Flettfrid Skrevet 11. mai 2022 #1421 Del Skrevet 11. mai 2022 https://vm.tiktok.com/ZML7cExDn/?k=1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 11. mai 2022 #1422 Del Skrevet 11. mai 2022 (endret) velociraptor skrev (3 timer siden): Derimot stiller jeg spørsmål ved at en person som tar bilder av bittesmå merker som like gjerne kunne komme av at man har sovet skeivt, for å dokumentere at man er utsatt for vold, og som tar ørten lydopptak av krangler med partneren, ikke evner å ta ETT eneste bilde av de påståtte særdeles grove skadene hun har hatt. Veldig veldig merkelig. Dette! 👏🏻 Merkelig hvordan Heard mener å ha blitt utsatt for mishandling og vold men ikke klart å få ett eneste bilde, eller ett eneste lydklipp som faktisk dokumenterer dette. Det i seg selv, mener jeg er nok bevis for at volden hun påstår aldri har funnet sted. Med alle de hundrevis av bildene, timesvis med lydopptak, så hadde hun klart å fange det opp, dersom hun snakket sant. Bevis nok på at Heard aldri ble utsatt for vold, for da hadde det vært dokumentert. Endret 11. mai 2022 av Blueberrymuffin 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 11. mai 2022 #1423 Del Skrevet 11. mai 2022 Blueberrymuffin skrev (16 timer siden): Heard er pil råtten. Håper dette kommer frem i rettsaken likevell. Dette viser virkelig hvor stor notorisk løgner hun er. Normale mennesker gjør ikke slikt. Resten av historiene hennes er nok minst like fake som denne. Men at hun kan bruke andre sine voldshendelser som egen narrativ, er bare så kvalmende, hun burde låses inn på psykiatrisk. Denne kvinnen er virkelig syk, kommer jo bare frem mer og mer dritt om hvor råtten hun er for hver dag som går. Når man tror Heard ikke kan bli mer ondsinnet, så finner hun et nytt bunnivå. Nesten sluttet å bli sjokkert nå, dama er gal. Håper virkelig ikke det er flere igjen som støtter Heard i tråden. Nå burde vel snart alle de som har støtter Heard begynne å innse at dama er sjuk, og at de tok feil med å vise henne sympati. Makan, at det er mulig å bli så råtten. Selv om jeg ikke kjenner noen av de, så merker jeg sinnet i meg koker når jeg ser måten Heard skal «grine» og gjøre seg til offer. Rett og slett motbydelig. Sier bare en ting: Justice for Johnny! Kjenner jeg blir litt oppgitt av noen av svarene i den tråden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arasan Skrevet 11. mai 2022 #1424 Del Skrevet 11. mai 2022 Aha, er det to tråder om dette? Kanskje mod kan slå trådene sammen, slik at vi får all informasjonen i én tråd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 11. mai 2022 #1425 Del Skrevet 11. mai 2022 Arasan skrev (44 minutter siden): Aha, er det to tråder om dette? Kanskje mod kan slå trådene sammen, slik at vi får all informasjonen i én tråd. Ikke sett dem på ideen. Denne tråden er relativt sober og forholder seg i stor grad til fakta som kommer frem i retten, den andre er polariserende i sitt utgangspunkt med det svart/hvite spørsmålet 'hvem støtter du'. 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 11. mai 2022 #1426 Del Skrevet 11. mai 2022 Blueberrymuffin skrev (2 timer siden): Dette! 👏🏻 Merkelig hvordan Heard mener å ha blitt utsatt for mishandling og vold men ikke klart å få ett eneste bilde, eller ett eneste lydklipp som faktisk dokumenterer dette. Det i seg selv, mener jeg er nok bevis for at volden hun påstår aldri har funnet sted. Med alle de hundrevis av bildene, timesvis med lydopptak, så hadde hun klart å fange det opp, dersom hun snakket sant. Bevis nok på at Heard aldri ble utsatt for vold, for da hadde det vært dokumentert. Tenker på opptaket som ble gjort i Australia da Heard visstnok ble dratt etter håret i glass og ble voldtatt av en flaske osv osv, der burde det blitt masse skader og merker. I opptaket, telefonsamtalen, så sier de flere ganger at Heard må ut av huset og at Johnny sover og noen som er hos Heard for å roe henne ned osv. Ikke ett eneste kløyva ord om at hun blir behandlet for noen skader. Og siden det ble tatt masse bilder av alt rundt i huset der, så ble ikke ett eneste bilde tatt av Heard med knekt nese og glasskårskader over hele kroppen? Om ikke folka rundt Johnny ville tatt de bildene av henne, så hadde hun garantert tatt de av seg selv om hun hadde merker og skader. (Og så var det vel dagen etter hun var på TV uten en skramme?) 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 11. mai 2022 #1427 Del Skrevet 11. mai 2022 Polly Ester skrev (1 minutt siden): Tenker på opptaket som ble gjort i Australia da Heard visstnok ble dratt etter håret i glass og ble voldtatt av en flaske osv osv, der burde det blitt masse skader og merker. I opptaket, telefonsamtalen, så sier de flere ganger at Heard må ut av huset og at Johnny sover og noen som er hos Heard for å roe henne ned osv. Ikke ett eneste kløyva ord om at hun blir behandlet for noen skader. Og siden det ble tatt masse bilder av alt rundt i huset der, så ble ikke ett eneste bilde tatt av Heard med knekt nese og glasskårskader over hele kroppen? Om ikke folka rundt Johnny ville tatt de bildene av henne, så hadde hun garantert tatt de av seg selv om hun hadde merker og skader. (Og så var det vel dagen etter hun var på TV uten en skramme?) Det var dagen etter 'slåsskampen' i penthousen hun var på TV uten en skramme. En kamp som riktignok ikke hevdes å inneholde seksuell vold, dog hevder hun å ha fått revet ut store hårtuster, blitt skallet ned, slått i bakhodet med knyttede never og nesten kvalt av å få ansiktet holdt ned i en madrass. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 11. mai 2022 #1428 Del Skrevet 11. mai 2022 charactouy skrev (42 minutter siden): Ikke sett dem på ideen. Denne tråden er relativt sober og forholder seg i stor grad til fakta som kommer frem i retten, den andre er polariserende i sitt utgangspunkt med det svart/hvite spørsmålet 'hvem støtter du'. Enig. Denne tråden her er mye bedre og mer fakta basert. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 11. mai 2022 #1429 Del Skrevet 11. mai 2022 Arasan skrev (3 timer siden): Aha, er det to tråder om dette? Kanskje mod kan slå trådene sammen, slik at vi får all informasjonen i én tråd. Nei takk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NenehGoji Skrevet 11. mai 2022 #1430 Del Skrevet 11. mai 2022 https://www.newsweek.com/witness-list-yet-testify-johnny-depp-amber-heard-case-1705096 Fant denne skrevet i går 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 11. mai 2022 #1431 Del Skrevet 11. mai 2022 Hvordan er det egentlig vitner plukkes ut? Plukker de kun ut vitner som de stoler på vil ha positiv innvirkning på deres side av saken? Sånn at de gjenstående vitnene tenkes å ta Amber i forsvar? Eller hva kan vi forvente? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 11. mai 2022 #1432 Del Skrevet 11. mai 2022 Ardwinna skrev (Akkurat nå): Hvordan er det egentlig vitner plukkes ut? Plukker de kun ut vitner som de stoler på vil ha positiv innvirkning på deres side av saken? Sånn at de gjenstående vitnene tenkes å ta Amber i forsvar? Eller hva kan vi forvente? Sannsynligvis velger de ut vitner de mener vil ha positiv innvirkning ja. Skjønt de kan jo bomme grovt samt at den andre parten kan stille spørsmål som trekker deres vitnemål i tvil. Jeg er spent på hvilken informasjon som vil komme frem og om det er noe som kan påvirke mitt syn på saken så langt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 11. mai 2022 #1433 Del Skrevet 11. mai 2022 Hmm..🤔 Skjønner ikke helt hva Ellen Barkin har å tilføye saken annet at hun så depp kaste ett glass/flaske i en vegg for 20-30 år siden. Han kranglet med en ansatt med vitner til stedet. Han angrep aldri henne. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 11. mai 2022 #1434 Del Skrevet 11. mai 2022 Valyria83 skrev (14 minutter siden): Hmm..🤔 Skjønner ikke helt hva Ellen Barkin har å tilføye saken annet at hun så depp kaste ett glass/flaske i en vegg for 20-30 år siden. Han kranglet med en ansatt med vitner til stedet. Han angrep aldri henne. Fordi team Heard må gripe alle halmstrå de kan, derfor. Fordi team Heard har tapt,og da er alle kandidater som kan «vitne», bedre enn ingen vitne. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 11. mai 2022 #1435 Del Skrevet 11. mai 2022 Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden): Fordi team Heard må gripe alle halmstrå de kan, derfor. Fordi team Heard har tapt,og da er alle kandidater som kan «vitne», bedre enn ingen vitne. Tror det er derfor hun nevnte Kate Moss for å åpne døren til tidligere forhold. Depp var ikke i ett fast forhold med Barkin. De var kun elskere en liten stund på 90 tallet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 11. mai 2022 #1436 Del Skrevet 11. mai 2022 Jeg må si at jeg også stusser på at hun ikke har noe medisinsk dokumentasjon på de grove voldshendelsene og voldtekten med flaske. Samtidig vet jeg at veldig mange kan slite med å oppsøke lege etter slike hendelser. Sporsikring, da særlig etter voldtekt, kan være retraumatiserende for mange. Samtidig ville vel skadene av et slikt overgrep vært så store at hun ikke hadde hatt noe annet valg? Ser for meg at man nærmest kan risikere å blø i hjel hvis man blir penetrert av en tykk glassflaske. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 11. mai 2022 #1437 Del Skrevet 11. mai 2022 charactouy skrev (3 timer siden): Det var dagen etter 'slåsskampen' i penthousen hun var på TV uten en skramme. En kamp som riktignok ikke hevdes å inneholde seksuell vold, dog hevder hun å ha fått revet ut store hårtuster, blitt skallet ned, slått i bakhodet med knyttede never og nesten kvalt av å få ansiktet holdt ned i en madrass. Hun påstod vel at føttene var blitt kuttet opp av knust glass også, men likevel hørte man henne trampe rundt på det som høres ut som høye hæler. Den dama er ikke troverdig i det hele tatt. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 11. mai 2022 #1438 Del Skrevet 11. mai 2022 Nå skulle jeg likt å vite hvordan juryen tenker. Det er til syvende og sist de som definerer vold/misbruk, og mener de det inkluderer det å kaste gjenstander, kan AH tjene på å ha Ellen Barkin som vitne. Men hvis juryen mener at det ikke har noe med vold/misbruk å gjøre, styrkes jo saken til JD da hun tidligere har sagt at han hverken har slått, sparket eller vært voldelig mot henne på noen måte. Og så ser det plutselig enda dårligere ut for AH når JD introduserer at AH tidligerer har blitt arrestert for partnervold, mens det vi i rettssaken har hørt fra JDs tidligere partnerer er at han ikke har vært voldelig. Får de i tillegg Kate Moss som vitne på slutten, får de enda en bekreftelse på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 11. mai 2022 #1439 Del Skrevet 11. mai 2022 Valyria83 skrev (36 minutter siden): Hmm..🤔 Skjønner ikke helt hva Ellen Barkin har å tilføye saken annet at hun så depp kaste ett glass/flaske i en vegg for 20-30 år siden. Han kranglet med en ansatt med vitner til stedet. Han angrep aldri henne. Så JD skal tilbake i vitneboksen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 11. mai 2022 #1440 Del Skrevet 11. mai 2022 Tvillingsjel skrev (5 minutter siden): Jeg må si at jeg også stusser på at hun ikke har noe medisinsk dokumentasjon på de grove voldshendelsene og voldtekten med flaske. Samtidig vet jeg at veldig mange kan slite med å oppsøke lege etter slike hendelser. Sporsikring, da særlig etter voldtekt, kan være retraumatiserende for mange. Samtidig ville vel skadene av et slikt overgrep vært så store at hun ikke hadde hatt noe annet valg? Ser for meg at man nærmest kan risikere å blø i hjel hvis man blir penetrert av en tykk glassflaske. Det er akkurat det. Det er flere datoer hun hevder å ha blitt utsatt for grov vold der hun i dagene etter har opptrådt offentlig/på TV og vært avfotografert uten at det er mulig å se hevelser. Ingen av vitnene til nå (riktignok Depps vitner) har sett blåmerker eller andre spor etter vold på Heard. Jeg ser det fortsatt ikke bevist at Depp aldri har slått Heard, men de voldsomme og usannsynlige vitnemålene hennes om ikke bare grov vold, voldtekt med flaske, hulromsundersøkelse, men også påstander som at han skal ha overtalt en flyvertinne til å ta mdma på jobb ombord i flyet får meg til å trekke alle hennes påstander i tvil. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg