stine40 Skrevet 5. mai 2022 #981 Skrevet 5. mai 2022 Aner ikke, har ikke følgt særlig med. Men av det har har lest på virker de ganske crazy begge to😆
Hank Amarillo Skrevet 5. mai 2022 #982 Skrevet 5. mai 2022 (endret) FruR skrev (3 minutter siden): Jeg forsvarer verken Depp eller Heard her men bifile ( som Heard er ) opplever ofte trakassering av både heterofile OG homfile/lesbiske . Som bifil i heterofilt forhold har jeg oppleved lesbiske som ikke liker dette ( Amber var bifil i heterofilt forhold ) . Jeg har fått kommentarer som ring meg når du kommer ut av skapet osv …… Nei, hun var sammen med sin kvinnelige kjæreste. Som var den hun hadde slått. Endret 5. mai 2022 av Hank Amarillo 8 1
FruR Skrevet 5. mai 2022 #983 Skrevet 5. mai 2022 Hank Amarillo skrev (1 minutt siden): Nei, hun var sammen med sin kvinnelige kjæreste. Som var den hun hadde slått. Ah ok my bad
Henikka Skrevet 5. mai 2022 #984 Skrevet 5. mai 2022 Paperwall skrev (6 minutter siden): Om dette stemmer vet jeg ikke, men faktum er at eksen hennes forsvarer henne og siktelsen frafalt kort tid etter. Jo, det stemmer: https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/news/article-3633240/amp/Police-officer-accused-homophobia-Amber-Heard-s-ex-girlfriend-2009-domestic-violence-arrest-identified-gay.html 1
Stonegiant Skrevet 5. mai 2022 #985 Skrevet 5. mai 2022 Hvem bryr seg? Synes det er helt sykt å bruke ukesvis av rettsvesenet på dette sirkuset, bare fordi de er kjendiser.
Paperwall Skrevet 5. mai 2022 #986 Skrevet 5. mai 2022 Henikka skrev (2 minutter siden): Jo, det stemmer: https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/news/article-3633240/amp/Police-officer-accused-homophobia-Amber-Heard-s-ex-girlfriend-2009-domestic-violence-arrest-identified-gay.html Paperwall skrev (8 minutter siden): Om dette stemmer vet jeg ikke, men faktum er at eksen hennes forsvarer henne og siktelsen frafalt kort tid etter.
Hannah80 Skrevet 5. mai 2022 #987 Skrevet 5. mai 2022 Går ikke an å ta noens parti. De virker totalt ustabile og gærne begge to. 1
Flettfrid Skrevet 5. mai 2022 #988 Skrevet 5. mai 2022 De har litt lengre rettsdag i dag for og ha fri i morgen(fredag) om jeg ikke tar helt feil? 🤔 Var fri sist fredag også. Så da får ikke advokatene til JD begyne å spørre henne ut før på mandag da.
Hatsumomo Skrevet 5. mai 2022 #989 Skrevet 5. mai 2022 Flettfrid skrev (1 minutt siden): De har litt lengre rettsdag i dag for og ha fri i morgen(fredag) om jeg ikke tar helt feil? 🤔 Var fri sist fredag også. Så da får ikke advokatene til JD begyne å spørre henne ut før på mandag da. De begynner ikke utspørringen før 16 mai, det er en uke fri nå. 3
Hank Amarillo Skrevet 5. mai 2022 #990 Skrevet 5. mai 2022 Paperwall skrev (13 minutter siden): Om dette stemmer vet jeg ikke, men faktum er at eksen hennes forsvarer henne og siktelsen frafalt kort tid etter. At vold ikke anmeldes er vel ganske vanlig? Volden fant vel uansett sted om den ble bevitnet? 7
Henikka Skrevet 5. mai 2022 #991 Skrevet 5. mai 2022 Hank Amarillo skrev (1 minutt siden): At vold ikke anmeldes er vel ganske vanlig? Volden fant vel uansett sted om den ble bevitnet? Ja, og så tenker jeg de(Amber og Tasya), bommet litt når de skyldte på homofobi. 😊 3 1
Paperwall Skrevet 5. mai 2022 #992 Skrevet 5. mai 2022 Hank Amarillo skrev (1 minutt siden): At vold ikke anmeldes er vel ganske vanlig? Volden fant vel uansett sted om den ble bevitnet? Om politibetjenten var LGBT-aktivist eller ikke og at vold ofte ikke anmeldes er ikke relevant for det jeg skrev. Jeg skrev bare et faktum, at eksen hennes gikk ut og forsvarte henne og siktelsen frafalt etter kort tid. 2
Flettfrid Skrevet 5. mai 2022 #993 Skrevet 5. mai 2022 Hatsumomo skrev (14 minutter siden): De begynner ikke utspørringen før 16 mai, det er en uke fri nå. Okei, ja det kan jo være greit med en pause fra dette dramaet for oss også 😁😜 2
Vajolet2 Skrevet 5. mai 2022 #994 Skrevet 5. mai 2022 Flettfrid skrev (8 timer siden): Dama er jo ikke frisk i hode 🙄 https://vm.tiktok.com/ZMLnaBCGD/ Det er så drøyt... 4
Hatsumomo Skrevet 5. mai 2022 #995 Skrevet 5. mai 2022 Flettfrid skrev (6 minutter siden): Okei, ja det kan jo være greit med en pause fra dette dramaet for oss også 😁😜 Haha, ja jeg er nesten litt flau over at jeg har fri 16 mai og vet hva jeg kommer til å bruke den dagen på 6
Gjest Ambeh Skrevet 5. mai 2022 #996 Skrevet 5. mai 2022 Gøy at de har nøyaktig 61 timer og 15 minutter hver å bruke, og hvis de har brukt opp tiden får de ikke lov til å bruke mer, uansett om de er midt i en vitneutspørring eller sluttprosedyren eller hva. JD har brukt 35 t og 6 min, og AH har brukt 36 t og 31 min. Skjønner hvorfor Rottenborn var så opptatt av å ikke kaste bort tid da.
herremann Skrevet 5. mai 2022 #997 Skrevet 5. mai 2022 Kommer forhåpentligvis en del artikler om dette i morra. 8 8
Silva Pluvialis Skrevet 5. mai 2022 #998 Skrevet 5. mai 2022 Lunaris skrev (2 timer siden): Hun lyver. Å bli slått i bakhodet hardt flere ganger er alvorlig… Venninne av meg opplevde det. Havna på sykehus… AH lyver så det renner. Hvis det var slm AH beskrev, ville hun ikke engang overlevd… Dette er et stort hån mot virkelige voldsofre. Nå vet jeg ikke hvordan og hvor hardt Amber sier at hun ble slått i hodet, men. Jeg vet ikke om det er sammenlignbart, men en venninne av meg kom seg ut av gjentatte slag i hodet uten varige mén. Hun fikk en håndveske i hodet, i rasende fart i en karusell , og vi vet jo alle at gjenstander i fart veier mye mer. Hver gang karusellen gikk rundt fikk hun veska pang rett i hodet. Igjen og igjen. Hun følte seg banket opp og mørbanket, ringte legevakten, men kom heldigvis ut fra det uten senskader. Hva var det Amber ble slått med? 1
Gjest Ambeh Skrevet 5. mai 2022 #999 Skrevet 5. mai 2022 Tvillingsjel skrev (4 minutter siden): Hva var det Amber ble slått med? Knyttneve, påstår hun.
Silva Pluvialis Skrevet 5. mai 2022 #1000 Skrevet 5. mai 2022 Ambeh skrev (1 minutt siden): Knyttneve, påstår hun. Hun trenger ikke nødvendigvis å få alvorlige senskader? Venninnen min fikk ingen skader etter å ha fått en veske i rasende fart mot hodet hver eneste runde i karusellen. Det var flere slag mot hodet enn vi kunne telle. Ingen senskader, heldigvis.
Fremhevede innlegg