Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

Ambeh skrev (15 minutter siden):

Noen andre som hørte når Emily D. Baker snakket med en annen advokat som var tilskuer i rettssalen i stad?  Juryen gir visst ingen emosjonell respons til AH når hun snakker og stirrer på dem og forteller om alt det hun gjør, og de virker "disinterested, disconnected.. all blank faces."

En ung mann virker for det meste å ikke følge med lenger når AH snakker.

En annen ung mann sitter og later som om han noterer når AH blir emosjonell og snakker om volden, uten at han faktisk skriver noe.

Så er det en eldre mann som flere ganger liksom nikket i retning advokaten til AH og ser ut som han bare "hey, do your fucking job", når advokaten til AH får så mange objections mot seg.

En annen rynket på øyenbrynene som i "whaat?" når AH fortalte om noe JD angivelig skal ha gjort.

Hvis dette stemmer, høres det ikke så bra ut for AH.

Hørte alt ja, det tegner ikke et bra bilde for AH. Kanskje derfor hun ser så intenst på juryen også, fordi hun rett og slett ikke får responsen hun ønsker fra dem.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

charactouy skrev (9 minutter siden):

Interessant! 

Jeg hørte noen si forrige uke at det er ti menn og to kvinner i juryen, hvorav to av dem ikke skal være med på diskusjonen på bakrommet der saken avgjøres, og at menn flest tenderer til å gå i kvinnens favør i voldssaker av frykt for å mistro en kvinne. Jeg tenkte da at det kunne slå uheldig ut for Depp, så dette var spennende ja.

Flesteparten er visst også asiatiske ifølge advokaten som fortalte om oppførselen til juryen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ambeh
Ada111 skrev (4 minutter siden):

Blir kryssavhøret i morgen allikevel?

Det er pause nå og så begynner kryssavhøret etter det. De ble ferdige nesten rett etter du spurte.

Men det fikk du sikkert med deg, hehe.

Endret av Ambeh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ambeh skrev (5 minutter siden):

Det er pause nå og så begynner kryssavhøret etter det. De ble ferdige nesten rett etter du spurte.

Endelig 🙌🙌

Så irritabel og tildels aggressiv som Amber virker idag, blir det perfekt med kryssavhør nå. Spørs om hun klarer å holde seg rolig...

Endret av Henikka
Hadde skrevet samme ord 2 ganger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ambeh skrev (5 minutter siden):

Men det fikk du sikkert med deg, hehe.

Ja, men ble litt usikker. Har ikke tid til å følge med så mye i dag, og i hvert fall ikke resten av kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var den store tabben hun gjorde i dag? Ser på Emily D. Baker nå mens det er pause og noen kom med et spørsmål ang. en stor tabbe hun gjorde i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (8 minutter siden):

Hva var den store tabben hun gjorde i dag? Ser på Emily D. Baker nå mens det er pause og noen kom med et spørsmål ang. en stor tabbe hun gjorde i dag.

Kan være flere ting, men mulig de mener sminkepaletten hun refererte til som først "bruise kit"  som AH rettet på til å si "i call it my bruise kit".

For det finnes noe som heter BRUISE KIT som brukes til å LAGE blåmerker: 

https://www.google.com/search?q=bruise+kit&rlz=1C1CHBF_noNO983NO983&ei=QaaCYu6-DpKyrgTDnIj4Bw&oq=bruise&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAEYADIECAAQAzIFCAAQgAQyCAguEIAEENQCMgUILhCABDIFCAAQgAQyBQgAEIAEMgUILhCABDIFCAAQgAQyBQgAEIAEMgUIABCABDoHCAAQRxCwAzoECAAQDToHCC4Q1AIQDUoECEEYAEoECEYYAFCKGVj1H2DvL2gDcAF4AIABd4gBqQKSAQMxLjKYAQCgAQHIAQLAAQE&sclient=gws-wiz

Hun har stort sett påstått at ALLE andre lyver, mens hun sier sannheten.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (10 minutter siden):

Har du link dit du ser? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (10 minutter siden):

Endret av Hatsumomo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (Akkurat nå):

Dette er der jeg ser nå. Jeg tror hun snakker mens saken går også, og da bytter jeg noen ganger over til en annen stream. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ambeh

Hvis JD taper, får vi vite hvilket punkt juryen ikke mener er bevist?

Endret av Ambeh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ambeh skrev (Akkurat nå):

Hvis JD taper, får vi hvilket punkt juryen ikke mener er bevist?

Jeg vil anta de kommer med entydige svar på alle delspørsmålene de skal ta stilling til, det har i alle fall vært slik i de få sakene jeg har sett referert før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ambeh
charactouy skrev (Akkurat nå):

Jeg vil anta de kommer med entydige svar på alle delspørsmålene de skal ta stilling til, det har i alle fall vært slik i de få sakene jeg har sett referert før.

Ok, jeg håper det er sånn da, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tabris skrev (Akkurat nå):

Advokaten virker veldig aggressiv!

Hun er rå! Tydelig og klar!

Amber holder på å sprekke der hun sitter.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...