nå):

Hvor følger dere saken? :)

NBC på YouTube akkurat nå. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...