CeeCee Skrevet 5. mai 2022 #961 Skrevet 5. mai 2022 Jeg tror at JD har vært både dopa og full. Betviler ikke det. Det er jo også han som herpa i huset, er hans håndskrift på speil bl.a. Han kan godt ha dytta henne vekk, holdt henne på avstand/ inntil veggen. MEN han såg helt knust og skuffa ut etter hun fortalte om den angivelige seksuelle volden med flaska... Skikkelig såra og sammenbrutt. 11
Hank Amarillo Skrevet 5. mai 2022 #962 Skrevet 5. mai 2022 Krepsekvinnen skrev (5 minutter siden): Kan historiene hennes være rus-psykoset hun erindrer som sanne? For meg virker de litterære. Hun har visst som hobby å lese bøker. Leser hver dag els. For meg fremstår fortellermåten som noe hentet fra en typisk middels pluss roman. 8
CeeCee Skrevet 5. mai 2022 #963 Skrevet 5. mai 2022 charactouy skrev (9 minutter siden): Akkurat den detaljen synes jeg er troverdig. Depp var ruset og sprø nok til å skrive kryptiske meldinger med sitt eget blod fra den avkuttede fingeren på vegger og lampeskjermer, jeg ser ikke bort fra at han kunne gjemt kjøttbiter i nattkjolefiller i den tilstanden han var i da. Mye mulig....Men at hun fikk den i bryllupsgave fra Dr. Kipper 😳😳😳 1
charactouy Skrevet 5. mai 2022 #964 Skrevet 5. mai 2022 CeeCee skrev (Akkurat nå): Mye mulig....Men at hun fikk den i bryllupsgave fra Dr. Kipper 😳😳😳 Akkurat dét trenger ikke være sant selv om ... distribusjonen ... skulle være korrekt gjengitt 😅
CeeCee Skrevet 5. mai 2022 #965 Skrevet 5. mai 2022 charactouy skrev (4 minutter siden): Akkurat dét trenger ikke være sant selv om ... distribusjonen ... skulle være korrekt gjengitt 😅 Nei... Hun virker å lyve om mye forskjellig...
Olaug Olsen Skrevet 5. mai 2022 #966 Skrevet 5. mai 2022 (endret) Ardwinna skrev (20 minutter siden): Er det ikke veldig typisk at voksne og ellers oppegående folk lar seg "lure" av den voldelige partneren, og da spesielt når manipulasjon er i bildet? Man er glad i vedkommende og lar stadig tvilen komme dem til gode, og man blir psykisk brutt ned og mister seg selv mer og mer? Jeg har ingen problemer med å tro at selv en godt voksen og erfaren mann kan bli værende i et voldelig forhold. Det er rart at folk kan la seg manipulere i år etter år. Jeg irriterer meg endel over dette fenomenet. Det at slike "ofre" naivt insisterer på å elske slike gale manipulatorer, kan etter mange år bli et større problem for barna deres, enn det var for dem selv. Barna kan ikke skille seg fra den perronlighetsforstyrrede manipulatoren. De er avhengig av at en voksen står opp for dem og bryter ut, for at ikke de skal miste verdifulle år. JD byter ut av dette nå, så det er jo bra. Men det fins nok av dem som bare bøyer nakken og blir værende i årevis, kanskje hele livet "av kjærlighet", eller av andre grunner jeg ikke kjenner. Og da vil de til slutt potensielt kunne skape mange flere ofte enn bare seg selv. La oss håpe verdens øyne åpnes av denne saken, og at flere mennesker kan finne styrke til å bryte ut av slike destruktive relasjoner! Endret 5. mai 2022 av Olaug Olsen 6
Paperwall Skrevet 5. mai 2022 #967 Skrevet 5. mai 2022 charactouy skrev (2 timer siden): Jeg tenker foreløpig de minimum har spilt hverandre dårligere fremfor bedre, og med tanke på at Depps ekser beskriver ham som gjennomgående snill mens Heard har vært anmeldt for partnervold før, holder jeg det mer sannsynlig at Heard har styrt retningen forholdet skulle utvikle seg i. Jeg forsvarer ikke Amber Heard, men ser det er flere som nevner at Amber Heard ble anmeldt for partnervold, men det er ikke så dramatisk som flere fremstiller der. Denne partnervolden skal ha skjedd på en flyplass, hvor Heard skal ha tatt tak i armen til kjæresten sin. Ser mange her sier at flere av Depp sine ekser forsvarer ham, men ingen nevner hva Taysa har sagt om Amber og denne anmeldelsen. Dette har eksen sagt om saken: "In 2009, Amber was wrongfully accused for an incident that was misinterpreted and over-sensationalized by two individuals in a power position. I recount hints of misogynistic attitudes toward us which later appeared to be homophobic when they found out we were domestic partners and not just ‘friends’. Charges were quickly dropped and she was released moments later. Amber is a brilliant, honest and beautiful woman and I have the utmost respect for her. We shared 5 wonderful years together and remain close to this day." 12 1
Hatsumomo Skrevet 5. mai 2022 #968 Skrevet 5. mai 2022 Merkelig, den damen kjenner tydeligvis aldri smerte når hun blir slått.. bortsett fra den ene gangen hvor han "buttheaded" henne.. ellers - voldtekt, knust glass, knekt nese.. ingen smerte liksom. 11
Gjest Lunaris Skrevet 5. mai 2022 #969 Skrevet 5. mai 2022 (endret) Hun lyver. Å bli slått i bakhodet hardt flere ganger er alvorlig… Venninne av meg opplevde det. Havna på sykehus… AH lyver så det renner. Hvis det var slm AH beskrev, ville hun ikke engang overlevd… Dette er et stort hån mot virkelige voldsofre. Endret 5. mai 2022 av Lunaris
CeeCee Skrevet 5. mai 2022 #971 Skrevet 5. mai 2022 Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Merkelig, den damen kjenner tydeligvis aldri smerte når hun blir slått.. bortsett fra den ene gangen hvor han "buttheaded" henne.. ellers - voldtekt, knust glass, knekt nese.. ingen smerte liksom. Vanskelig å beskrive en smerte man ikke har opplevd, kanskje?. Hun kan heller ikke beskrive om hvordan hun hadde det, hva hun følte i disse øyeblikkene. Hun er veldig klinisk. 14
Paperwall Skrevet 5. mai 2022 #972 Skrevet 5. mai 2022 Krepsekvinnen skrev (45 minutter siden): Kan historiene hennes være rus-psykoset hun erindrer som sanne? Godt spørsmål. Begge har vært ruset store deler av ekteskapet, så vanskelig å vite hva som virkelig har skjedd. 4
Hank Amarillo Skrevet 5. mai 2022 #973 Skrevet 5. mai 2022 Paperwall skrev (14 minutter siden): Jeg forsvarer ikke Amber Heard, men ser det er flere som nevner at Amber Heard ble anmeldt for partnervold, men det er ikke så dramatisk som flere fremstiller der. Denne partnervolden skal ha skjedd på en flyplass, hvor Heard skal ha tatt tak i armen til kjæresten sin. Ser mange her sier at flere av Depp sine ekser forsvarer ham, men ingen nevner hva Taysa har sagt om Amber og denne anmeldelsen. Dette har eksen sagt om saken: "In 2009, Amber was wrongfully accused for an incident that was misinterpreted and over-sensationalized by two individuals in a power position. I recount hints of misogynistic attitudes toward us which later appeared to be homophobic when they found out we were domestic partners and not just ‘friends’. Charges were quickly dropped and she was released moments later. Amber is a brilliant, honest and beautiful woman and I have the utmost respect for her. We shared 5 wonderful years together and remain close to this day." Sånn apropos å ikke nevne. Den ene politioffiseren var lesbisk og LGBT-aktivist. 13 3
Gjest Lunaris Skrevet 5. mai 2022 #974 Skrevet 5. mai 2022 - hun har samme T-skjorte på, på alle «bevisbildene» (selfiene) sine…
charactouy Skrevet 5. mai 2022 #975 Skrevet 5. mai 2022 Etter beskrivelsen av slåsskampen i penthousen trodde jeg vi skulle få se noe litt mer ... voldsomt enn en hårtust på gulvet og noen skygger rundt et øye. Jeg er ingen voldsekspert, for all del, men jeg får verre blåmerker av å dulte et bordhjørne 🤔 13
stolsokk Skrevet 5. mai 2022 #976 Skrevet 5. mai 2022 Druid skrev (31 minutter siden): Altså, dette har vel egentlig vært kjent hele tiden? At fyren har vært rusavhengig og et rasshøl, er vel noe man bare har forutsatt. Problemet til nå har vært at hun har vært det uskyldige stakkars offeret, og han har bare vært overgriper, og derfor har hun fått fortsette å jobbe og han har hatt yrkesforbud. Denne rettssaken er antagelig hvorfor han kansje får jobbe igjen. Og hun bør i allefall miste en rolle, bare så man anerkjenner balansen… Den avdekker at dette har vært ett skadelig ekteskap der begge har vært medvirkende. Grunnen til at jeg har mistet troen på Amber, (og jeg forutsatte at hun faktisk ble utsatt for vold. Jeg elsker skuespilleren Depp, men jeg tror ikke han er Jesus for det) er at hun lyger om tåpelige ting i denne rettssalen. Ting som ikke i utgangspunktet er kritisk, men som er tåpelig når man er i en forberedt rettsak. Litt avsporing: når var JD sist i en god film, der han gjorde en fantastisk jobb? 2009? Altså, ingen kan erstatte han som Jack Sparrow, men måten han oppførte seg på under siste film så tipper jeg Disney leitet etter en unnskyldning til å bli kvitt han. https://www.independent.co.uk/arts-entertainment/films/news/johnny-depp-pirates-of-the-caribbean-5-trainwreck-behaviour-salazars-revenge-dead-men-tell-no-tales-a7729456.html%3famp Det har aldri vært et problem for skuespillere å fortsette å jobbe uansett om de har luguber fortid som inneholder partnervold og/eller andre #metoo hendelser. Ansel Elgort fikk rolle i den nye West Side Story, Emma Roberts er fremdeles relevant, Marilyn Manson slipper ny musikk, Woody Allen lager filmer, Louis CK har kommet med standup etter #metoo etc. Men JD, han startet karriere som "teenage heart-throb", og selv om sjarmen fremdeles er der, har han kjent på tidens tann. Han er pløsete, tynn i håret og ser sliten ut, dette i tillegg til at han ikke har respektert tidsskjema til film i million klassen, da er det ikke vanskelig å forstå hvorfor han ikke har fått jobb i det siste. Selvfølgelig hjelper det ikke på karrieren at eks-kona går ut og sier at hun er offer, men jeg lurer på hvor mye JD har å gi som skuespiller når han ikke lenger har utseende med seg. 7 1
Hatsumomo Skrevet 5. mai 2022 #977 Skrevet 5. mai 2022 Volden hun la ut om, bildene reflekterer jo ikke det overhodet. Kan jo knapt se noe på bildene, en knekt nese ville sett helt grusom ut med voldsomme lilla blodutredelser, et kutt i leppa av en knytteneve ville også sett mye verre ut. Dette vet alle som har sett bilder av voldsofre i media. 16
Henikka Skrevet 5. mai 2022 #978 Skrevet 5. mai 2022 Hank Amarillo skrev (3 minutter siden): Sånn apropos å ikke nevne. Den ene politioffiseren var lesbisk og LGBT-aktivist. Skulle akkurat til å skrive det samme! Et viktig poeng! 1
Paperwall Skrevet 5. mai 2022 #979 Skrevet 5. mai 2022 Hank Amarillo skrev (1 minutt siden): Sånn apropos å ikke nevne. Den ene politioffiseren var lesbisk og LGBT-aktivist. Om dette stemmer vet jeg ikke, men faktum er at eksen hennes forsvarer henne og siktelsen frafalt kort tid etter. 5
FruR Skrevet 5. mai 2022 #980 Skrevet 5. mai 2022 Hank Amarillo skrev (1 minutt siden): Sånn apropos å ikke nevne. Den ene politioffiseren var lesbisk og LGBT-aktivist. Jeg forsvarer verken Depp eller Heard her men bifile ( som Heard er ) opplever ofte trakassering av både heterofile OG homfile/lesbiske . Som bifil i heterofilt forhold har jeg oppleved lesbiske som ikke liker dette ( Amber var bifil i heterofilt forhold ) . Jeg har fått kommentarer som ring meg når du kommer ut av skapet osv …… 3
Fremhevede innlegg