Hank Amarillo Skrevet 6. mai 2022 #1121 Skrevet 6. mai 2022 Ardwinna skrev (9 minutter siden): Jeg tror heller ikke noen av dem er onde. Jeg tror de begge er syke på sitt vis, og hadde veldig lite godt av å være i et forhold med hverandre. Velger å påstå at en av dem er ond. En av dem lyver - da har h*n dratt den andre igjennom åresvis med rettstvister og offentliggjørelser osv som er ekstremt belastende og ærekrenkende. 8
Gjest CecilieX Skrevet 6. mai 2022 #1122 Skrevet 6. mai 2022 (endret) https://www.vg.no/rampelys/film/i/dnEjBA/depp-og-heards-eksplosive-oppgjoer-oppsummering I denne oppsummeringen skriver VG følgende: «Om retten finner det bevist at Depp kun ved ett tilfelle har gjort seg skyldig i vold mot Heard, vil han ikke vinne frem med anklagene om ærekrenkelse» Tar VG feil? Jeg mener at det er riktig, fordi ved bevis på «domestic abuse» jo gjør at hun har sine ord i behold. Endret 6. mai 2022 av CecilieX
charactouy Skrevet 6. mai 2022 #1123 Skrevet 6. mai 2022 lillevill skrev (26 minutter siden): Kanskje det som var knust var det som de kastet rundt seg? Virker lite trolig at den flasken var i biter. Jeg har ikke peiling, men synes det virkelig burde hentes inn en slik løgndetektor test for dette tar jo av. Ja hun bruker et par filmer, men jeg tror ikke hun gjør det 100% med vilje. Det blir for dumt. Hun er jo sikkert glad i film, siden hun er skuespiller, og har vel sett en del med depp da. Hun sa at hun tenkte 'Herregud, håper det ikke var en av de knuste flaskene'. Noe det åpenbart ikke kan ha vært. Hun fikk fremvist bilder, hvorav ett med to (hele) flasker, hvorpå hun mente å der og da ha identifisert den firkantede fordi det var sånn det kjentes ut.
Valyria83 Skrevet 6. mai 2022 #1124 Skrevet 6. mai 2022 Er ett hav av disse på sosiale medier. Håper Heard taper så det svir. 7 5
lillevill Skrevet 6. mai 2022 #1125 Skrevet 6. mai 2022 Det her var litt interessant. vet ikke hvem de fire gutta her er, men de kan tydeligvis en god del om oppførsel og kroppsspråk. Så har de analysert Depp litt. Har ikke sett hele ennå. 3
Gjest CecilieX Skrevet 6. mai 2022 #1126 Skrevet 6. mai 2022 Jeg hadde ikke tenkt å kommentere bevisene, men det er vel et faktum at noen folk som utsettes for vold opplever å forlate sin egen kropp mens det pågår, ergo kjenner de ikke smerten.
Gjest Ambeh Skrevet 6. mai 2022 #1127 Skrevet 6. mai 2022 CecilieX skrev (3 minutter siden): https://www.vg.no/rampelys/film/i/dnEjBA/depp-og-heards-eksplosive-oppgjoer-oppsummering I denne oppsummeringen skriver VG følgende: «Om retten finner det bevist at Depp kun ved ett tilfelle har gjort seg skyldig i vold mot Heard, vil han ikke vinne frem med anklagene om ærekrenkelse» Tar VG feil? Jeg mener at det er riktig, fordi ved bevis på «domestic abuse» jo gjør at hun har sine ord i behold. Det stemmer, det skal ikke mer en ett tilfelle til.
Ardwinna Skrevet 6. mai 2022 #1128 Skrevet 6. mai 2022 Hank Amarillo skrev (5 minutter siden): Velger å påstå at en av dem er ond. En av dem lyver - da har h*n dratt den andre igjennom åresvis med rettstvister og offentliggjørelser osv som er ekstremt belastende og ærekrenkende. Det er selvsagt en helt forferdelig ting å gjøre, men jeg tror likevel det er et resultat av psykisk sykdom (gjerne blandet med rusavhengighet) og ikke ondskapsfullhet. 3
lillevill Skrevet 6. mai 2022 #1129 Skrevet 6. mai 2022 Hank Amarillo skrev (7 minutter siden): Velger å påstå at en av dem er ond. En av dem lyver - da har h*n dratt den andre igjennom åresvis med rettstvister og offentliggjørelser osv som er ekstremt belastende og ærekrenkende. Du mener Amber? hun er nok litt skrudd ja og kanskje ganske selvopptatt, men tror ikke hun er ond. Men at hun mangler en en dose empati og er god på å manipulere / er vant med å få det som hun vil - er jeg sikker på. 2
Hannah80 Skrevet 6. mai 2022 #1130 Skrevet 6. mai 2022 Valyria83 skrev (3 minutter siden): Er ett hav av disse på sosiale medier. Håper Heard taper så det svir. Er det en konkurranse i hvem som er mest offer? 6
Hank Amarillo Skrevet 6. mai 2022 #1131 Skrevet 6. mai 2022 (endret) CecilieX skrev (9 minutter siden): https://www.vg.no/rampelys/film/i/dnEjBA/depp-og-heards-eksplosive-oppgjoer-oppsummering I denne oppsummeringen skriver VG følgende: «Om retten finner det bevist at Depp kun ved ett tilfelle har gjort seg skyldig i vold mot Heard, vil han ikke vinne frem med anklagene om ærekrenkelse» Tar VG feil? Tror nok det ja. Juryen står visstnok ganske fritt til å bedømme dette. Endret 6. mai 2022 av Hank Amarillo 1
Valyria83 Skrevet 6. mai 2022 #1132 Skrevet 6. mai 2022 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Er det en konkurranse i hvem som er mest offer? Er det? 1
Hank Amarillo Skrevet 6. mai 2022 #1133 Skrevet 6. mai 2022 lillevill skrev (2 minutter siden): Du mener Amber? hun er nok litt skrudd ja og kanskje ganske selvopptatt, men tror ikke hun er ond. Men at hun mangler en en dose empati og er god på å manipulere / er vant med å få det som hun vil - er jeg sikker på. Jeg mener begge, alt ettersom hvem som lyver. Om han aldri har slått henne og hun sitter og dikter opp ørt og fjørti episoder med grov vold samt åresvis med grov psykisk vold, så er hun ikke ond? Der er vi nok litt uenige, men greit. 6 3
charactouy Skrevet 6. mai 2022 #1134 Skrevet 6. mai 2022 CecilieX skrev (4 minutter siden): Jeg hadde ikke tenkt å kommentere bevisene, men det er vel et faktum at noen folk som utsettes for vold opplever å forlate sin egen kropp mens det pågår, ergo kjenner de ikke smerten. Jepp. Dissosiasjon. Heard har ved et par tilfeller beskrevet å ha opplevd dette. 2
Hank Amarillo Skrevet 6. mai 2022 #1135 Skrevet 6. mai 2022 Ardwinna skrev (7 minutter siden): Det er selvsagt en helt forferdelig ting å gjøre, men jeg tror likevel det er et resultat av psykisk sykdom (gjerne blandet med rusavhengighet) og ikke ondskapsfullhet. Hun tror selv at disse tingene har skjedd altså? Rusavhengig, hun så for meg ganske edru ut i vitneboksen, og i 'depositions' osv, uten at jeg vet så mye om det. Hvilken psykisk sykdom? 1
charactouy Skrevet 6. mai 2022 #1136 Skrevet 6. mai 2022 Hank Amarillo skrev (1 minutt siden): Jeg mener begge, alt ettersom hvem som lyver. Om han aldri har slått henne og hun sitter og dikter opp ørt og fjørti episoder med grov vold samt åresvis med grov psykisk vold, så er hun ikke ond? Der er vi nok litt uenige, men greit. Handlingene hennes er i alle fall onde, dersom hun har satt i gang dette haraballet på ren løgn. Å ha en psykiatrisk diagnose eller en personlighetsforstyrrelse er ikke et fripass til å gjøre onde ting, men ved å se på personen som syk og behandlingstrengende fremfor ond vil en kunne oppnå bedre resultater. 8
Hannah80 Skrevet 6. mai 2022 #1137 Skrevet 6. mai 2022 Valyria83 skrev (4 minutter siden): Er det? Sorry. Gikk litt fort i svingene:) Trodde det var en av disse som la ut "virkelige" bilder hvor de har blitt voldsutsatt. At de ikke tror på Heard.
Ardwinna Skrevet 6. mai 2022 #1138 Skrevet 6. mai 2022 Hank Amarillo skrev (Akkurat nå): Hun tror selv at disse tingene har skjedd altså? Rusavhengig, hun så for meg ganske edru ut i vitneboksen, og i 'depositions' osv, uten at jeg vet så mye om det. Hvilken psykisk sykdom? Både hun og Johnny skal visstnok være edru i rettssalen (med unntak av evt medisiner), så jeg tenkte mer på oppførselen det fortelles om i vitnemålene. Jeg er ingen ekspert på psykiske diagnoser, men det ble vel nevnt av Dr Curry at Amber lider av histrionisk personlighetsforstyrrelse, noe som jeg godt kan se for meg kan slå ut i form av både dramatiske historier og direkte løgn. 6 4
Valyria83 Skrevet 6. mai 2022 #1139 Skrevet 6. mai 2022 Hannah80 skrev (8 minutter siden): Sorry. Gikk litt fort i svingene:) Trodde det var en av disse som la ut "virkelige" bilder hvor de har blitt voldsutsatt. At de ikke tror på Heard. Er ett voldsoffer som ikke tror på Heard. 2
lillevill Skrevet 6. mai 2022 #1140 Skrevet 6. mai 2022 (endret) Husker hun snakket om det ja? ( at hun har histronisk personlighetsforstyrrelse) Fikk ikke med meg at det var konklusjonen da. Men tror hun må betale jeg. Ikke 50 mill, han må nok være litt fleksibel. 20 eller 10, han blir nok ikke happy. Det er vel en pause nå frem til den 16, og så er det en uke til før de kommer frem til noe? Og tenker Heard kommer til å fokusere på å være mamma i lang tid fremover og desverre slite en god del. men nå orker jeg ikke mer amber og depp for i kveld. 😅 Endret 6. mai 2022 av lillevill
Fremhevede innlegg