Tabris Skrevet 16. mai 2022 #1681 Del Skrevet 16. mai 2022 2 minutter siden, charactouy said: Det er nok alt hun har å underbygge påstandene med. Jeg tenkte litt det samme. Det gir ikke et bra inntrykk av styrken i bevismaterialene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 16. mai 2022 #1682 Del Skrevet 16. mai 2022 (endret) charactouy skrev (4 minutter siden): En haug med bilder - med hele rammer og glass - liggende i skakk stabel på en seng skal bevise at Depp har kastet rundt til seg i sinne? LATTERLIG. Det ser så arrangert ut. En påvirket DEPP som kaster rundt på bilder i raseri? Neida, da legger man det fint oppå hverandre på sengen i stedet. Endret 16. mai 2022 av Hatsumomo 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 16. mai 2022 #1683 Del Skrevet 16. mai 2022 Jeg kan fint tenke meg at Depp har kastet rundt på glass og vinflasker, han har selv innrømmet at raseriet og frustrasjonen går utover inventar, så det kan nok være sant. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 16. mai 2022 #1684 Del Skrevet 16. mai 2022 Ja, så jeg forstår ikke helt hvorfor de bruker så mye tid på å legge frem bilder av noe han ikke har nektet for å ha gjort. Det vitner igjen om at de ikke har så god bevismaterialer. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 16. mai 2022 #1685 Del Skrevet 16. mai 2022 Men hørte jeg Heard rett? Hun hadde en egen leilighet, eid av Depp, kun for å oppbevare egne ting? Og hun mener oppriktig at Depp ikke skal ha tilgang til sin egen leilighet fordi kona har tingene sine der? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 16. mai 2022 #1686 Del Skrevet 16. mai 2022 charactouy skrev (Akkurat nå): Men hørte jeg Heard rett? Hun hadde en egen leilighet, eid av Depp, kun for å oppbevare egne ting? Og hun mener oppriktig at Depp ikke skal ha tilgang til sin egen leilighet fordi kona har tingene sine der? Du hørte rett 🙈😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 16. mai 2022 #1687 Del Skrevet 16. mai 2022 charactouy skrev (2 minutter siden): Men hørte jeg Heard rett? Hun hadde en egen leilighet, eid av Depp, kun for å oppbevare egne ting? Og hun mener oppriktig at Depp ikke skal ha tilgang til sin egen leilighet fordi kona har tingene sine der? Ja, det var jo *hennes* det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 16. mai 2022 #1688 Del Skrevet 16. mai 2022 Alle disse bildene!!! De beviser virkelig INGENTING 🙉🙉🙉 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 16. mai 2022 #1689 Del Skrevet 16. mai 2022 Henikka skrev (1 minutt siden): Du hørte rett 🙈😅 Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Ja, det var jo *hennes* det. Jeg ser det i alle fall bevist langt ut over rimelig tvil at Depp har blitt grovt utnyttet av Heard og hennes venner 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 16. mai 2022 #1690 Del Skrevet 16. mai 2022 Forstår godt at Depps advokatteam ikke protesterer noe særlig på at de bruker masse tid på dette. 😅 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 16. mai 2022 #1691 Del Skrevet 16. mai 2022 Kan dette bli ferdig, kan man få begynt kryssforhøret IDAG!? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 16. mai 2022 #1692 Del Skrevet 16. mai 2022 Voldsomt til detaljer i dag, da. Null bevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 16. mai 2022 #1693 Del Skrevet 16. mai 2022 Korleis kjem detta til å enda da? Fengsel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 16. mai 2022 #1694 Del Skrevet 16. mai 2022 mammahjarte skrev (1 minutt siden): Korleis kjem detta til å enda da? Fengsel? Depp saksøker for en viss mengde penger, og hun saksøker tilbake for en viss mengde penger. Så det er rykte og penger som er utfallet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 16. mai 2022 #1695 Del Skrevet 16. mai 2022 (endret) mammahjarte skrev (16 minutter siden): Korleis kjem detta til å enda da? Fengsel? Fengsel? Nei, dette er en sivil rettssak, ikke en straffesak. Verken Heard eller Depp er stilt for retten for kriminelle anklager. Endret 16. mai 2022 av Henikka Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millelele Skrevet 16. mai 2022 #1696 Del Skrevet 16. mai 2022 Ser bilder fra da J og A kom ut fra et fly i forbindelse med Australia-reisen deres. Der har Depp bandasje på fingern, men Amber ser helt uskadd ut. Ingen sår på armene (skulle jo tro at man trengte plaster eller bandasje dersom man får så store sår at det etterlater arr!), og ingen merker i ansiktet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 16. mai 2022 #1697 Del Skrevet 16. mai 2022 millelele skrev (4 minutter siden): Ser bilder fra da J og A kom ut fra et fly i forbindelse med Australia-reisen deres. Der har Depp bandasje på fingern, men Amber ser helt uskadd ut. Ingen sår på armene (skulle jo tro at man trengte plaster eller bandasje dersom man får så store sår at det etterlater arr!), og ingen merker i ansiktet. Jo, men de reiste ikke hjem sammen etter den hendelsen. Heard ble sendt hjem sammen med house manager Ben, mens Depp ble igjen i Australia i alle fall noen dager uten at jeg helt har tidslinjen. Depp hadde bandasje ganske lenge, blant annet fordi han fikk i alle fall én om ikke to infeksjoner (mrsa?) I såret. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 16. mai 2022 #1698 Del Skrevet 16. mai 2022 (endret) Noen andre som hørte når Emily D. Baker snakket med en annen advokat som var tilskuer i rettssalen i stad? Juryen gir visst ingen emosjonell respons til AH når hun snakker og stirrer på dem og forteller om alt det hun gjør, og de virker "disinterested, disconnected.. all blank faces." En ung mann virker for det meste å ikke følge med lenger når AH snakker. En annen ung mann sitter og later som om han noterer når AH blir emosjonell og snakker om volden, uten at han faktisk skriver noe. Så er det en eldre mann som flere ganger liksom nikket i retning advokaten til AH og ser ut som han bare "hey, do your fucking job", når advokaten til AH får så mange objections mot seg. En annen rynket på øyenbrynene som i "whaat?" når AH fortalte om noe JD angivelig skal ha gjort. Hvis dette stemmer, høres det ikke så bra ut for AH. Endret 16. mai 2022 av Ambeh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 16. mai 2022 #1699 Del Skrevet 16. mai 2022 Ambeh skrev (3 minutter siden): Noen andre som hørte når Emily D. Baker snakket med en annen advokat som var tilskuer i rettssalen i stad? Juryen gir visst ingen emosjonell respons til AH når hun snakker og stirrer på dem og forteller om alt det hun gjør, og de virker "disinterested, disconnected.. all blank faces." En ung mann virker for det meste å ikke følge med lenger når AH snakker. En annen ung mann sitter og later som om han noterer når AH blir emosjonell og snakker om volden, uten at han faktisk skriver noe. Så er det en eldre mann som flere ganger liksom nikket i retning advokaten til AH og ser ut som han bare "hey, do your fucking job", når advokaten til AH får så mange objections mot seg. En annen rynket på øyenbrynene som i "whaat?" når AH fortalte om noe JD angivelig skal ha gjort. Hvis dette stemmer, høres det ikke så bra ut for AH. Håper dette stemmer 👀 Jeg får ikke tid til å følge med i dag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 16. mai 2022 #1700 Del Skrevet 16. mai 2022 Ambeh skrev (3 minutter siden): Noen andre som hørte når Emily D. Baker snakket med en annen advokat som var tilskuer i rettssalen i stad? Juryen gir visst ingen emosjonell respons til AH når hun snakker og stirrer på dem og forteller om alt det hun gjør, og de virker "disinterested, disconnected.. all blank faces." En ung mann virker for det meste å ikke følge med lenger når AH snakker. En annen ung mann sitter og later som om han noterer når AH blir emosjonell og snakker om volden, uten at han faktisk skriver noe. Så er det en eldre mann som flere ganger liksom nikket i retning advokaten til AH og ser ut som han bare "hey, do your fucking job", når advokaten til AH får så mange objections mot seg. En annen rynket på øyenbrynene som i "whaat?" når AH fortalte om noe JD angivelig skal ha gjort. Hvis dette stemmer, høres det ikke så bra ut for AH. Interessant! Jeg hørte noen si forrige uke at det er ti menn og to kvinner i juryen, hvorav to av dem ikke skal være med på diskusjonen på bakrommet der saken avgjøres, og at menn flest tenderer til å gå i kvinnens favør i voldssaker av frykt for å mistro en kvinne. Jeg tenkte da at det kunne slå uheldig ut for Depp, så dette var spennende ja. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg