Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lill3My skrev (5 minutter siden):

Anbefaler denne episoden som byr på mye informasjon, hentet direkte fra Ambers tidligere assistent

IMG_20220513_213430.jpg

IMG_20220513_213419.jpg

"Innocent Til Tipsy" 🙏

Veldig bra podcast 💙

Videoannonse
Annonse
Gjest Kattedama
Skrevet
Puritaniana skrev (47 minutter siden):

Amber Heard er blitt utsatt for psykisk og fysisk vold av Johnny Depp. Dette har The Sun skrevet om og er old news.

Johnny Depp prøvde å saksøke The Sun, men han tapte fordi de hadde bevis på at han er konemishandler. Amber Heard har allerede avslørt ham.

Foreligger det en dom? 

Skrevet
Duraton skrev (37 minutter siden):

Det er ikke bare bare å komme seg vekk heller. 
Dem bruker alle triksene dem kan for å stemple deg som den store stygge ulven. Dem er som regel super sosiale og folk kan da ikke tro at hun ville ha gjort noe sånt. Deg derimot har dem hørt masse om opp igjennom årene, så du er ferdigstemplet og sendt til slakteriet før du får sagt noenting. 
Dem står nesten og jubler og gratulerer henne med å ha kvittet seg med deg, og det er så fryktelig synd på henne, alt det hun har måtte leve med i alle årene. 
Og der sitter du, som ikke har sagt ett vondt ord om henne i flere år mens hun har terrorisert deg.

Snakker delvis av erfaring.

Ender at man bare gir seg og prøver å forsvinne så langt som mulig ifra henne og byen.

Jeg vet... Som kvinne som aldri har opplevd partnervold, må jeg erkjenne at jeg aldri vil forstå hvordan det oppleves. Jeg har intellektuell forståelse for mekanismene, men den subjektive opplevelsen kan jeg ikke sette meg inn i.

Det jeg kan gjøre, og forsøker å gjøre, er å være et godt medmenneske. Danne mine egne inntrykk av personer og situasjoner og forsøke å unngå å bli blendet av stereotypier, bekreftelsesfeller og overflater sjarm. Være en stemme i mengden som bryter inn og sier 'jeg tror på at menn kan være offer for partnervold'. 

Det er en påfallende likhet mellom det du beskriver og Depp-Heard. Det rabiate dophuet som virrer rundt og raserer inventar og den søte, blide mye yngre dama. Det er lett å la seg lure, og jeg er glad Depp har våget å ta denne saken offentlig og vise til verden at det er langt mer komplisert enn Heards framstilling. Etter all sannsynlighet er det stikk motsatt enn Heards framstilling. 

• Liker 10
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
9 minutter siden, charactouy said:

Jeg vet... Som kvinne som aldri har opplevd partnervold, må jeg erkjenne at jeg aldri vil forstå hvordan det oppleves. Jeg har intellektuell forståelse for mekanismene, men den subjektive opplevelsen kan jeg ikke sette meg inn i.

Det jeg kan gjøre, og forsøker å gjøre, er å være et godt medmenneske. Danne mine egne inntrykk av personer og situasjoner og forsøke å unngå å bli blendet av stereotypier, bekreftelsesfeller og overflater sjarm. Være en stemme i mengden som bryter inn og sier 'jeg tror på at menn kan være offer for partnervold'. 

Det er en påfallende likhet mellom det du beskriver og Depp-Heard. Det rabiate dophuet som virrer rundt og raserer inventar og den søte, blide mye yngre dama. Det er lett å la seg lure, og jeg er glad Depp har våget å ta denne saken offentlig og vise til verden at det er langt mer komplisert enn Heards framstilling. Etter all sannsynlighet er det stikk motsatt enn Heards framstilling. 

Ja, jeg ser noen likheter mellom det jeg erfarte og det Johnny Depp nå går igjen. Dog, jeg har aldri rørt narkotika eller drukket noe særlig alkohol, så jeg forbinder meg ikke med ham, men kjenner meg igjen i det han ble ettersigende utsatt for.

• Liker 3
  • Hjerte 7
Gjest Hoppetau
Skrevet (endret)

Feil, fikk ikke til link 

Endret av Hoppetau
Skrevet
1 hour ago, Duraton said:

Samme med det ettersigende såret hun hadde i leppen. 
Hvis man blir slått slikt at leppen sprekker, så er såret vertikalt, og ikke rund.

Jeg husker ikke hvor jeg leste det, men AH hadde en vane med å plukke på leppene sine med fingrene. Får man tak i en tørr hudflik og drar, kan det bli slik?

Jeg spør fordi jeg plukker av og til på neglebåndene mine. De kan bli ganske stygge når jeg drar opp en hudflik. Og så gjør jeg det igjen, før det har grodd....

Og det at hun helt mangler hoven leppe?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
14 minutter siden, ops2 said:

Jeg husker ikke hvor jeg leste det, men AH hadde en vane med å plukke på leppene sine med fingrene. Får man tak i en tørr hudflik og drar, kan det bli slik?

Ja, så absolutt, det kan bli slikt som det er på bildene av henne.

Hadde hun blitt slått, så hadde såret vært vertikalt uansett.

• Liker 4
Skrevet
Sigrid1 skrev (4 timer siden):

Herregud, det er jo fordi hun nå må snakke om hendelsene direkte, det måtte hun vel ikke forrige gang. Og til dere som skal hakke henne ned fordi hun ikke fikk frem en tåre, mange mennesker har problem å gråte. Jeg greide ikke å gråte da jeg skulle fortelle om mobbing av meg på skolen f.eks. Dere har bestemt dere for å nedvurdere henne.

Det har vært flere runder med disse to, her er noe.

Hvor godt har du fulgt saken?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest Kattedama
Skrevet

Så det er ingen vitner/bevis/dom på at Heard har blitt utsatt for vold? Hvis det er tilfelle er Depp uskyldig til det motsatte er bevist. 

Skrevet
Lill :) skrev (22 minutter siden):

Så det er ingen vitner/bevis/dom på at Heard har blitt utsatt for vold? Hvis det er tilfelle er Depp uskyldig til det motsatte er bevist. 

Hvilket er grunnen til at Depp har saksøkt for ærekrenkelse.

For å gjøre hele saken verre, finnes det plenty bevis pluss innrømmelse på at Heard har utsatt Depp for vold.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
Puritaniana skrev (1 time siden):

Amber Heard har jo sagt det. Jeg tror ikke noen kan lyve om noe så alvorlig som fysisk og psykisk vold.

Hun er jo allerede tatt i løgn flere ganger. Selvsagt finnes det mennesker som lyver om alvorlige ting. Typisk mishandleroppførsel å twiste sannheten rundt, projisere, eksternalisere ansvar og sverte objektet for omverdenen, slik hun gjorde i media. Han har ikke anmeldt henne for vold fordi han aldri ønsket å røre i det videre men søkte å finne fred, inntil hun iscenesatte hele showet, søkte besøksforbud (som hun selv brøt og senere droppet) og lagde hælvete.

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Gjest Ambeh
Skrevet

Jeg lurer på om de får legge frem bildebevis på bæsjen til AH, eller om det er hearsay-bæsj?

Skrevet
Ambeh skrev (8 minutter siden):

Jeg lurer på om de får legge frem bildebevis på bæsjen til AH, eller om det er hearsay-bæsj?

Hearsay-bæsj - nytt navn på bæsj som ikke vises på papiret? 🤣

Godt spørsmål. Det er unektelig en bæsj i en seng på bildet, men det kan neppe påvises hvem leverandøren var. Sannsynligvis er det like greit å bare la den ligge, det er mer enn nok beviser og indisier å ta av uten at man trenger skitne til labbene med akkurat den pakken.

Gjest Ambeh
Skrevet
charactouy skrev (Akkurat nå):

Godt spørsmål. Det er unektelig en bæsj i en seng på bildet, men det kan neppe påvises hvem leverandøren var. Sannsynligvis er det like greit å bare la den ligge, det er mer enn nok beviser og indisier å ta av uten at man trenger skitne til labbene med akkurat den pakken.

Haha!

Skrevet
charactouy skrev (1 time siden):

Håper ikke hearsay-bæsjen ligger igjen i senga. (Noen ganger er det en forbannelse å se ting i bilder, det er ikke så gøy å se for seg den fisefine frøkna sitte på huk og bæsje i senga for så å klappe dyna pent oppå... :ler: )

At den "calls for speculation" er det i hvert fall ikke tvil om. 

• Liker 3
Skrevet
Polly Ester skrev (10 minutter siden):

Håper ikke hearsay-bæsjen ligger igjen i senga. (Noen ganger er det en forbannelse å se ting i bilder, det er ikke så gøy å se for seg den fisefine frøkna sitte på huk og bæsje i senga for så å klappe dyna pent oppå... :ler: )

At den "calls for speculation" er det i hvert fall ikke tvil om. 

Huffnei, det var vel den stakkars husholdersken som fikk ta seg av hearsay-bæsjen. 

Jeg mangler ord for å beskrive et menneske som bæsjer i egen seng på annen manns side og lar en ansatt ta oppryddingen. Respektløst blir for mildt. Jeg greier ikke sette meg inn i og forstå tankesettet som kreves for å i det hele tatt komme på ideen.

• Liker 10
Skrevet

A pro pos, fant denne på FB akkurat nå:

280818628_321551586767722_35066711402795

• Liker 17
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
CeeCee skrev (På 7.5.2022 den 11.23):

Ser det har blitt delt før men....

AH trasker rundt i høye hæler med angivelig oppkutta føtter (Fingerepisoden i Australia som hun vitnet om på torsdag) + mye flere interessante ting..

De går rundt og leter etter delen av fingeren til Depp, som har blitt kuttet av etter at Amber har kastet en flaske gjennom rommet, og truffet. Til slutt finner de den blodige fingeren. Hun har kastet en kopp etter Depp, og knust TV'en. Hun hyler og griner ukontrollert inne på ett av rommene, skifter forklaring hvert femte minutt i følge Jerry Judge, samme Jerry Judge anslår skadene på inventaret til å være fra 50.000 til 75000 $! Og mistenker at hun tar kokain i tillegg til medisinen, med uheldige virkninger. Og hun innrømte til Judge å ha slått og kastet flasker. Dette må være noe av det drøyeste jeg har hørt på. Og ingen snakker om skader på henne, i strid med vitnemålet i retten. I stedet understreker de at hun må ut av landet så fort som mulig, og forsøker å overtale henne til å pakke tingene sine, mens de sender Depp på akutten. Ord blir fattige.

Endret av Staven
  • Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet

Denne var jo heilt 👏😆

chrome_skjermdump_1652505990463.png

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...