Gjest Ambeh Skrevet 15. mai 2022 #1641 Del Skrevet 15. mai 2022 (endret) Flettfrid skrev (2 timer siden): Som det var skrevet om her tidligere i helga, Amber pirker på leppen sin så hun blør. https://vm.tiktok.com/ZMLcpgWAo/?k=1 Det finnes også flere bilder av henne med et eller annet merke på leppa både før og etter hun var sammen med JD. De er ikke så store og tydelige som på bildet til TMZ, men det er helt tydelig at hun over tid periodevis har hatt sår av noe slag på leppa, og også på samme sted eller område som på bildet hun ikke fikk lov til å bruke som bevis i retten, men som havnet hos TMZ i stedet, og det er jo ganske påfallende. Blant annet her: 2006, 2007, 2010, 2012 (mai, før hun påstår første voldsepisode skjedde), 2018, 2018. Endret 15. mai 2022 av Ambeh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 15. mai 2022 #1642 Del Skrevet 15. mai 2022 Depp har bandet sitt uansett hvordan rettsaken ender. Tror folk kommer til å støtte han selv om han skulle tape. Heroes (David Bowie cover) ligger høyt på listene. Instagram kontoen hans er nå på 17.1 millioner følgere. Har økt med 5 millioner etter rettsaken har startet. 😲 2 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 15. mai 2022 #1643 Del Skrevet 15. mai 2022 Mina 2 skrev (12 minutter siden): Ja,jeg kan nesten ikke vente😊 Blir så spennende med krysseksaminasjonen🙊 Men hva skal vi gjøre på 17. Mai?? 😂😂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 15. mai 2022 #1644 Del Skrevet 15. mai 2022 Henikka skrev (1 time siden): Johnny Depp tok seg en tur til Sussex under den ukeslange pausen i rettssaken: https://www.google.com/amp/s/nypost.com/2022/05/12/johnny-johnny-depp-spotted-in-uk-art-shop-during-amber-heard-trial-recessdepp-spotted-in-uk-art-shop-during-amber-heard-trial-recess/amp/ Må si jeg er litt over gjennomsnittet klar for å sitte klistret til tv-skjermen imorgen🙈😅 Jeg og 🙈. Skal jobbe kveld i morgen og kommer til å sjekke tlf ofte. Er litt flaut å skrive 😂🙉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 15. mai 2022 #1645 Del Skrevet 15. mai 2022 Ambeh skrev (9 minutter siden): Det finnes også flere bilder av henne med et eller annet merke på leppa både før og etter hun var sammen med JD. De er ikke så store og tydelige som på bildet til TMZ, men det er helt tydelig at hun over tid periodevis har hatt sår av noe slag på leppa, og også på samme sted eller område som på bildet hun ikke fikk lov til å bruke som bevis i retten, men som havnet hos TMZ i stedet, og det er jo ganske påfallende. Blant annet her: 2006, 2007, 2010, 2012 (mai, før hun påstår første voldsepisode skjedde), 2018, 2018. Wow! Du er god!! Takk for bilder:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 15. mai 2022 #1646 Del Skrevet 15. mai 2022 (endret) Valyria83 skrev (12 minutter siden): Jeg og 🙈. Skal jobbe kveld i morgen og kommer til å sjekke tlf ofte. Er litt flaut å skrive 😂🙉 Dette er flauere: var i en bursdag igår med 50 damer. Rettssaken kom opp, og jeg ble oppriktig sur når 2 stk var "Team Amber". Grunnen til at jeg blir "sur", er fordi de har lest overskrifter(tatt stilling utifra det) osv. Mens jeg...🙈 ja jeg har lest litt for mye, og sikkert sett altfor mye på direktesendingene fra rettssaken. 😅 Det er så irriterende når folk uttaler seg uten å ha satt seg ordentlig inn i saken. Endret 15. mai 2022 av Henikka Kommafeil 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 15. mai 2022 #1647 Del Skrevet 15. mai 2022 Henikka skrev (1 minutt siden): Dette er flauere: var i en bursdag igår med 50 damer. Rettsaken kom opp, og jeg ble oppriktig sur når 2 stk var "Team Amber". Grunnen til at jeg blir "sur", er fordi de har lest overskrifter(tatt stilling utifra det) osv. Mens jeg...🙈 ja jeg, har lest litt for mye, og sikkert sett altfor mye på direktesendingene fra rettssaken. 😅 Det er så irriterende når folk uttaler seg uten å ha satt seg ordentlig inn i saken. Jeg blir også lett sur når folk ikke er opplyste 🙈. Problemet er ofte at norske media ofte bare kopiere utenlandske. Noen leser bare dette og tror på det. Du bør sjekke kommentarene på Facebook sidene til Dagbladet og VG. Blir bomba av sinte folk som følger med i rettsaken. 😅 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 15. mai 2022 #1648 Del Skrevet 15. mai 2022 Ambeh skrev (29 minutter siden): Det finnes også flere bilder av henne med et eller annet merke på leppa både før og etter hun var sammen med JD. De er ikke så store og tydelige som på bildet til TMZ, men det er helt tydelig at hun over tid periodevis har hatt sår av noe slag på leppa, og også på samme sted eller område som på bildet hun ikke fikk lov til å bruke som bevis i retten, men som havnet hos TMZ i stedet, og det er jo ganske påfallende. Blant annet her: 2006, 2007, 2010, 2012 (mai, før hun påstår første voldsepisode skjedde), 2018, 2018. 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 15. mai 2022 #1649 Del Skrevet 15. mai 2022 Nei, hva skal vi med nasjonaldagen når vi har Virginia😁 Kjendiser interesserer meg midt på leggen men akkurat denne synes jeg er interessant fordi den belyser godt voldens ansikt (idealisering, devaluering, projeksjon, forkastelse, gjenforening, traumebånd, desperasjon, freeze, flight, fight, blame shift, gaslighting (tåkelegging)/virkelighetsfordreining, maskefall, svertekampanjer, utmattelse, konsentrasjons- og hukommelsesvansker, traumeminner (eller fravær av), strategier osv osv.) fra innsiden, på en helt annen måte enn teorien noen gang vil klare. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 16. mai 2022 #1650 Del Skrevet 16. mai 2022 Bare en påminnelse om at det begynner kl. 15 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 16. mai 2022 #1651 Del Skrevet 16. mai 2022 Ambeh skrev (5 minutter siden): Bare en påminnelse om at det begynner kl. 15 i dag. Er pålogget 😂både vanlig live og Emily Baker sin live kommentar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 16. mai 2022 #1652 Del Skrevet 16. mai 2022 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Er pålogget 😂både vanlig live og Emily Baker sin live kommentar. Høres bra ut! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crema Skrevet 16. mai 2022 #1653 Del Skrevet 16. mai 2022 On 5/14/2022 at 4:51 PM, charactouy said: Jeg lurer på hvorfor du vurderer Heard som troverdig når hun kan hevde seg utsatt for grov vold den ene dagen for så å være på TV helt uten spor av det neste dag? Har Depp innrømmet at han var som et monster? I det jeg har sett, refererer han til avhengigheten som monsteret - en betegnelse han hevder å ha lært av Heard. Jeg har sett at Depp har snakket svært nedsettende om Heard - kan du vise til hvor han har snakket nedsettende om andre kvinner? Jeg har ikke sett dokumentasjon på at Depp har utøvet vold - kan du peke meg i retning av dem? Hei, beklager at det tok tid før jeg svarte deg her. Dette er en oppsummering av noe av det jeg referer til i mitt innlegg. Innlegget har linket til relevante artikler som omhandler Depps problematiske oppførsel. https://villainelle.tumblr.com/post/682734099933347840/amber-heard-vs-johnny-depp-fact-check-masterlist Jeg oppfatter Heard som troverdig basert på følgende: 1. Historien hun forteller er verken unik eller uvanlig, men derimot veldig typisk for ofre for partnervold. Hvis man googler Amber Heard bruises dukker det opp en del bilder av henne med blåmerker, hoven nese og kutt på underleppen. Det er også viktig å påpeke at truende oppførsel i form av rasering av eiendeler, roping og kjefting og generelt stygt og nedsettende språk også regnes som partnervold. Det er heller ikke alle som utvikler massive blåmerker eller andre tydelige tegn på fysisk skade. Jeg syns man burde gå litt inn i seg selv før man avfeier noen som fullstendig uten troverdighet fordi de ikke oppfyller et arbitrært krav til hvordan en person utsatt for vold "burde se ut". Da snakker jeg ikke bare spesifikt om Heard men hvordan vi velger å møte mennesker som sier de er ofre for partnervold generelt. Veldig mye av diskursen rundt Heard kan være ødeleggende for ofre, både mannlige og kvinnelige. 2. Depp har (som vist til i linket innlegg) en forhistorie og nåværende historie med rusmisbruk og voldelig oppførsel. Jeg opplever det som ikke noe spesielt stort logisk sprang å si at det derfor er meget sannsynlig han var voldelig mot Heard. Han har kategorisk benektet at han noensinne var voldelig eller truende mens Heard på sin side har innrømmet alle forhold hvor hun selv har vært aggressiv eller slått. Hvorvidt han mente at han ble som et monster eller at avhengigheten var monsteret er kanskje litt irrelevant - hovedsaken er vel at han etter eget utsagn forandret oppførsel i den grad når han var ruspåvirket at han ble et annet og dårligere menneske i den tilstanden. 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 16. mai 2022 #1654 Del Skrevet 16. mai 2022 Interessant, de prøver å "fikse" opp i vitnemålet hun hadde forrige uke. Emily påpeker at de må ha diskutert vitnemålet seg imellom (advokatene og AH) som de ikke har lov til... 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 16. mai 2022 #1655 Del Skrevet 16. mai 2022 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Interessant, de prøver å "fikse" opp i vitnemålet hun hadde forrige uke. Emily påpeker at de må ha diskutert vitnemålet seg imellom (advokatene og AH) som de ikke har lov til... Ja, det virker jo veldig sånn, det var det første jeg også tenkte og reagerte på! Lurer på hvordan juryen oppfatter dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 16. mai 2022 #1656 Del Skrevet 16. mai 2022 Det er som om de har sitter en uke på twitter og notert seg alt folk har spekulert og snakket om, og så prøver å rette det opp med disse spørsmålene advokaten stiller nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 16. mai 2022 #1657 Del Skrevet 16. mai 2022 (endret) Ambeh skrev (4 minutter siden): Det er som om de har sitter en uke på twitter og notert seg alt folk har spekulert og snakket om, og så prøver å rette det opp med disse spørsmålene advokaten stiller nå. Ja, akkurat det føler jeg også. Dumt med denne friuken hvor de har fått mulighet til å "rette" opp alt de har gjort "feil." Endret 16. mai 2022 av Hatsumomo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 16. mai 2022 #1658 Del Skrevet 16. mai 2022 De arrene de snakker om, og som vi ser bilder av, er det arr fra sår som liksom skal ha kommet fra krangelen de hadde rett før hun var på talkshowet? For der er det jo ingen tegn til sår på armene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 16. mai 2022 #1659 Del Skrevet 16. mai 2022 Hattifnatten skrev (8 minutter siden): De arrene de snakker om, og som vi ser bilder av, er det arr fra sår som liksom skal ha kommet fra krangelen de hadde rett før hun var på talkshowet? For der er det jo ingen tegn til sår på armene! Nei, det var vel fra en annen gang, den episoden som skal ha skjedd i Australia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 16. mai 2022 #1660 Del Skrevet 16. mai 2022 Håper ikke jeg pleier å kaste opp i søvne uten at jeg vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg