Valyria83 Skrevet 11. mai 2022 #1461 Del Skrevet 11. mai 2022 Hank Amarillo skrev (35 minutter siden): Får ikke sett videoen atm. Hvilken sminkedame? Det er 2 se(Før James Corden) En som sier hun så blåmerker og en som sa at det ikke var noe der. Han snakker om Samanta Mcmillen som sminket Amber når hun skulle på james corden showet. Hun så ingen skader på henne. Jeg kan prøve en annen link senere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 11. mai 2022 #1462 Del Skrevet 11. mai 2022 Valyria83 skrev (2 minutter siden): Han snakker om Samanta Mcmillen som sminket Amber når hun skulle på james corden showet. Hun så ingen skader på henne. Jeg kan prøve en annen link senere. Ja, det er hun som har sagt hele veien at det ikke var blåmerker. Ikke noe nytt der. Melanie Inglessis skal ha vært den som påførte selve sminken, hun hevder der var blåmerke under øyet og sprukken leppe. https://www.nickwallis.com/_files/ugd/5df505_d1f4c2c65ff84b80b2a7cd173589abd9.pdf https://www.nickwallis.com/_files/ugd/5df505_bc6bebe1450f49a0bd44d624e3bca8b9.pdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 11. mai 2022 #1463 Del Skrevet 11. mai 2022 Hank Amarillo skrev (6 minutter siden): Ja, det er hun som har sagt hele veien at det ikke var blåmerker. Ikke noe nytt der. Melanie Inglessis skal ha vært den som påførte selve sminken, hun hevder der var blåmerke under øyet og sprukken leppe. https://www.nickwallis.com/_files/ugd/5df505_d1f4c2c65ff84b80b2a7cd173589abd9.pdf https://www.nickwallis.com/_files/ugd/5df505_bc6bebe1450f49a0bd44d624e3bca8b9.pdf Heard har vel også vist bilder av noen blåmerker og en sprukken leppe som skal stamme fra penthouse-episoden - de var lagt til i tråden noen sider tilbake. Spørsmålet er om vitnemålet Heard fremsatte samsvarer med bildebevisene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 11. mai 2022 #1464 Del Skrevet 11. mai 2022 Hank Amarillo skrev (9 minutter siden): Ja, det er hun som har sagt hele veien at det ikke var blåmerker. Ikke noe nytt der. Melanie Inglessis skal ha vært den som påførte selve sminken, hun hevder der var blåmerke under øyet og sprukken leppe. https://www.nickwallis.com/_files/ugd/5df505_d1f4c2c65ff84b80b2a7cd173589abd9.pdf https://www.nickwallis.com/_files/ugd/5df505_bc6bebe1450f49a0bd44d624e3bca8b9.pdf Samanta mcmillen så Amber i det samme tidsrommet outen sminke. Denne sminkøren er ett nøytralt vitne. Hun andre mener jeg var ei venninne av Amber. Kan være jeg husker den detaljen feil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 11. mai 2022 #1465 Del Skrevet 11. mai 2022 (endret) Tvillingsjel skrev (54 minutter siden): Det er jo rart, ja. Det er umulig å vite for meg hva som er sant og ikke, og det sitter langt inne å skulle mistro noen som forteller at de har opplevd vold eller seksuelle overgrep. Jeg vet også at triggere kan slå ut forskjellig. Noen overgrepsutsatte er ikke i stand til å prate om overgrepene. Noen trigges av gynekologiske undersøkelser og veldig mange er i sjokk, og klarer ikke å oppsøke overgrepsmottaket i etterkant av hendelsen. Noen sliter både med å snakke om hendelsen og med legeundersøkelser. Det er ingen fasit på traumereaksjoner, og heller ikke noe automatikk i at man klarer å oppsøke lege selv om man klarer å snakke om overgrepene. Det er individuelt, men gitt overgrepets alvorlighetsgrad er det rart at Amber Heard ikke skulle bli tvunget til å oppsøke lege pga fare for å blø ihjel. Så jeg er enig i at det skurrer. Jeg forstår godt motviljen mot å mistro noen som forteller om mishandling, vold eller seksuelle overgrep. Det er alt for vanskelig å bli trodd i utgangspunktet. Samtidig sitter det for meg langt inne å mistro noen som hevder seg utsatt for psykisk og fysisk mishandling i ekteskapet slik Depp gjør. For en mann er det svært stigmatiserende å fortelle om slikt, og enda vanskeligere å bli trodd enn for kvinner. Det er derfor jeg følger nøye med saken, forsøker å få med meg mest mulig og er forsiktig med å konkludere. Så langt har Depp etter mitt syn den mest troverdige fremstillingen av hvordan samlivet har vært, og vitnemål hittil understøtter hans versjon - delvis inkludert Heards vitnemål. Jeg er ikke verken team Depp eller team Heard - jeg er team Sannhet. Endret 11. mai 2022 av charactouy Trykkleif 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 11. mai 2022 #1466 Del Skrevet 11. mai 2022 Det var noen advokater på twitter påpekte! Dommeren må først godkjenne at de kan bruke ting fra tidligere forhold. Enkelte kan være veldig strenge på det. Det spørs om det går igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 11. mai 2022 #1467 Del Skrevet 11. mai 2022 Valyria83 skrev (51 minutter siden): Amber har så mange historier at de går i surr for de fleste 😵 Helt ærlig lurer jeg på om det går i surr for henne selv av og til 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 11. mai 2022 #1468 Del Skrevet 11. mai 2022 charactouy skrev (12 minutter siden): Helt ærlig lurer jeg på om det går i surr for henne selv av og til 😅 Det går rundt for henne også. Hun påstår for eksempel den ene dagen, veldig dramatisk og hardnakket, at hun ALDRI har tatt MDMA med ham, dagen før forteller hun om når hun tok MDMA på flyet med ham. Hun er veldig indignert og sjokkert når hun dagen etter fikk spørsmålet om MDMA bruken (da hun nektet for dette og kalte påstanden absurd), og hadde tydeligvis helt glemt at hun innrømmet dette dagen før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 11. mai 2022 #1469 Del Skrevet 11. mai 2022 Hoppetau skrev (13 minutter siden): Det går rundt for henne også. Hun påstår for eksempel den ene dagen, veldig dramatisk og hardnakket, at hun ALDRI har tatt MDMA med ham, dagen før forteller hun om når hun tok MDMA på flyet med ham. Hun er veldig indignert og sjokkert når hun dagen etter fikk spørsmålet om MDMA bruken (da hun nektet for dette og kalte påstanden absurd), og hadde tydeligvis helt glemt at hun innrømmet dette dagen før Det er så mye rare småting som ikke henger sammen i vitnemålet hennes også. Løselig sitert: Jeg gikk ut av soverommet, og han fiket meg i ansiktet. Jeg snudde meg og sa 'du fiket til meg'. Fiket han til henne bakfra? Snudde hun ryggen til ham når hun snakket til ham? Hvordan foregikk dette? 8 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 11. mai 2022 #1470 Del Skrevet 11. mai 2022 Hoppetau skrev (11 minutter siden): Det går rundt for henne også. Hun påstår for eksempel den ene dagen, veldig dramatisk og hardnakket, at hun ALDRI har tatt MDMA med ham, dagen før forteller hun om når hun tok MDMA på flyet med ham. Hun er veldig indignert og sjokkert når hun dagen etter fikk spørsmålet om MDMA bruken (da hun nektet for dette og kalte påstanden absurd), og hadde tydeligvis helt glemt at hun innrømmet dette dagen før Advokatene til Depp har ganske mye å ta henne på. Håper de er litt smarte når de skal kryssforhøre henne. Advokatene til Heard hadde lite å ta Depp på. Det meste gikk i drugs, muffins, marlyn manson og stygge tekstmeldinger til venner. Å ja. Ikke glem a megapint 😂 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 11. mai 2022 #1471 Del Skrevet 11. mai 2022 Tror ingen kommer til å glemme mega pint 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 11. mai 2022 #1472 Del Skrevet 11. mai 2022 Spørs om bildene av blåmerkene/hevelsene og sår på leppen hos AH stammer ifra botox behandling. Nå har visstnok AH ikke original bildene lengre, så det er usikkert nårtid dem har blitt tatt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 11. mai 2022 #1473 Del Skrevet 11. mai 2022 charactouy skrev (1 time siden): Helt ærlig lurer jeg på om det går i surr for henne selv av og til 😅 Det får vi sikkert se når de skal begyne utspørringen igjen på mandag. Det kan bli strevsomt for henne å holde seg til den samme historien som forrige ons/tors 🙈😁 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 11. mai 2022 #1474 Del Skrevet 11. mai 2022 charactouy skrev (1 time siden): Helt ærlig lurer jeg på om det går i surr for henne selv av og til 😅 Det er jo fordi hun lyver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koskos Skrevet 11. mai 2022 #1475 Del Skrevet 11. mai 2022 Sjelden jeg skriver dette, men hun virker helt gal. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 11. mai 2022 #1476 Del Skrevet 11. mai 2022 Flettfrid skrev (22 minutter siden): Det får vi sikkert se når de skal begyne utspørringen igjen på mandag. Det kan bli strevsomt for henne å holde seg til den samme historien som forrige ons/tors 🙈😁 Det skal bli veldig interessant, ja. Depp har dyktige advokater så de stiller nok de riktige spørsmålene for å gjøre juryen bevisst på eventuelle avvik i historien. Lunaris skrev (17 minutter siden): Det er jo fordi hun lyver. Det er i alle fall nærliggende å tenke at hun lyver slik som hun surrer med egne vitnemål. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 11. mai 2022 #1477 Del Skrevet 11. mai 2022 Valyria83 skrev (2 timer siden): Samanta mcmillen så Amber i det samme tidsrommet outen sminke. Denne sminkøren er ett nøytralt vitne. Hun andre mener jeg var ei venninne av Amber. Kan være jeg husker den detaljen feil. Det ligger massevis av bilder av Amber inne på Melanie Inglessis sin instagram. På så og si samtlige er Samantha McMillen også kreditert. Kan se ut som at Melanie er makeupartisten, mens Samantha er stylisten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 11. mai 2022 #1478 Del Skrevet 11. mai 2022 Henikka skrev (52 minutter siden): Det ligger massevis av bilder av Amber inne på Melanie Inglessis sin instagram. På så og si samtlige er Samantha McMillen også kreditert. Kan se ut som at Melanie er makeupartisten, mens Samantha er stylisten. Merk: Dette fotoet er fra tv-opptredenen Heard var på dagen etter den påståtte slåsskampen i penthousen da hun hevdet å ha gått mellom Depp og søsteren for at han ikke skulle dytte søsteren ned trappen. Dette skal ha ført til at han skallet henne ned og knakk nesa hennes, dro henne etter håret gjennom leilighetene, lugget av henne dotter med hår, slo henne flere ganger med knyttet neve og holdt ansiktet hennes ned i madrassen så hun holdt på å bli kvalt. 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 11. mai 2022 #1479 Del Skrevet 11. mai 2022 Hatsumomo skrev (5 timer siden): Så JD skal tilbake i vitneboksen? Valyria83 skrev (5 timer siden): Det kan være hans advokater som tilbakekaller han. Hatsumomo skrev (5 timer siden): Ja, er vel gjerne for å utbrodere nærmere all den dritten AH har påstått har skjedd. Det er visst AHs advokater som tilbakekaller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 11. mai 2022 #1480 Del Skrevet 11. mai 2022 Ambeh skrev (19 minutter siden): Det er visst AHs advokater som tilbakekaller Interessant, tro om de har funnet noe de kan bruke for å sannsynliggjøre at Depp har mishandlet Heard? Eller noe de kan bruke for å svekke hans troverdighet? Men som Depp har endret seg i fremtoning siden rettssaken startet! De første dagene var det en tydelig plaget og nervøs mann, nå virker han mye lettere, holder haken litt mer hevet, virker generelt tryggere på seg selv. Det må ha gjort ham godt å få fortelle sin versjon, uten å bli avbrutt. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg