Tough cookie Skrevet 11. mai 2022 #1481 Skrevet 11. mai 2022 (endret) charactouy skrev (1 time siden): Merk: Dette fotoet er fra tv-opptredenen Heard var på dagen etter den påståtte slåsskampen i penthousen da hun hevdet å ha gått mellom Depp og søsteren for at han ikke skulle dytte søsteren ned trappen. Dette skal ha ført til at han skallet henne ned og knakk nesa hennes, dro henne etter håret gjennom leilighetene, lugget av henne dotter med hår, slo henne flere ganger med knyttet neve og holdt ansiktet hennes ned i madrassen så hun holdt på å bli kvalt. Det ser ut som det har skjedd full helbredelse over natten for frøken Heard, for selv om hun hadde hatt et tykt lag med tv sminke, hadde ikke den dekt over hevelsen en knekt nese gir. Endret 11. mai 2022 av Tough cookie 15 1 1
Henikka Skrevet 12. mai 2022 #1482 Skrevet 12. mai 2022 Tough cookie skrev (6 timer siden): Det ser ut som det har skjedd full helbredelse over natten for frøken Heard, for selv om hun hadde hatt et tykt lag med tv sminke, hadde ikke den dekt over hevelsen en knekt nese gir. Håper virkelig forsvaret til Depp bruker disse bildene for alt de er verdt. Jeg er faktisk forundret over hvor mange bilder som fremdeles ligger inne på instagrammen til Melanie Inglessis. Bilder fra 2015 og 2016 som er tatt samtidig som Amber hevder å ha vært nesten halvdød. Ikke et merke å se noe sted... 10 2
~ Ada ~ Skrevet 12. mai 2022 #1483 Skrevet 12. mai 2022 Om kroppsspråket https://www.tv2.no/a/14781932/ 7 3
charactouy Skrevet 12. mai 2022 #1484 Skrevet 12. mai 2022 Heard hevdet at Depp ødela en seng under den angivelige slåsskampen i penthousen. Han skal ha tatt spenntak i kanten på en plattformseng (ikke gammeldags treseng eller rammemadrass). Jeg skulle ønske Depps team så denne videoen: Så kunne de bedt Heard forklare hvordan det gikk til. 3 4
Valyria83 Skrevet 12. mai 2022 #1485 Skrevet 12. mai 2022 charactouy skrev (18 minutter siden): Heard hevdet at Depp ødela en seng under den angivelige slåsskampen i penthousen. Han skal ha tatt spenntak i kanten på en plattformseng (ikke gammeldags treseng eller rammemadrass). Jeg skulle ønske Depps team så denne videoen: Så kunne de bedt Heard forklare hvordan det gikk til. Er mulig å tipse dem via Katleen Zellner advokaten eller Greg Ellis som er en kompis av Depp på twitter. Regner nesten med at de vet om det. 5 2
charactouy Skrevet 12. mai 2022 #1486 Skrevet 12. mai 2022 Valyria83 skrev (1 time siden): Er mulig å tipse dem via Katleen Zellner advokaten eller Greg Ellis som er en kompis av Depp på twitter. Regner nesten med at de vet om det. Sannsynligvis vet de om det, spørsmålet er om de kan bruke det på noe vis 🤔 Jeg er ikke på Twitter, så jeg får ikke gjort så mye uansett.
Valar Morghulis Skrevet 12. mai 2022 #1487 Skrevet 12. mai 2022 (endret) . Endret 19. juni 2022 av Valar Morghulis 2 2
charactouy Skrevet 12. mai 2022 #1488 Skrevet 12. mai 2022 Valar Morghulis skrev (23 minutter siden): Garantert vet de om det, and Good For You! Twitter er.... så absolutt full av 😂, men så blir det garantert 🤤😲😬😡💥😖 og kan potensielt føre til at man blir en 🤬som ser👻 og oppfører seg som en 🤡 full av 💩. Det er den korte tankes forum. De lærte nok godt av UK-saken, at det er forskjell på å ha rett og å få rett. Hadde de råd til Zellner har de råd til en SoMe-Støvsuger av et menneske. Bless your heart @Valyria83 for at du vil hjelpe . Du er ikke "flying-monkey-materiale", og jeg blir lykkelig for enhver jeg ser. Apropos Zellner, hun er ikke lengre med i teamet. Hun er byttet ut med Rebecca Lecaroz. De må plukke sine kamper med omhu, og som meg, tror jeg ikke de vil bruke verdifull tid på å motbevise ved. Her tar jeg deg på ordet, du er troverdig nok @charactouy,men kanskje de har noe juryen kan/må lese i dokumentene, men, blir det uansett `Hearsay`? 😋 Jeg har ikke sitti og sett alt av vitnemål. For meg var bildet krystallklart for lenge siden og detaljer har jeg sett meg nødt til å skåne meg selv for til tider. Jeg trodde jeg skulle klare å se hele Depps, men det ble for vondt. Ambers vitnemål har jeg sett små utdrag av, men, personlighetstypen er så kjent og hun så grov i den at jeg lot være å hisse opp selv. Jeg skal se utspørringen. Så jeg måtte google Megapint. Takk for latteren! (og må aldri denne tråd slås sammen med den andre, det er som å gjøre KG om til Twitter-format) Kjære vene, jeg måtte lese dette innlegget både to og tre ganger for å få med meg alt, du skriver som om Johnny Depp og captain Jack Sparrow har inntatt en 'megapint' med rom og gått sammen om å skrive det 🤣 Jeg digger stilen, i tilfelle du ikke skjønte det 😅 Jeg visste bokstavelig talt ingenting om saken inntil for 1.5-2 uker siden, og har ikke sett hele Depps vitnemål. Jeg har dog sett hele Heards, diverse lydopptak, samt flere kilder som motstrider eller langt på vei motbeviser Heards uttalelser. Jeg vet hvem jeg foreløpig tror på, men som aktiv motstander av forhastede konklusjoner holder jeg meg selv i ørene for å være åpen for at ting kan dukke opp som endrer mitt syn. 5
Valyria83 Skrevet 12. mai 2022 #1489 Skrevet 12. mai 2022 Valar Morghulis skrev (1 time siden): Garantert vet de om det, and Good For You! Twitter er.... så absolutt full av 😂, men så blir det garantert 🤤😲😬😡💥😖 og kan potensielt føre til at man blir en 🤬som ser👻 og oppfører seg som en 🤡 full av 💩. Det er den korte tankes forum. De lærte nok godt av UK-saken, at det er forskjell på å ha rett og å få rett. Hadde de råd til Zellner har de råd til en SoMe-Støvsuger av et menneske. Bless your heart @Valyria83 for at du vil hjelpe . Du er ikke "flying-monkey-materiale", og jeg blir lykkelig for enhver jeg ser. Apropos Zellner, hun er ikke lengre med i teamet. Hun er byttet ut med Rebecca Lecaroz. De må plukke sine kamper med omhu, og som meg, tror jeg ikke de vil bruke verdifull tid på å motbevise ved. Her tar jeg deg på ordet, du er troverdig nok @charactouy,men kanskje de har noe juryen kan/må lese i dokumentene, men, blir det uansett `Hearsay`? 😋 Jeg har ikke sitti og sett alt av vitnemål. For meg var bildet krystallklart for lenge siden og detaljer har jeg sett meg nødt til å skåne meg selv for til tider. Jeg trodde jeg skulle klare å se hele Depps, men det ble for vondt. Ambers vitnemål har jeg sett små utdrag av, men, personlighetstypen er så kjent og hun så grov i den at jeg lot være å hisse opp selv. Jeg skal se utspørringen. Så jeg måtte google Megapint. Takk for latteren! (og må aldri denne tråd slås sammen med den andre, det er som å gjøre KG om til Twitter-format) Festligt innlegg 😂 Jeg måtte lese den flere ganger. Er masse gale folk på twitter og det gjelder fra begge sider. Mange som ser svart og hvitt på nesten alt. Jeg støtter Depp og håper at han vinner det legger jeg ikke skjul på. Prøver samtidig å være litt objektiv når det gjelder hennes side. Det blir fryktelig vanskelig å ta ting på alvor når hun blir tatt i så masse løgn. Angående Zellner så er depp fremdeles oppført på websiden hennes. Tror hun har hjulpet dem med strategier før rettsaken startet. Men det blir jo litt spekulasjoner. Kanskje vi får vite hvilken rolle hun hadde etter rettsaken er over. Hun kommer med noen indirekte stikk til Amber på twitter siden som er👌😁 1
Gjest Ambeh Skrevet 12. mai 2022 #1490 Skrevet 12. mai 2022 Jeg synes ikke noe om det jeg, at advokaten til den ene parten skriver slike ting på sosiale medier, og i alle fall ikke mens rettssaken pågår.
charactouy Skrevet 12. mai 2022 #1491 Skrevet 12. mai 2022 Ambeh skrev (33 minutter siden): Jeg synes ikke noe om det jeg, at advokaten til den ene parten skriver slike ting på sosiale medier, og i alle fall ikke mens rettssaken pågår. Jeg tror ikke hun er Depps advokat lengre? Men jeg er grunnleggende enig med deg. 1
Gjest Ambeh Skrevet 12. mai 2022 #1492 Skrevet 12. mai 2022 charactouy skrev (7 minutter siden): Jeg tror ikke hun er Depps advokat lengre? Men jeg er grunnleggende enig med deg. Jeg håper det stemmer. Og mulig det er forklaringen på hvorfor hun først nå i det siste skriver sånt på twitter. Jeg antok at hun fortsatt var advokaten hans siden navnet hans enda er oppført under "Highly Publicized Active Cases" på hjemmesiden hennes, men kan jo hende hun har sluttet så nylig at de ikke har rukket eller husket å oppdatere. 🤷♀️
charactouy Skrevet 12. mai 2022 #1493 Skrevet 12. mai 2022 Ambeh skrev (5 minutter siden): Jeg håper det stemmer. Og mulig det er forklaringen på hvorfor hun først nå i det siste skriver sånt på twitter. Jeg antok at hun fortsatt var advokaten hans siden navnet hans enda er oppført under "Highly Publicized Active Cases" på hjemmesiden hennes, men kan jo hende hun har sluttet så nylig at de ikke har rukket eller husket å oppdatere. 🤷♀️ Kanskje. Hvis ikke får nok Rottenborn blod på tann 😳
~ Ada ~ Skrevet 12. mai 2022 #1494 Skrevet 12. mai 2022 Sikkert lagt ut før, men dette er altså dagen etter en av de mest brutale voldsepisodene (se kommentarfeltet) : 4 1
~ Ada ~ Skrevet 12. mai 2022 #1495 Skrevet 12. mai 2022 Kommentarfeltet kom ikke med her, men knekt nese, ødelagte ribbein, skambanka.... 4
Español Skrevet 12. mai 2022 #1496 Skrevet 12. mai 2022 Det å være så spesifikk på datoene, og samtidig presentere et såpass voldsomt og voldelig hendelsesforløp, ser ut til å ha vært en tabbe. Det går jo ikke an å se slik ut dagen etter å ha blitt banket opp brutalt. Da er enten datoen feil, eller så lyver hun om hendelsesforløpet. Er jo bare å se hvordan stakkars Rihanna så ut etter å ha blitt mishandlet av Chris Brown. 13
Gjest misssixty Skrevet 12. mai 2022 #1497 Skrevet 12. mai 2022 Når begynner rettsaken igjen og hvor kan man se?
Valyria83 Skrevet 12. mai 2022 #1498 Skrevet 12. mai 2022 Ambeh skrev (1 time siden): Jeg synes ikke noe om det jeg, at advokaten til den ene parten skriver slike ting på sosiale medier, og i alle fall ikke mens rettssaken pågår. Hun navngir henne ikke.
charactouy Skrevet 12. mai 2022 #1499 Skrevet 12. mai 2022 misssixty skrev (17 minutter siden): Når begynner rettsaken igjen og hvor kan man se? Mandag kl 15. Jeg ser via CBS news på YouTube, men jeg vet andre her ser det via andre kanaler. 1
charactouy Skrevet 12. mai 2022 #1500 Skrevet 12. mai 2022 Valyria83 skrev (29 minutter siden): Hun navngir henne ikke. Heard navnga ikke Depp heller. 4
Fremhevede innlegg